Komunikaty PR

Meksyk w restauracjach Jeff`s

2020-01-20  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt
Dorota Czerwińska
Communication Unlimited

ul. Wołoska 9 A
02 - 583 Warszawa
dczerwinska|commu.pl| |dczerwinska|commu.pl
22 395 52 00
www.commu.pl

Specjalne menu, mariachi i obsługa w meksykańskich, stylizowanych strojach. W restauracjach Jeff`s do końca stycznia możemy się poczuć jak na prawdziwej meksykańskiej fieście.

Restauracje Jeff`s corocznie sięgają po najlepsze smaki Meksyku i przez kilka tygodni proponują gościom potrawy tej kuchni. Do końca stycznia można w nich doświadczyć prawdziwej meksykańskiej fiesty, bo kuchnia tego kraju to nie tylko posiłki, ale również wszystko to, co dzieje się wokół niej i co jej towarzyszy. Meksykańska uczta to radość
i uśmiech, zawsze związana jest z zabawą, tańcem i śpiewem.

Restauracje wyglądają tak, jakby przeniosły się do meksykańskiego pueblo. Wystrój, przebrana w meksykańskie stroje obsługa, przygrywający do kolacji prawdziwi meksykański zespół Mariachi, a na talerzach najlepsze, co oferuje kuchnia z kraju Kowboi i Azteków.

- Proponujemy naszym gościom  oryginalne i bogate menu, dając możliwość poznania wielu niezwykłych potraw kolorowej, radosnej i pełnej aromatów kuchni meksykańskiej, które nie tylko przyciągają wzrok, ale i skutecznie pobudzają kubki smakowe - Marcin Sołtyk, szef kuchni restauracji Jeff`s.

Na początek warto skosztować zupy pomidorowej z papryką i chrupiącym  makaronem z tortilli lub marynowanego łososia z avocado, czerwoną fasolą i tortillą (Salmon Ceviche). Dla fanów burrito szef kuchni przygotował  Chimichanga z marynowanego mięsa wieprzowego z czarną fasolą, salsą, guacamole i śmietaną oraz Chicken Burrito, w którego składzie jest kurczak, czarna fasola, ryż, guacamole i kolendra. W menu znajduje się również meksykański deser Natiilla de Nuez z orzechów, wanilii i kakao.

Karnawał to najlepszy czas, żeby odwiedzić restauracje Jeff`s i wziąć udział w gorącym festiwal kuchni meksykańskiej.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Communication Unlimited
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd! Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!

Wraz z nowym rokiem OSM Piątnica powraca z kampanią reklamową „Przejdź na dobrą stronę mocy”, promującą Skyry – jogurty typu islandzkiego. Dzięki wysokiej zawartości
Żywienie Ciasta na sylwestrowy stół
2024-12-30 | 14:50

Ciasta na sylwestrowy stół

Ile ciast potrzeba na świąteczno-noworoczny stół, aby domownicy byli zadowoleni? Wszystko zależy od liczby zaproszonych gości, ale jesteśmy pewni, że często wystarczy jedno ciasto,
Żywienie Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]
2024-12-23 | 12:00

Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]

Aż 83% Polaków wyrzuca jedzenie świąteczne między 23 a 30 grudnia. To przekłada się na 61,7 tys. ton, czyli aż 1,6 kg na osobę. Choć najczęściej wyrzucaną kategorią

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa

Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.

IT i technologie

Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich

Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.