Komunikaty PR

MAX Premium Burgers wkrótce w Złotych Tarasach!

2020-01-17  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
HK
Hill+Knowlton Strategies

Plac Konesera
03-736 Warszawa
biuroprasowe|hkstrategies.com| |biuroprasowe|hkstrategies.com
+48 22 536 38 00
hkstrategies.pl

Na wszystkich miłośników skandynawskich burgerów będą czekać bogata oferta dań mięsnych i bezmięsnych oraz wyjątkowe promocje.


Najnowsza restauracja szwedzkiej sieci MAX, będzie siódmą w Polsce i drugą w Warszawie. MAX będzie zlokalizowany na trzecim, ostatnim piętrze centrum handlowego Złote Tarasy, a jego powierzchnia wyniesie 322,30 mkw. Do dyspozycji gości będzie 66 miejsc siedzących oraz 7 kas ekspresowych.


Bardzo selektywnie i uważnie podchodzimy do lokalizacji naszych restauracji, ponieważ zależy nam, aby MAX był obecny w najlepiej skomunikowanych miejscach w Polsce i docierał do szerokiego grona odbiorców. Poprzez otwarcie naszej restauracji w centrum handlowym Złote Tarasy, wychodzimy naprzeciw potrzebom klientów, którzy chcą być blisko najważniejszych wydarzeń i jednocześnie poszukują smacznej oraz dobrej jakości oferty burgerów mięsnych oraz bezmięsnych. – komentuje Jerzy Jakubiak, Country Manager Poland w MAX Premium Burgers.


Z okazji otwarcia, na wszystkich gości będą czekać produkty w specjalnych cenach. Flagowy Frisco Burger w zestawie z frytkami Crispy Fries i napojem, dostępny będzie w cenie 13,95 zł (cena regularna zestawu: 20,45 zł).


Kierownik restauracji Katsiaryna Askirka zaprasza do MAX Premium Burgers przy ulicy Złotej 59 codziennie w godz. 9:00-22.00.

 

MAX Premium Burgers

CH Złote Tarasy, 3. piętro

otwarcie 22.01.2020

godz. 9.00

 

MAX-a na tle konkurencji wyróżnia długotrwałe zaangażowanie na rzecz zrównoważonego rozwoju, będące główną wartością przedsiębiorstwa. MAX jest pierwszą na świecie siecią restauracji, która wprowadziła oznaczenia śladu węglowego na swoich produktach w menu, które od czerwca 2018 roku jest w pełni pozytywne dla klimatu. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Hill+Knowlton Strategies
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd! Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!

Wraz z nowym rokiem OSM Piątnica powraca z kampanią reklamową „Przejdź na dobrą stronę mocy”, promującą Skyry – jogurty typu islandzkiego. Dzięki wysokiej zawartości
Żywienie Ciasta na sylwestrowy stół
2024-12-30 | 14:50

Ciasta na sylwestrowy stół

Ile ciast potrzeba na świąteczno-noworoczny stół, aby domownicy byli zadowoleni? Wszystko zależy od liczby zaproszonych gości, ale jesteśmy pewni, że często wystarczy jedno ciasto,
Żywienie Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]
2024-12-23 | 12:00

Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]

Aż 83% Polaków wyrzuca jedzenie świąteczne między 23 a 30 grudnia. To przekłada się na 61,7 tys. ton, czyli aż 1,6 kg na osobę. Choć najczęściej wyrzucaną kategorią

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa

Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.

IT i technologie

Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich

Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.