Maślany, solony i do prażenia – poczuj klimat kina w domowym zaciszu!
Jak lepiej uczcić Międzynarodowy Dzień Popcornu niż rozkoszując się lekką, chrupiącą i aromatyczną prażoną kukurydzą z ulubionymi dodatkami? Do tego wygodny fotel, miękka kanapa z puszystymi poduszkami, ciepły kocyk i fascynujący film lub serial. To właśnie w taki sposób większość z nas preferuje spędzać długie, zimowe wieczory. Aby cieszyć się smakołykami znanymi z kina w zaciszu własnego domu, marka Appetita wprowadza do swojego portfolio Popcorn Appetita w trzech wariantach – maślany, solony i klasyczny w postaci ziaren.
Kto nie wyobraża sobie wizyty w kinie bez zamówienia aromatycznej i chrupiącej przekąski, jaką jest popcorn? Doskonale komponuje się z atmosferą ciemnej sali kinowej oraz gwiazdami wielkiego ekranu. Choć w ostatnim czasie, dzięki platformom streamingowym, znacznie częściej premiery ogląda się w domowym zaciszu, to jedna rzecz pozostaje niezmienna – miłość do przekąsek. Badania pokazują, że towarzyszą one aż ponad połowie Polaków podczas oglądania telewizji.
Właśnie z tego względu marka Appetita, znana do tej pory z bogatej oferty ziół i przypraw, postanowiła rozszerzyć asortyment o trzy nowe produkty, łatwe do przygotowania we własnej kuchni.
Popcorn, bo o nim mowa, dostępny jest w dwóch wygodnych formatach: w postaci klasycznego ziarna kukurydzy idealnego do prażenia w garnku, na patelni lub w rondelku oraz w specjalnie stworzonym opakowaniu, przeznaczonym do podgrzewania w kuchence mikrofalowej. Ten ostatni występuje w dwóch lubianych przez Polaków smakach: solonym oraz maślanym. Gotową przekąskę można dowolnie doprawić zarówno na słodko, jak i wytrawnie, korzystając z ulubionych przypraw oraz dodatków.
Co ciekawe w zależności od regionu, w jakim się znajdujemy, popcorn możemy spotkać w różnych wersjach smakowych. W Ameryce Północnej, podobnie jak w Polsce, najczęściej spożywa się go w wersji solonej, z masłem, toffi lub przyprawami. W Peru dodaje się do niego cukier lub mleko skondensowane, z kolei w Meksyku znany jest z dodatkiem sera lub ostrych sosów.
Producent: Colian Sp. z o.o.
Marka: Appetita
Produkty:
- Popcorn do mikrofali o smaku maślanym 90 gr – 2,99 PLN
- Popcorn do mikrofali solony 90 gr – 2,99 PLN
- Popcorn. Ziarno kukurydzy do prażenia 150 gr – 2,99 PLN
![Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd! Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_46495063,w_169,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!
![Ciasta na sylwestrowy stół](/files/_uploaded/glownekonf_1223549995,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Ciasta na sylwestrowy stół
![Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]](/files/_uploaded/glownekonf_974598057,w_300,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Psychologia
![](/files/1922771799/malinowska-edukacja-foto-ram,w_274,_small.jpg)
Karolina Malinowska: Wraca zainteresowanie czytelnictwem wśród dzieci. To jednoczy pokolenia i rozwija więzi rodzinne
Była modelka przekonuje, że czas spędzony wspólnie z dziećmi przy książce na pewno zaprocentuje w przyszłości. Ważne jest nie tylko czytanie maluchom, ale także zachęcanie ich do tego, by w kolejnych latach nie smartfon czy tablet, ale książka była ich najlepszym przyjacielem. W obliczu rozwoju nowoczesnych technologii Karolina Malinowska dostrzega ich potencjał w promowaniu czytelnictwa. Umożliwiają one na przykład tworzenie spersonalizowanych publikacji skrojonych na miarę naszych potrzeb.
Problemy społeczne
Firmy stawiają na coraz większą autonomię pracowników. To ważne szczególnie dla młodego pokolenia
![](/files/1922771799/sobocinska-zespoly-foto2,w_133,_small.jpg)
Celem pracodawców stają się samodzielne, zmotywowane, wydajne i kreatywne zespoły. W przeciwieństwie do tradycyjnych te samozarządzające się teamy pracują autonomicznie bez ciągłej kontroli, a każdy pracownik jest właścicielem swoich celów, zadań i obowiązków, aby osiągnąć wyniki. – W organizacjach, które wprowadzają koncepcje samoorganizujących się zespołów, niewątpliwie możemy mówić o zwiększeniu zaangażowania – ocenia Tina Sobocińska, doradczyni strategiczna HR i założycielka HR4future.
Media
Adam Kszczot: Radek Majdan to człowiek niezwykle mądry życiowo. Cieszę się też, że mogłem od ludzkiej strony poznać Kubę Rzeźniczaka
![](/files/1922771799/kszczot-program-foto,w_133,_small.jpg)
Biegacz zaznacza, że udział w formacie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” poszerzył jego horyzonty i dał mu nowe spojrzenie na ludzi i ich historie. Adam Kszczot podkreśla, że każdy uczestnik wniósł do programu coś unikalnego. Ich sylwetki i życiowe doświadczenia mogą więc być dla widzów przykładem i inspiracją. On sam jest pod dużym wrażeniem Radosława Majdana i Jakuba Rzeźniczaka.