Meble tworzone z misją. Offecct.
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Meble szwedzkiej marki Offecct to wspaniała propozycja dla wszystkich, którzy cenią klasykę i prostotę w najlepszym wydaniu. Markę charakteryzuje połączenie ponadczasowego designu z troską o środowisko naturalne i klimat.
Firma Offecct powstała w 1990 roku z inicjatywy Kurta Tingdala i Andersa Englunda w szwedzkim mieście Tibro. Od 2017 roku współpracuje z liderem na rynku meblowym, grupą Flokk. Twórcy połączyli klasyczny styl z nowoczesnością – wieloletnią tradycję rękodzieła i współpracę z najznamienitszymi projektantami. Fenomen wyjątkowych mebli Offecct tkwi w poszanowaniu natury i drugiego człowieka. Ideą marki jest zrównoważona produkcja wysokogatunkowych mebli, nad powstawaniem których czuwają doświadczeni fachowcy. Materiały pozyskiwane są z certyfikowanych źródeł od lokalnych dostawców, a projekty – realizowane i testowane na miejscu.
Filozofią Offecct jest produkcja elementów wystroju, które sprawiają, że wnętrza są wyjątkowe. Marka współpracuje z projektantami światowej sławy i jest otwarta na nowatorskie rozwiązania. W 2020 roku, we współpracy z Jinem Kuramoto i Teruhiro Yanagiharą, czołowymi japońskimi designerami, stworzyła Maki i Osaka – unikatowe meble, łączące szwedzkie i japońskie umiłowanie minimalizmu. Fotel Maki jest inspirowany sposobem, w jaki zwija się sushi, co widoczne jest w otwartej konstrukcji tego prostego, acz dającego szerokie pole wyobraźni mebla, a stoliki i pufy Osaka są proste, świetnie komponują się z różnymi stylami wnętrz i nadają się do recyklingu, co jest zgodne z proekologicznymi dążeniami firmy.
Ze względu na stały rozwój, w ramach firmy funkcjonuje Offecct Lab – miejsce eksperymentów twórczych, w którym powstał niejeden niezależny projekt. Zarazem marka stara się odpowiadać na zapotrzebowania rynku poprzez współtworzenie przyjaznych i pięknych miejsc spotkań. Meble Offecct wypełniają przestrzenie edukacyjne, hotele czy bary. Niezależnie jednak od charakteru instytucji, klasyczne i ponadczasowe projekty Offecct sprawdzają się znakomicie w różnorodnych miejscach.
W trosce o zasoby naszej planety, Offecct rozszerzyło swoją działalność o Offecct Lifecircle oraz Offecct ReUsed. W ramach projektów marka wspiera innowacyjne myślenie o recyklingu poprzez podarowanie meblom drugiego życia – oferuje zakup mebli powystawowych lub zamienionych przez klientów, czyszczenie i wymianę tapicerki, a także szyte na miarę pokrowce. Marka udowadnia, że dzięki wysokiej jakości wykonania i doskonałym materiałom jej produkty mogą ozdabiać wnętrza i zachwycać użytkowników przez długie lata.
Więcej na https://www.flokk.com/pl-pl/poland

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.