Komunikaty PR

Miękkość płatków kwiatów i szlachetność lnu - nowa kolekcja Velo Bianco

2022-08-12  |  13:30
Biuro prasowe

Velo Bianco to nowa kolekcja marki Domino, w której spotykają się piękno, przyroda i wrażliwość artysty. Płytki z motywem kwiatowym przywodzą na myśl delikatne muśnięcia cieniutkim piórem do kaligrafii, a nieregularna, biała mozaika przełamuje naturalistyczny obraz rysem nowoczesności. Wszystko to spojone zostało zalotnie połyskującymi złotymi detalami.

Świat natury bezustannie inspiruje twórców, wciągając ich w figlarną grę pełną zaskoczeń i nieoczywistości. Doskonałym tego przykładem jest nowa kolekcja Grupy Tubądzin Velo Bianco, w której sztuka i otaczająca nas przyroda zyskały nowy wymiar. Strukturalna tkanina stała się tłem obrazu, a równocześnie stanowi doskonałe wykończenie strukturalnej mozaiki.

Artystyczna wizja natury

Projektantka nadała swojej kreacji niepowtarzalny charakter. Każdy detal ma tu znaczenie: struktura splotu płóciennego, odręczny rysunek, a także drobne, złote elementy, którymi podkreślone są motywy roślinne obrazu.

– Tkaniny są mi bardzo bliskie, dlatego w mojej kolekcji Velo Bianco wykorzystałam ich fakturę, która zachwyca mnie w dekoracyjnych obiciach mebli. Szczególnie cenię sobie len – tkaninę, która wraz z biegiem czasu staje się bardziej miękka i delikatniejsza. Właśnie ta metamorfoza stała się bazą do wykreowania przeze mnie grafiki, może bardziej geometrycznej i uproszczonej, ale z zachowaniem detali delikatnego lnu. Dlatego w projekcie sięgnęłam po technikę odręczną, by pokazać moją interpretację naturalnego splotu – mówi Joanna Nowak, projektantka i autorka kolekcji Velo Bianco.

Oryginalność w zgodzie z naturą

Kolekcja Velo Bianco to płytki utrzymane w łagodnej, sprzyjającej wyciszeniu kolorystyce. Ciepła biel stała się wdzięcznym płótnem dla finezyjnych, botanicznych obrazów. Są to odręczne szkice projektantki Joanny Nowak. Inspiracją do ich stworzenia stały się niezwykłe kwiaty – eustoma, lilia i lotos. Wierzchnią warstwę pokryto granillą subtelnie podkreślającą liście oraz złoto.

– Kolekcja Velo Bianco to nietuzinkowa, artystyczna wizja natury, która doskonale wkomponuje się w każdą aranżację. Subtelne obrazy i złote detale nadadzą wyjątkowego charakteru wnętrzu w stylu natural luxury. Nierównomierna mozaika w stonowanej bieli świetnie wpisze się z kolei w nowoczesne, pełne nieszablonowych rozwiązań wnętrze – podkreśla Katarzyna Zaczek, architekt marki Domino.

Matowe płytki  dostępne są w rozmiarach 1198 x 598 mm, 598 x 598 mm, dedykowana mozaika 210 x 190 mm oraz 4-elementowy obraz w formacie 1198 x 2398 mm.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom ERLI dla Twojego domu: od elektroniki po wystrój wnętrz – kompleksowy przewodnik zakupowy Biuro prasowe
2025-08-06 | 13:45

ERLI dla Twojego domu: od elektroniki po wystrój wnętrz – kompleksowy przewodnik zakupowy

Urządzanie domu daje możliwość stworzenia przestrzeni, w której po prostu dobrze się żyje. Niezależnie od tego, czy właśnie wprowadzasz się do nowego mieszkania, robisz
Dom Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek
2025-07-23 | 13:15

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Łotewski producent wysokiej klasy domów prefabrykowanych MyCabin rozszerza sieć oddziałów i dostaw na Polskę. To odpowiedź na rosnący popyt mieszkaniowy w Europie.
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Sylwia Butor: Badania profilaktyczne powinny być częścią naszej codzienności. Jak zrobienie paznokci czy koloryzacja włosów

Influencerka uważa, że nawet o tak trudnym temacie jak choroby nowotworowe można mówić w social mediach w taki sposób, żeby nie straszyć, ale skutecznie przekonywać chociażby do profilaktyki. Raport „Polki a profilaktyka raka piersi – motywacje, bariery oraz opinie o zaangażowaniu marek w kwestie prozdrowotne” pokazuje, że kobiety w tej kwestii coraz częściej sięgają po informacje z internetu, mediów społecznościowych oraz kampanii edukacyjnych, webinarów czy warsztatów. Dlatego też Sylwia Butor w swoich rolkach zamierza w sposób przystępny i niebudzący niepotrzebnego lęku jak najczęściej zachęcać swoje obserwatorki do badań profilaktycznych.

Prawo

Koszty certyfikacji wyrobów medycznych sięgają milionów euro. Pacjenci mogą stracić dostęp do wyrobów ratujących życie

Od 2027 roku wszystkie firmy produkujące wyroby medyczne w Unii Europejskiej będą musiały posiadać certyfikat zgodności z rozporządzeniem MDR (Medical Devices Regulation). Nowe przepisy wprowadzają dużo ostrzejsze wymagania w zakresie dokumentacji, badań klinicznych oraz procedur certyfikacyjnych. Branża ostrzega, że część małych i średnich producentów nie zdąży się dostosować. Problemem jest także wysoki koszt i długi czas uzyskiwania certyfikatów. W konsekwencji z rynku mogą zniknąć urządzenia ratujące życie.

Ochrona środowiska

Lasy Państwowe wywiozły w zeszłym roku z lasów 820 tirów śmieci. Kosztowało to 34 mln zł

Lasy traktowane są nierzadko jak dzikie wysypiska śmieci, gdzie można bezkarnie wyrzucać różne odpady, nie tylko resztki jedzenia czy plastikowe torby, butelki czy puszki, ale też elektrośmieci i toksyczne substancje. Z wyliczeń Lasów Państwowych wynika, że w ubiegłym roku wywóz śmieci kosztował spółkę 34 mln zł. Każda wycieczka do lasu wymaga przestrzegania podstawowych zasad, a nieśmiecenie jest jedną z nich. Leśnicy przestrzegają także przed wjeżdżaniem do lasów samochodami, płoszeniem dzikich zwierząt czy rozpalaniem ogniska czy grilla.