Komunikaty PR

Masovia By DOROTA KOZIARA

2024-05-17  |  01:00
Biuro prasowe

„Nasza tradycja ludowa jest dla mnie niekończącym się źródłem inspiracji. To systemy znaków, kolorów, wzorów, dźwięków, które interpretuję współcześnie, wyciągając z nich tak naprawdę najważniejsze dla mnie cechy.

Po licznych podróżach i badaniach na temat poszukiwania tradycji jeszcze bardziej utwierdziłam się, że kolor miał ogromne znaczenie w naszej kulturze, a na dodatek był używany odważnie. W przeszłości byliśmy bardzo kolorowi. Śmiałe połączenia kolorystyczne na elewacjach, we wnętrzach czy chociażby na tkaninach oraz intensywność kolorystyki są zaskakujące. Moja nowa kolekcja Masovia dla Grupy Tubądzin to gama nasyconych głębokich kolorów: od granatów, poprzez odcienie zieleni, turkus aż do głębokich burgundów czy słonecznych kolorów złamanej żółci.

Mocne kolory przestudiowane w taki sposób, że wiele z nich może łączyć się z innymi, budując bardzo kolorowe przestrzenie lub kompozycje. 

Projekty odnoszące się do zwyczajów i kultury danego kraju czy regionu są gwarancją stworzenia produktów osadzonych w DNA miejsca, z którego pochodzą. Jednocześnie stają się oryginalną nowością, bogactwem wynoszonym na arenę międzynarodową” - mówi Dorota Koziara. 

 

Dorota Koziara w swoich projektach w doskonały sposób komponuje palety kolorystyczne. Tym razem przygotowała intrygująco intensywne kolory, które wprowadzają energię do wnętrz.

Premiera kolekcji odbyła się w Zachęcie, Narodowej Galerii Sztuki. W tym miejscu Grupa Tubądzin zainaugurowała w ubiegłym roku projekt Tubądzin Meets Art. 

 

– Ta kolekcja jest pełna głębokich, wyrazistych odcieni. Chcemy wprowadzić kolor do wnętrz. Aby inspirował i zachęcał do działania. To propozycja dla osób, które chcą przełamać utarte schematy i wyeksponować swoją osobowość – opowiada Amadeusz Kowalski, Wiceprezes Grupy Tubądzin.

 

Masovia oferuje szeroki wachlarz możliwości aranżacyjnych, pozwalając na tworzenie przestrzeni nasyconych barwą lub dekoracyjnych kompozycji. Wysokiej jakości szkliwa nadają kolorom głębi, a delikatna struktura na powierzchni płytki w intrygujący sposób rozprasza światło. Płytki ceramiczne z kolekcji Masovia występują w formacie 8 cm x 30 cm i są dostępne w 11 kolorach. 

 

Premierze kolekcji w Zachęcie towarzyszyły warsztaty ceramiczne, podczas których uczestnicy mieli okazję odkryć, które kolory najlepiej wyrażają ich wnętrze.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących Biuro prasowe
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Bankowość

Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.

Konsument

Prawie 2/3 Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze. Kojarzy im się to z pracowitością i zaradnością

64 proc. Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze, a 78 proc. sądzi, że ludzie w naszym kraju są przedsiębiorczy – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie ING Banku Śląskiego. Na przestrzeni 30 lat postrzeganie przedsiębiorcy znacząco się zmieniło – od prywaciarza w latach 80. do startupowca i innowatora obecnie. Przedsiębiorczość dla dużej grupy badanych oznacza pracowitość i zaradność, jednak – co ciekawe – każde pokolenie ma inne skojarzenia z pojęciem „przedsiębiorca”.

Nasza strona używa cookies między innymi w celu gromadzenia statystyk oraz prawidłowego funkcjonowania serwisu. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przegladarki oznacza, że ciasteczka będa zapisywane na Twoim urządzeniu. Pamietaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Kliknij tutaj aby zamknąć