Komunikaty PR

Maślany, solony i do prażenia – poczuj klimat kina w domowym zaciszu!

2024-01-19  |  17:45
Biuro prasowe

Jak lepiej uczcić Międzynarodowy Dzień Popcornu niż rozkoszując się lekką, chrupiącą i aromatyczną prażoną kukurydzą z ulubionymi dodatkami? Do tego wygodny fotel, miękka kanapa z puszystymi poduszkami, ciepły kocyk i fascynujący film lub serial. To właśnie w taki sposób większość z nas preferuje spędzać długie, zimowe wieczory. Aby cieszyć się smakołykami znanymi z kina w zaciszu własnego domu, marka Appetita wprowadza do swojego portfolio Popcorn Appetita w trzech wariantach – maślany, solony i klasyczny w postaci ziaren.

Kto nie wyobraża sobie wizyty w kinie bez zamówienia aromatycznej i chrupiącej przekąski, jaką jest popcorn? Doskonale komponuje się z atmosferą ciemnej sali kinowej oraz gwiazdami wielkiego ekranu. Choć w ostatnim czasie, dzięki platformom streamingowym, znacznie częściej premiery ogląda się w domowym zaciszu, to jedna rzecz pozostaje niezmienna – miłość do przekąsek. Badania pokazują, że towarzyszą one aż ponad połowie Polaków podczas oglądania telewizji.

Właśnie z tego względu marka Appetita, znana do tej pory z bogatej oferty ziół i przypraw, postanowiła rozszerzyć asortyment o trzy nowe produkty, łatwe do przygotowania we własnej kuchni.

Popcorn, bo o nim mowa, dostępny jest w dwóch wygodnych formatach: w postaci klasycznego ziarna kukurydzy idealnego do prażenia w garnku, na patelni lub w rondelku oraz w specjalnie stworzonym opakowaniu, przeznaczonym do podgrzewania w kuchence mikrofalowej. Ten ostatni występuje w dwóch lubianych przez Polaków smakach: solonym oraz maślanym. Gotową przekąskę można dowolnie doprawić zarówno na słodko, jak i wytrawnie, korzystając z ulubionych przypraw oraz dodatków.

Co ciekawe w zależności od regionu, w jakim się znajdujemy, popcorn możemy spotkać w różnych wersjach smakowych. W Ameryce Północnej, podobnie jak w Polsce, najczęściej spożywa się go w wersji solonej, z masłem, toffi lub przyprawami. W Peru dodaje się do niego cukier lub mleko skondensowane, z kolei w Meksyku znany jest z dodatkiem sera lub ostrych sosów. 

Producent: Colian Sp. z o.o.

Marka: Appetita

Produkty:

  • Popcorn do mikrofali o smaku maślanym 90 gr – 2,99 PLN
  • Popcorn do mikrofali solony 90 gr – 2,99 PLN
  • Popcorn. Ziarno kukurydzy do prażenia 150 gr – 2,99 PLN
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.