Komunikaty PR

Międzynarodowy Dzień Żelek

2022-03-28  |  13:45
Biuro prasowe

Jedne z najbardziej popularnych na świecie słodyczy – żelki mają swoje święto 28 marca. Zachęcamy do zapoznania się z kilkoma ciekawostkami na ich temat i świętowania Międzynarodowego Dnia Żelek!

Najpopularniejsze na świecie żelki – Złote Misie mają już 100 lat!

Złote Misie są obecnie synonimem żelek i symbolem HARIBO. Zostały one stworzone przez założyciela marki, Hansa Riegela seniora w 1922 roku. Obecnie, każdego dnia produkuje się 160 milionów Złotych Misiów, a HARIBO eksportuje je do ponad 100 krajów na całym świecie. Miś HARIBO to ikona, która symbolizuje firmę wewnętrznie i zewnętrznie, a Złote Misie to jednocześnie jeden z najlepiej rozpoznawalnych kształtów żelek na świecie!

                                                                                
Smak radości dla dzieci i dorosłych!

Żelki występują w wielu kształtach i smakach. Za tę różnorodność uwielbiają je zarówno dzieci, jak i dorośli. Do wyboru mamy słodkie owocowe żelki, orzeźwiające warianty kwaśne, czy też niezwykle popularną w niektórych krajach lukrecję, a także żelki funkcjonalne, na przykład o wegetariańskim składzie. Żelki to słodycze, którym trudno się oprzeć, ale co ciekawe preferencje konsumentów w różnych krajach różnią się od siebie. W Anglii bardzo popularna jest kompozycja Starmix, Skandynawowie uwielbiają lukrecję, a Hiszpanie – długie formy przypominające kable lub spaghetti.

Polacy wciąż najczęściej wybierają żelki owocowe, jednak coraz częściej poszukują nowości i chcą eksperymentować z nowymi smakami. HARIBO odpowiada na te preferencje i stale urozmaica swoja portfolio, wprowadzając do swojej oferty coraz to nowe propozycje. Jedną z nich jest SourFun Mix Kwaśne. To kompozycja żelek o różnorodnych kształtach i smakach w kwaśnej posypce, która nadaje im wyjątkowości. HARIBO SourFun Mix Kwaśne to nowość, po którą wielbiciele kwaśnych smaków sięgną z radością!

 

HARIBO Phantasia – dla każdego coś słodkiego!

Najnowszą propozycją HARIBO wśród żelek owocowych jest Phantasia. Ten niezwykle popularny w Niemczech mix żelek teraz dostępny jest także na stałe w Polsce. HARIBO Phantasia to bogata mieszanka owocowych żelek i pianko-żelek w różnorodnych, fantastycznych kształtach. Zabawne dinozaury w towarzystwie 3-kolorowych kameleonów i dwuwarstwowych motyli, kolorowe samoloty, roboty i wyścigówki oraz wiele innych. HARIBO Phantasia to ponad 20 wariantów żelek – mix smaków, kształtów i kolorów w jednej paczce!

 

Niezależnie od upodobań, różnorodność smaków i kształtów żelek sprawia, że każdy znajdzie coś dla siebie. Sięgnij więc po ulubioną paczkę i świętuj Międzynarodowy Dzień Żelek!

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Rozgrzewające napary i dania z Dalekiego Wschodu! Biuro prasowe
2024-10-07 | 13:05

Rozgrzewające napary i dania z Dalekiego Wschodu!

Jesień to czas, gdy szukamy ciepła nie tylko w przytulnych swetrach i kocach, ale także w smakach, które rozgrzeją nas od środka. Jeżeli chodzi o kulinarną podróż po ciepłe,
Żywienie Ciasteczka neapolitańskie w jesiennych barwach
2024-10-07 | 01:00

Ciasteczka neapolitańskie w jesiennych barwach

Jesień to czas, gdy natura maluje świat ciepłymi kolorami, a my chętniej sięgamy po słodkości, które idealnie pasują do długich wieczorów pod kocem z kubkiem aromatycznej
Żywienie Czas na gotowe zupy! - wystartowała jesienna kampania marki JemyJemy
2024-10-04 | 09:45

Czas na gotowe zupy! - wystartowała jesienna kampania marki JemyJemy

Marka JemyJemy, lider* na rynku zup gotowych z półki, wraz z początkiem października rozpoczęła szeroko zakrojoną kampanię mediową, obejmującą OOH, digital, social

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Moda

Monika Miller: Moja szafa jest dosyć mała. Lepiej jest mieć mniej rzeczy świetnej jakości, niż kupować kilogramy ubrań i za pół roku je wyrzucać

Aktorka jest zwolenniczką recyklingu, dawania garderobie drugiego życia i korzystania z opakowań biodegradowalnych. Jak zauważa, kupując sobie często nowe ubrania i dodatki, czy to dla przyjemności, czy też podążając za trendami, zapominamy, że proces produkcji odzieży pochłania duże ilości wody i prądu, a transport jej do sklepów generuje ślad węglowy. Monika Miller przekonuje, że nie chce się przyczyniać do obciążania środowiska, dlatego kupuje z głową. Ma więc w szafie niewiele rzeczy, ale są one dobrej jakości i służą przez długi czas.

Edukacja

Nowotwór wykryty na wczesnym etapie może być całkowicie wyleczalny. Tylko co trzeci Polak wykonuje jednak regularne badania profilaktyczne

Polacy najbardziej boją się chorób nowotworowych, ale nie doceniają roli profilaktyki, która ma największe znaczenie dla skutecznego leczenia raka – wynika z badania „Polki i Polacy a choroby i zdrowie”. Dane Ministerstwa Zdrowia i Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego,, wskazują, że problem niskiego uczestnictwa w badaniach przesiewowych związany jest raczej z przekonaniami oraz poziomem wiedzy na ich temat, a nie wydolnością systemu czy brakiem dostępu do badań. Zmianie tej sytuacji ma służyć kampania „Nie gadaj, tylko się zbadaj” uruchomiona przez PZU. Eksperci chcą zachęcać nie tylko do regularnych badań, ale też zmiany stylu życia na zdrowszy.