MAX Premium Burgers wkrótce w Złotych Tarasach!
Hill+Knowlton Strategies
Plac Konesera
03-736 Warszawa
biuroprasowe|hkstrategies.com| |biuroprasowe|hkstrategies.com
+48 22 536 38 00
hkstrategies.pl
Na wszystkich miłośników skandynawskich burgerów będą czekać bogata oferta dań mięsnych i bezmięsnych oraz wyjątkowe promocje.
Najnowsza restauracja szwedzkiej sieci MAX, będzie siódmą w Polsce i drugą w Warszawie. MAX będzie zlokalizowany na trzecim, ostatnim piętrze centrum handlowego Złote Tarasy, a jego powierzchnia wyniesie 322,30 mkw. Do dyspozycji gości będzie 66 miejsc siedzących oraz 7 kas ekspresowych.
Bardzo selektywnie i uważnie podchodzimy do lokalizacji naszych restauracji, ponieważ zależy nam, aby MAX był obecny w najlepiej skomunikowanych miejscach w Polsce i docierał do szerokiego grona odbiorców. Poprzez otwarcie naszej restauracji w centrum handlowym Złote Tarasy, wychodzimy naprzeciw potrzebom klientów, którzy chcą być blisko najważniejszych wydarzeń i jednocześnie poszukują smacznej oraz dobrej jakości oferty burgerów mięsnych oraz bezmięsnych. – komentuje Jerzy Jakubiak, Country Manager Poland w MAX Premium Burgers.
Z okazji otwarcia, na wszystkich gości będą czekać produkty w specjalnych cenach. Flagowy Frisco Burger w zestawie z frytkami Crispy Fries i napojem, dostępny będzie w cenie 13,95 zł (cena regularna zestawu: 20,45 zł).
Kierownik restauracji Katsiaryna Askirka zaprasza do MAX Premium Burgers przy ulicy Złotej 59 codziennie w godz. 9:00-22.00.
MAX Premium Burgers
CH Złote Tarasy, 3. piętro
otwarcie 22.01.2020
godz. 9.00
MAX-a na tle konkurencji wyróżnia długotrwałe zaangażowanie na rzecz zrównoważonego rozwoju, będące główną wartością przedsiębiorstwa. MAX jest pierwszą na świecie siecią restauracji, która wprowadziła oznaczenia śladu węglowego na swoich produktach w menu, które od czerwca 2018 roku jest w pełni pozytywne dla klimatu.

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.