Komunikaty PR

Meksyk w restauracjach Jeff`s

2020-01-20  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt
Dorota Czerwińska
Communication Unlimited

ul. Wołoska 9 A
02 - 583 Warszawa
dczerwinska|commu.pl| |dczerwinska|commu.pl
22 395 52 00
www.commu.pl

Specjalne menu, mariachi i obsługa w meksykańskich, stylizowanych strojach. W restauracjach Jeff`s do końca stycznia możemy się poczuć jak na prawdziwej meksykańskiej fieście.

Restauracje Jeff`s corocznie sięgają po najlepsze smaki Meksyku i przez kilka tygodni proponują gościom potrawy tej kuchni. Do końca stycznia można w nich doświadczyć prawdziwej meksykańskiej fiesty, bo kuchnia tego kraju to nie tylko posiłki, ale również wszystko to, co dzieje się wokół niej i co jej towarzyszy. Meksykańska uczta to radość
i uśmiech, zawsze związana jest z zabawą, tańcem i śpiewem.

Restauracje wyglądają tak, jakby przeniosły się do meksykańskiego pueblo. Wystrój, przebrana w meksykańskie stroje obsługa, przygrywający do kolacji prawdziwi meksykański zespół Mariachi, a na talerzach najlepsze, co oferuje kuchnia z kraju Kowboi i Azteków.

- Proponujemy naszym gościom  oryginalne i bogate menu, dając możliwość poznania wielu niezwykłych potraw kolorowej, radosnej i pełnej aromatów kuchni meksykańskiej, które nie tylko przyciągają wzrok, ale i skutecznie pobudzają kubki smakowe - Marcin Sołtyk, szef kuchni restauracji Jeff`s.

Na początek warto skosztować zupy pomidorowej z papryką i chrupiącym  makaronem z tortilli lub marynowanego łososia z avocado, czerwoną fasolą i tortillą (Salmon Ceviche). Dla fanów burrito szef kuchni przygotował  Chimichanga z marynowanego mięsa wieprzowego z czarną fasolą, salsą, guacamole i śmietaną oraz Chicken Burrito, w którego składzie jest kurczak, czarna fasola, ryż, guacamole i kolendra. W menu znajduje się również meksykański deser Natiilla de Nuez z orzechów, wanilii i kakao.

Karnawał to najlepszy czas, żeby odwiedzić restauracje Jeff`s i wziąć udział w gorącym festiwal kuchni meksykańskiej.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Communication Unlimited
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.