Maślany, solony i do prażenia – poczuj klimat kina w domowym zaciszu!
Jak lepiej uczcić Międzynarodowy Dzień Popcornu niż rozkoszując się lekką, chrupiącą i aromatyczną prażoną kukurydzą z ulubionymi dodatkami? Do tego wygodny fotel, miękka kanapa z puszystymi poduszkami, ciepły kocyk i fascynujący film lub serial. To właśnie w taki sposób większość z nas preferuje spędzać długie, zimowe wieczory. Aby cieszyć się smakołykami znanymi z kina w zaciszu własnego domu, marka Appetita wprowadza do swojego portfolio Popcorn Appetita w trzech wariantach – maślany, solony i klasyczny w postaci ziaren.
Kto nie wyobraża sobie wizyty w kinie bez zamówienia aromatycznej i chrupiącej przekąski, jaką jest popcorn? Doskonale komponuje się z atmosferą ciemnej sali kinowej oraz gwiazdami wielkiego ekranu. Choć w ostatnim czasie, dzięki platformom streamingowym, znacznie częściej premiery ogląda się w domowym zaciszu, to jedna rzecz pozostaje niezmienna – miłość do przekąsek. Badania pokazują, że towarzyszą one aż ponad połowie Polaków podczas oglądania telewizji.
Właśnie z tego względu marka Appetita, znana do tej pory z bogatej oferty ziół i przypraw, postanowiła rozszerzyć asortyment o trzy nowe produkty, łatwe do przygotowania we własnej kuchni.
Popcorn, bo o nim mowa, dostępny jest w dwóch wygodnych formatach: w postaci klasycznego ziarna kukurydzy idealnego do prażenia w garnku, na patelni lub w rondelku oraz w specjalnie stworzonym opakowaniu, przeznaczonym do podgrzewania w kuchence mikrofalowej. Ten ostatni występuje w dwóch lubianych przez Polaków smakach: solonym oraz maślanym. Gotową przekąskę można dowolnie doprawić zarówno na słodko, jak i wytrawnie, korzystając z ulubionych przypraw oraz dodatków.
Co ciekawe w zależności od regionu, w jakim się znajdujemy, popcorn możemy spotkać w różnych wersjach smakowych. W Ameryce Północnej, podobnie jak w Polsce, najczęściej spożywa się go w wersji solonej, z masłem, toffi lub przyprawami. W Peru dodaje się do niego cukier lub mleko skondensowane, z kolei w Meksyku znany jest z dodatkiem sera lub ostrych sosów.
Producent: Colian Sp. z o.o.
Marka: Appetita
Produkty:
- Popcorn do mikrofali o smaku maślanym 90 gr – 2,99 PLN
- Popcorn do mikrofali solony 90 gr – 2,99 PLN
- Popcorn. Ziarno kukurydzy do prażenia 150 gr – 2,99 PLN

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.