Komunikaty PR

Meksykańska fiesta w Twoim domu z marką JemyJemy

2024-10-31  |  11:15
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.25 MB )

Gdy za oknem robi się szaro i chłodno, nic nie rozgrzewa lepiej niż odrobina egzotyki na talerzu. Dlatego, jeśli szukasz pysznego pomysłu na obiad, wyrusz w kulinarną podróż do gorącego Meksyku z Zupą Meksykańską JemyJemy! Pełna smaku i aromatu, z delikatną pikantną nutą chili i bogactwem składników jest gotowa w zaledwie kilka minut.

Zupa Meksykańska JemyJemy z linii Zupy Świata to doskonały wybór dla miłośników odkrywania nowych smaków bez wychodzenia z domu. Przygotowana z połączenia wysokiej jakości składników – kruchego mięsa wieprzowego, czerwonej fasoli, kukurydzy, papryki oraz mieszanki aromatycznych ziół i przypraw, przeniesie Cię prosto do słonecznego Meksyku.  Można podawać ją z nachosami, zapieczonym serem lub chrupiącymi grzankami. Idealnie sprawdzi się jako szybki i smaczny obiad w każdych okolicznościach.

Jakość ceniona przez konsumentów

Dzięki swojemu pysznemu smakowi Zupa Meksykańska JemyJemy zdobyła serca wielu konsumentów. Dowodem na to jest jej zwycięstwo w prestiżowym konkursie Złote Innowacje 2024 w kategorii Chwile z Produktem, w którym wyróżnia się produkty cieszące się wyjątkowym uznaniem zarówno za jakość, jak i innowacyjność.

Szybko, łatwo i pysznie!

W linii Zupy Świata marki JemyJemy dostępne są trzy wyjątkowe propozycje: Zupa Tajska, Meksykańska i Węgierska Gulaszowa, inspirowane smakami różnych kuchni. Są łatwe i wygodne w przygotowaniu, wystarczy przelać i podgrzać, dodatkowo nie wymagają przechowywania w warunkach chłodniczych, dzięki nowoczesnej technologii produkcji.

Odkrywaj nowe smaki każdego dnia i rozkoszuj się różnorodnymi posiłkami z marką JemyJemy!

Więcej informacji na www.jemyjemy.com.

Cena produktu kształtuje się od 5,99 do 9,99 zł, w zależności od wybranej sieci sklepów lub kanału sprzedaży.

Producent: Profi S.A.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.