MEISSEN KERAMIK wchodzi na polski rynek z ofertą toalet myjących
Toalety myjące GENERA dostępne w trzech modelach, doskonale dopasowują się do indywidualnych potrzeb i preferencji użytkowników, a także są wyrazem kunsztu komfortu na najwyższym poziomie. Poznaj ofertę oraz funkcjonalności niezwykłego produktu od MEISSEN KERAMIK!
Zaawansowany technologicznie produkt na polskim rynku
Toalety myjące GENERA to wyjątkowy na rynku polskim element wyposażenia łazienki. Oferuje niekonwencjonalne podwyższone standardy higieny i komfortu, które łączą się z nietuzinkowym designem, stając się integralną częścią wystroju wnętrza. Zawiera nieszablonowe udogodnienia technologiczne, które zwiększają wygodę użytkowania, ale również pozwalają dbać o środowisko, jednocześnie nie zaburzając wyjątkowego wzornictwa. Produkt spełnia najwyższe standardy, dlatego doskonale wpisze się w potrzeby współczesnych konsumentów poszukujących prestiżowych rozwiązań do swoich inteligentnych domów.
Funkcjonalność i stylowy design
Czym wyróżniają się toalety myjące GENERA? Technologia ClearZone, czyli brak kołnierza w misie ceramicznej, technologia SilverZone, czyli szkliwo antybakteryjne zawierające jony srebra, pre-spraying czyli wstępne zwilżanie misy ceramicznej to rozwiązania, które zapewniają łatwiejsze utrzymanie czystości produktu. Ponadto szereg dodatkowych udogodnień w tym czujnik podczerwieni, redukcja zapachów, diodowe oświetlenie czy deska wolnoopadająca z łatwym wypinaniem zwiększają wygodę użytkowania. Wszystko to sprawia, że toalety myjące GENERA są przełomem w kwestii dbania o higienę osobistą. Ponadto dzięki regulacji temperatury i ciśnienia wody, a także długości wysunięcia dyszy myjącej użytkownik może dopasować funkcje mycia toalety do indywidualnych preferencji. Co również istotne, wychodząc na wprost potrzebom współczesnych konsumentów, zastosowano tutaj inteligentne rozwiązania, jeśli chodzi o jej sterowanie. Konsumenci mogą korzystać z aplikacji w smartfonie, specjalnego pilota czy pokrętła i przycisków na toalecie, przez co użytkowanie toalety staje się jeszcze bardziej wygodne. Istotny jest także design. Ten innowacyjny produkt za sprawą modnych kształtów i kolorów, kompaktowych wymiarów oraz niezwykłego wzornictwa nada prestiżu i uzupełni elegancką i nowoczesną przestrzeń.
Siłą naszej marki są przede wszystkim standardy niemieckiej jakości, wiedza i tradycja, które łączą się z najnowszymi technologiami oraz stylowym wzornictwem, zapewniając bezkompromisową precyzję. Od ponad 150 lat dbamy o detale na każdym etapie produkcji, dopasowując się do potrzeb konsumentów, ale także obecnych trendów rynkowych. Mamy nadzieję, że polscy konsumenci poszukujący wysokiej jakości produktów w niebanalnej formie zaufają nam i wybiorą produkty naszej marki – Alexander Siller, Managing Director.
Toalety myjące GENERA występują są w 3 modelach: GENERA Ultimate, GENERA Comfort, GENERA Manual. Produkty dostępne są w salonach łazienkowych w całej Polsce.
Kampania związana z wprowadzaniem na polski rynek produktu prowadzona jest wielokanałowo. Za przygotowanie strategii, produkcję contentu do social mediów, stworzenie content hub, działania PR oraz komunikację i promocję w kanałach digital odpowiada agencja na_ty.

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.