Meksykańska fiesta w Twoim domu z marką JemyJemy
Gdy za oknem robi się szaro i chłodno, nic nie rozgrzewa lepiej niż odrobina egzotyki na talerzu. Dlatego, jeśli szukasz pysznego pomysłu na obiad, wyrusz w kulinarną podróż do gorącego Meksyku z Zupą Meksykańską JemyJemy! Pełna smaku i aromatu, z delikatną pikantną nutą chili i bogactwem składników jest gotowa w zaledwie kilka minut.
Zupa Meksykańska JemyJemy z linii Zupy Świata to doskonały wybór dla miłośników odkrywania nowych smaków bez wychodzenia z domu. Przygotowana z połączenia wysokiej jakości składników – kruchego mięsa wieprzowego, czerwonej fasoli, kukurydzy, papryki oraz mieszanki aromatycznych ziół i przypraw, przeniesie Cię prosto do słonecznego Meksyku. Można podawać ją z nachosami, zapieczonym serem lub chrupiącymi grzankami. Idealnie sprawdzi się jako szybki i smaczny obiad w każdych okolicznościach.
Jakość ceniona przez konsumentów
Dzięki swojemu pysznemu smakowi Zupa Meksykańska JemyJemy zdobyła serca wielu konsumentów. Dowodem na to jest jej zwycięstwo w prestiżowym konkursie Złote Innowacje 2024 w kategorii Chwile z Produktem, w którym wyróżnia się produkty cieszące się wyjątkowym uznaniem zarówno za jakość, jak i innowacyjność.
Szybko, łatwo i pysznie!
W linii Zupy Świata marki JemyJemy dostępne są trzy wyjątkowe propozycje: Zupa Tajska, Meksykańska i Węgierska Gulaszowa, inspirowane smakami różnych kuchni. Są łatwe i wygodne w przygotowaniu, wystarczy przelać i podgrzać, dodatkowo nie wymagają przechowywania w warunkach chłodniczych, dzięki nowoczesnej technologii produkcji.
Odkrywaj nowe smaki każdego dnia i rozkoszuj się różnorodnymi posiłkami z marką JemyJemy!
Więcej informacji na www.jemyjemy.com.
Cena produktu kształtuje się od 5,99 do 9,99 zł, w zależności od wybranej sieci sklepów lub kanału sprzedaży.
Producent: Profi S.A.

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.