Komunikaty PR

MICROSYSTEM – stworzony by być niewidocznym

2022-03-23  |  01:00
Biuro prasowe

Microsystem to prawdziwy kameleon – potrafi zupełnie zniknąć z pola widzenia, jednocześnie oferując perfekcyjną jakość oświetlenia. Choć niewielki w swojej kubaturze, kryje w sobie moc. Pracuje dla wnętrza i komfortu użytkowników, jednocześnie nie narzucając swojej formy i pozwalając się dowolnie przekształcać.

Ludwig Mies van den Rohe wierzył w koncepcję przestrzeni uniwersalnej, którą można, za sprawą modułowości, dowolnie modelować. Kierując się tą ideą LABRA, powołała do życia Microsystem - czyli system liniowego oświetlenia. Pozwala zgodnie z potrzebami użytkowników, dokładając bądź zmieniając miejscami oprawy, stworzyć pożądany efekt oświetlenia.


Microsystem ma przede wszystkim istnieć i pracować dla użytkowników przestrzeni, zgodnie z ideą human centric design. Dlatego dowolność jest jedną z jego nadrzędnych cech. Sprawia ona, że system zostawia dużo miejsca na własną interpretację i pobudza kreatywność. Tylko od użytkowników zależy, gdzie i jak zostaną umieszczone oprawy. I czy zgodnie z ich potrzebami, mają stać się zupełnie niewidoczne czy mogą zabłysnąć w przestrzeni.


Niewielkie rozmiary to nie przypadek, ale celowy zabieg. Nie tylko by diametralnie zmniejszyć ilości elementów we wnętrzu, zgodnie z obowiązującą minimalistyczną tendencją w projektowaniu, ale także by ograniczyć ilość zużytych materiałów podczas produkcji.

To najmniejsze rozwiązanie systemowe oparte na aluminiowym profilu. W wersji natynkowej wysokość jedynie 10,5 mm, w wersji wpuszczanej zaledwie grubość płyty gipsowo-kartonowej, dając tym samym możliwość montażu we wnętrzach w których standardowe obniżenie sufitu jest niemożliwe.

Microsystem to linia o szerokości zaledwie 1,1 cm, czyni to produkt 4 razy mniejszym od klasycznych rynkowych profili o szerokość rzędu 4-5 cm. 

Pomimo maksymalnej miniaturyzacji — parametry świetlne są porównywalne z 75% razy większym Multisystemem i oferują niezmiennie wysoki wskaźnik oddawania barwy. 

Jego funkcjonalny kształt zapewnia wszechstronne zastosowanie, a prosta minimalistyczna forma wykonana z aluminium, sprawdzi się w każdym pomieszczeniu. 

Szyny, na których opiera się cały system, pracują na bezpiecznym dla użytkowników napięciu (48 V), a wraz z wysoką odpornością lakieru na uszkodzenia mechaniczne, czynią Microsystem idealnym rozwiązaniem.

Lekcja geometrii… Linia, koło, prostokąt, czyli STIK, FLATO i SHIFT. Przy pomocy tych najprostszych minimalistycznych kształtów opraw można wykreować dowolny efekt świetlny. STIK to specjalista od tworzenia odpowiednich warunków do wypoczynku i relaksu. Oprawy FLATO i SHIFT, dzięki zwiększonej ilości lumenów, pomagają doświetlić więcej. Każdą z opraw można dowolnie przepinać, zamieniać miejscami na profilu, by stworzyć warunki odpowiednie do relaksu, wypoczynku czy pracy. Kształty opraw doskonale ze sobą korelują, nie stanowiąc wzajemnie dla siebie konkurencji. Można je dowolnie zestawiać, bez obawy, że wpłynie to na estetyczny efekt całości a także po wybraniu odpowiedniego zasilacza sterować każdą oprawą osobno. Wystarczy postawić tylko na kreatywność i własną pomysłowość, resztą zajmie się Microsystem.

 

 

LABRA 

 

To polska marka rodzinna, założona w 2010 roku. Ideą firmy jest Light Thinking – które oznacza nie tylko precyzję użycia odpowiednich materiałów, ale przede wszystkim świadomość jaki wpływ ma światło na nasze samopoczucie, dlatego największą uwagę skupiamy na nim. Jesteśmy otwarci na ludzi, ponieważ wierzymy, że dobre relacje stanowią fundament rozwoju tak samo jak nowe, innowacyjne rozwiązania i technologie. Wszystko tworzymy ze świadomością jak ważne jest projektowanie w duchu zero waste, żeby ograniczyć nasz wpływ na środowisko. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Finaliści konkursu Young Design 2024 – teraz w DOMOTECE! Biuro prasowe
2024-10-04 | 15:00

Finaliści konkursu Young Design 2024 – teraz w DOMOTECE!

Young Design 2024 to wyjątkowa inicjatywa, której celem jest wsparcie młodych projektantów na ich drodze do sukcesu zawodowego. Tegoroczni finaliści zaprezentowali niezwykle
Dom 25-lecie sofy Indivi
2024-10-04 | 10:30

25-lecie sofy Indivi

Pierwsza w historii sofa modułowa BoConcept cieszy się nieustającą popularnością już od 25 lat. Odkryj historię tego klasycznego projektu i dowiedz się, jak został on udoskonalony w 2024
Dom Targi Nieruchomości w Galerii Jurajskiej
2024-10-03 | 13:00

Targi Nieruchomości w Galerii Jurajskiej

Kupno wymarzonego mieszkania to nie lada wyzwanie. Jeszcze większym może być znalezienie dobrej ekipy remontowej, która wykona pracę na czas, lub urządzenie swojego "M". Z

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Moda

Monika Miller: Moja szafa jest dosyć mała. Lepiej jest mieć mniej rzeczy świetnej jakości, niż kupować kilogramy ubrań i za pół roku je wyrzucać

Aktorka jest zwolenniczką recyklingu, dawania garderobie drugiego życia i korzystania z opakowań biodegradowalnych. Jak zauważa, kupując sobie często nowe ubrania i dodatki, czy to dla przyjemności, czy też podążając za trendami, zapominamy, że proces produkcji odzieży pochłania duże ilości wody i prądu, a transport jej do sklepów generuje ślad węglowy. Monika Miller przekonuje, że nie chce się przyczyniać do obciążania środowiska, dlatego kupuje z głową. Ma więc w szafie niewiele rzeczy, ale są one dobrej jakości i służą przez długi czas.

Edukacja

Nowotwór wykryty na wczesnym etapie może być całkowicie wyleczalny. Tylko co trzeci Polak wykonuje jednak regularne badania profilaktyczne

Polacy najbardziej boją się chorób nowotworowych, ale nie doceniają roli profilaktyki, która ma największe znaczenie dla skutecznego leczenia raka – wynika z badania „Polki i Polacy a choroby i zdrowie”. Dane Ministerstwa Zdrowia i Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego,, wskazują, że problem niskiego uczestnictwa w badaniach przesiewowych związany jest raczej z przekonaniami oraz poziomem wiedzy na ich temat, a nie wydolnością systemu czy brakiem dostępu do badań. Zmianie tej sytuacji ma służyć kampania „Nie gadaj, tylko się zbadaj” uruchomiona przez PZU. Eksperci chcą zachęcać nie tylko do regularnych badań, ale też zmiany stylu życia na zdrowszy.