Maska IIR Batist Medical z potwierdzoną filtracją wirusów na poziomie powyżej 99
Alfa Communications
ul. Bonifraterska 17 lok.675
00-203 Warszawa
mariola.biedrzycka|alfacommunications.pl| |mariola.biedrzycka|alfacommunications.pl
502213047
www.alfacommnunications.pl
Nanomaska firmy Batist Medical, jako pierwsza maska typu IIR w Polsce i Europie, otrzymała certyfikat amerykańskiego laboratorium Nelson Labs, potwierdzający filtrację wirusową na poziomie ponad 99%. Wraz z rosnącą liczbą przypadków zachorowań na koronawirusa, szczególną uwagę należy przykładać do ochrony osobistej, pamiętając o zachowaniu dystansu społecznego, stosowaniu dezynfekcji oraz najlepszej jakości maski ochronnej.
Jedne z najczęściej używanych masek to maski chirurgiczne, czyli typu IIR. Normy europejskie wymagają, aby miały one skuteczność filtracji bakteryjnej co najmniej 98%. Norma jednak nie mówi nic o skuteczności filtracji wirusowej, dlatego dotychczas maski IIR nie miały badań w tym zakresie.
Nanomaski IIR Batist Medical to pierwsze tego rodzaju maski z potwierdzoną filtracją wirusową na poziomie powyżej 99%. Badania masek podjęła się najbardziej znana jednostka certyfikująca tego typu produkty, czyli amerykańskie laboratorium Nelson Labs. „Rekomenduję nanomaski do codziennego użytku. Są one zgodne z normą EN 14683, a więc posiadają odporność na przesiąkanie przez potencjalnie skażone substancje płynne. Stwarzają barierę dla aerozoli, są więc najskuteczniejszym środkiem ochrony przed rozprzestrzenianiem się drobnoustrojów, a filtr z nanowłókna stanowi dodatkową ochronę przed wirusami, w tym COVID-19” – powiedział Leszek Garbacz, ekspert ds. ochrony osobistej firmy Batist Medical.
Nanomaski firmy Batist Medical mają nie tylko bardzo wysoki poziom filtracji, ale także potwierdzone działanie przez minimum 4 godziny. „Nie do przecenienia jest fakt, że są to maski przyjazne dla kieszeni, a poziom ochrony oraz komfort oddychania mają co najmniej porównywalny z dużo droższymi maskami FFP2 i FFP3” - dodał Ireneusz Reszel, ekspert ds. dezynfekcji Batist Medical.
Więcej informacji na temat maski chirurgicznej IIR i jej możliwości filtracyjnych można znaleźć na stronie https://www.batist.com/pl/maska-z-filtrem-z-nanowlokna/.
***
BATIST Medical Polska Sp. z o.o. to polski oddział czeskiej firmy, posiadającej swoje oddziały również na Słowacji, w Niemczech, w Portugalii i w Hiszpanii.
Batist Medical a.s. zajmuje się produkcją i dystrybucją wyrobów medycznych i ochronnych wysokiej jakości. Więcej informacji: https://www.batist.com/pl/produkty-i-uslugi/.
Mammobus przed Atrium Kasztanowa
Tramwaj zwany Pożądaniem” profilaktyka HIV na ulicach Opola
„Tramwaj zwany Pożądaniem” profilaktyka HIV w Radomiu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Żywienie
Filip Chajzer: Jestem samozwańczym królem kebaba. Miałem już ponad 700 zapytań o franczyzę i za dwa–trzy lata będzie to bardzo poważny biznes
Dziennikarz zamienił studio telewizyjne na budkę z kebabami i jak przekonuje, była to jedna z najlepszych decyzji w jego życiu zawodowym. Nie przejmuje się więc drwinami kolegi po fachu z TVN-u, za nic ma jakiekolwiek głosy krytyki i nie ogląda się na innych, tylko robi swoje. Wierzy bowiem, że ten biznes ma sens i szybko odniesie sukces w branży fast food. Filip Chajzer zdradza, że jego pomysł natychmiast odbił się szerokim echem. Po wyjątkowy przysmak do food trucka ustawiają się długie kolejki klientów i już teraz ma siedemset zapytań o franczyzę.
Zdrowie
Mikołaj Roznerski: W wieku 40 lat zrozumiałem, że powinienem regularnie się badać. Mam dziecko i chcę jak najdłużej żyć w zdrowiu
Aktor wspomina, że jakiś czas temu ani myślał o profilaktyce. Regularne badania spychał na margines, bo był przekonany, że jeśli dobrze się czuje i jest aktywny, to nie ma powodu do obaw. W końcu zrozumiał jednak, że nie tędy droga. Aby zachować dobre zdrowie, a w przypadku choroby móc błyskawicznie zareagować i rozpocząć leczenie, trzeba się badać. Teraz Mikołaj Roznerski zachęca też innych nieprzekonanych do tego, by zmienili podejście i nie zapominali o kontroli swojego organizmu.
Konsument
Polacy coraz częściej rezygnują z mięsa na rzecz roślinnych zamienników. Blisko połowa próbowała już produktów tego rodzaju
Już 24 proc. polskich konsumentów identyfikuje się jako fleksitarianie, a 6 proc. stosuje dietę roślinną – wynika z raportu ProVeg „Plant-Based Food in Poland”. Choć pod względem spożywanego mięsa wciąż plasujemy się w europejskiej czołówce, to ponad 40 proc. Polaków je go mniej niż rok wcześniej. – Potencjał rozwoju rynku roślinnych alternatyw w Polsce jest bardzo duży, zwłaszcza że rośnie świadomość o potrzebie ograniczenia mięsa – ocenia Marcin Tischner, public affairs coordinator w ProVeg.