Komunikaty PR

MAX Premium Burgers wkrótce w Złotych Tarasach!

2020-01-17  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
HK
Hill+Knowlton Strategies

Plac Konesera
03-736 Warszawa
biuroprasowe|hkstrategies.com| |biuroprasowe|hkstrategies.com
+48 22 536 38 00
hkstrategies.pl

Na wszystkich miłośników skandynawskich burgerów będą czekać bogata oferta dań mięsnych i bezmięsnych oraz wyjątkowe promocje.


Najnowsza restauracja szwedzkiej sieci MAX, będzie siódmą w Polsce i drugą w Warszawie. MAX będzie zlokalizowany na trzecim, ostatnim piętrze centrum handlowego Złote Tarasy, a jego powierzchnia wyniesie 322,30 mkw. Do dyspozycji gości będzie 66 miejsc siedzących oraz 7 kas ekspresowych.


Bardzo selektywnie i uważnie podchodzimy do lokalizacji naszych restauracji, ponieważ zależy nam, aby MAX był obecny w najlepiej skomunikowanych miejscach w Polsce i docierał do szerokiego grona odbiorców. Poprzez otwarcie naszej restauracji w centrum handlowym Złote Tarasy, wychodzimy naprzeciw potrzebom klientów, którzy chcą być blisko najważniejszych wydarzeń i jednocześnie poszukują smacznej oraz dobrej jakości oferty burgerów mięsnych oraz bezmięsnych. – komentuje Jerzy Jakubiak, Country Manager Poland w MAX Premium Burgers.


Z okazji otwarcia, na wszystkich gości będą czekać produkty w specjalnych cenach. Flagowy Frisco Burger w zestawie z frytkami Crispy Fries i napojem, dostępny będzie w cenie 13,95 zł (cena regularna zestawu: 20,45 zł).


Kierownik restauracji Katsiaryna Askirka zaprasza do MAX Premium Burgers przy ulicy Złotej 59 codziennie w godz. 9:00-22.00.

 

MAX Premium Burgers

CH Złote Tarasy, 3. piętro

otwarcie 22.01.2020

godz. 9.00

 

MAX-a na tle konkurencji wyróżnia długotrwałe zaangażowanie na rzecz zrównoważonego rozwoju, będące główną wartością przedsiębiorstwa. MAX jest pierwszą na świecie siecią restauracji, która wprowadziła oznaczenia śladu węglowego na swoich produktach w menu, które od czerwca 2018 roku jest w pełni pozytywne dla klimatu. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Wiosenne przepisy szefa kuchni restauracji Hotelu 500 Premium Zegrze Biuro prasowe
2024-03-29 | 10:34

Wiosenne przepisy szefa kuchni restauracji Hotelu 500 Premium Zegrze

Wraz z nadejściem wiosny w naszej kuchni mogą zagościć na nowo smaki, za którymi tęskniliśmy przez cały rok. Nadchodzące wiosenne miesiące to dobry moment na zmiany i wprowadzenie
Żywienie Słodkie święta z Haribo
2024-03-28 | 17:15

Słodkie święta z Haribo

W czasie Wielkanocy na stołach i w koszyczkach królują kolorowe jajka, kurczaczki i zajączki. Znajdziemy je także w limitowanych produktach HARIBO. Opakowanie HARIBO Happy Easter
Żywienie Świąteczne wariacje na temat kiełbasy
2024-03-28 | 17:00

Świąteczne wariacje na temat kiełbasy

Kiełbasa to wędlina tradycyjnie obecna na polskim, wielkanocnym stole. Pojawia się tam w różnej formie – pieczonej, gotowanej czy surowej, w plasterkach lub kawałkach. My

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Partner Serwisu Zdrowie

Viatris

Media

Styl życia

Maria Sadowska: Niektórym się nie chce i zamiast malowania pisanek używają gotowych barwników albo naklejek. Dla mnie to jedna z najważniejszych tradycji świątecznych

Reżyserka podkreśla, że w kultywowaniu tradycji przygotowywania pisanek nigdy nie wybiera drogi na skróty. Nie dla niej więc gotowanie jajek w łupinach cebuli czy ozdabianie naklejkami. Maria Sadowska preferuje ręcznie malowane pisanki i tuż przed Wielkanocą angażuje do tego swoich bliskich. Jej zdaniem to doskonała okazja do pogłębienia relacji rodzinnych, a także do uruchomienia czasem uśpionych pokładów wyobraźni i kreatywności.

Handel

Polacy jedzą coraz mniej jaj. Częściej sięgają po te z chowu alternatywnego, za które są skłonni zapłacić więcej

Od 10 lat sukcesywnie rośnie udział alternatywnych systemów chowu kur niosek. Pochodzi z nich już co trzecie opakowanie jaj, choć nadal w klatkach żyje ponad 37 mln kur. Stopniowe zmiany w hodowli to skutek większej świadomości konsumentów, za którymi podąża branża HoReCa. Są oni gotowi nawet zapłacić więcej za jajka, które pochodzą z chowu nieklatkowego.