Meksyk w restauracjach Jeff`s
Communication Unlimited
ul. Wołoska 9 A
02 - 583 Warszawa
dczerwinska|commu.pl| |dczerwinska|commu.pl
22 395 52 00
www.commu.pl
Specjalne menu, mariachi i obsługa w meksykańskich, stylizowanych strojach. W restauracjach Jeff`s do końca stycznia możemy się poczuć jak na prawdziwej meksykańskiej fieście.
Restauracje Jeff`s corocznie sięgają po najlepsze smaki Meksyku i przez kilka tygodni proponują gościom potrawy tej kuchni. Do końca stycznia można w nich doświadczyć prawdziwej meksykańskiej fiesty, bo kuchnia tego kraju to nie tylko posiłki, ale również wszystko to, co dzieje się wokół niej i co jej towarzyszy. Meksykańska uczta to radość
i uśmiech, zawsze związana jest z zabawą, tańcem i śpiewem.
Restauracje wyglądają tak, jakby przeniosły się do meksykańskiego pueblo. Wystrój, przebrana w meksykańskie stroje obsługa, przygrywający do kolacji prawdziwi meksykański zespół Mariachi, a na talerzach najlepsze, co oferuje kuchnia z kraju Kowboi i Azteków.
- Proponujemy naszym gościom oryginalne i bogate menu, dając możliwość poznania wielu niezwykłych potraw kolorowej, radosnej i pełnej aromatów kuchni meksykańskiej, które nie tylko przyciągają wzrok, ale i skutecznie pobudzają kubki smakowe - Marcin Sołtyk, szef kuchni restauracji Jeff`s.
Na początek warto skosztować zupy pomidorowej z papryką i chrupiącym makaronem z tortilli lub marynowanego łososia z avocado, czerwoną fasolą i tortillą (Salmon Ceviche). Dla fanów burrito szef kuchni przygotował Chimichanga z marynowanego mięsa wieprzowego z czarną fasolą, salsą, guacamole i śmietaną oraz Chicken Burrito, w którego składzie jest kurczak, czarna fasola, ryż, guacamole i kolendra. W menu znajduje się również meksykański deser Natiilla de Nuez z orzechów, wanilii i kakao.
Karnawał to najlepszy czas, żeby odwiedzić restauracje Jeff`s i wziąć udział w gorącym festiwal kuchni meksykańskiej.

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.