Komunikaty PR

Millenialsi chcą żyć w sprytnie zaaranżowanych przestrzeniach

2020-04-08  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
PR Manager
Publicon Sp. z o.o.



m.hliwa|publicon.pl| |m.hliwa|publicon.pl
691274042

Młodzi ludzie, którzy zaczynają samodzielne życie w nowym miejscu, często sięgają po rozwiązania, które pomagają oszczędzać miejsce. Co więcej, do posiadania podchodzą zupełnie inaczej niż ich rodzice. Chętnie skłaniają się ku minimalizmowi, a w internecie poszukują sposobów na kreatywne wykorzystywanie przestrzeni. 

Korzystać, nie posiadać

Popularność sharing economy rośnie w ogromnym tempie. To przede wszystkim wygoda – nie musimy posiadać własnego samochodu, a jedynie wypożyczać na minuty, niemal w każdym zakątku miasta możemy skorzystać z elektrycznej hulajnogi czy rowerów miejskich. Nie musimy również przechowywać w domach płyt, bo mamy dostęp do muzyki i filmów na najbardziej znanych platformach. Co więcej, nawet biblioteczki zamieniamy na czytnik z połączeniem z internetem, dzięki czemu możemy sięgać po wydawnicze nowości. Wciąż pojawiają się kolejne usługi w modelu SaaS. 

Multifunkcyjne przestrzenie

To, jak często stosujemy te rozwiązania, ma swoje odzwierciedlenie w tym, jak żyjemy i jak mieszkamy. Zwłaszcza młodzi ludzie, którzy rozglądają się za inspiracjami do urządzenia mieszkania, poszukują opcji na łączenie różnorodnych funkcji. Dużą popularnością cieszą się meble modułowe i te, które można dostosowywać do indywidualnych potrzeb. Przemyślane aranżacje wykorzystują każdą przestrzeń na schowki i meble pod zabudowę. Godną uwagi praktyką jest tworzenie podziału na strefę dzienną i nocną, co nie tylko zapewnia spokojny kąt do relaksu, lecz także pomaga w utrzymaniu porządku. 

Kawalerki znów w modzie

Tendencja ta ma odzwierciedlenie w tworzeniu miejsc do życia. Powstają nawet inwestycje projektowane głównie z myślą o studentach czy singlach, którzy cenią sobie pomysłowo zaaranżowaną przestrzeń. W marcu ruszyła budowa B Urban dewelopera Inwestgrupa. Inwestycja znajduje się we wrocławskiej dzielnicy Fabryczna – czyli tuż przy siedzibach największych korporacji. Znajdzie się tam 419 kawalerek i 33 lokale dwupokojowe pod zakup inwestycyjny. Wszystkie będą umeblowane – tak, aby najemca mógł od razu się wprowadzić. 

Obserwujemy ten trend i zdajemy sobie sprawę, że coraz więcej osób woli wybrać korzystną lokalizację nawet wówczas, gdy metraż jest mniejszy. W dobie minimalizmu i świadomego podejścia do kupowania ludzie nie potrzebują dodatkowej przestrzeni na przechowywanie. Od liczby metrów kwadratowych ważniejsze staje się przemyślane, funkcjonalne zaaranżowanie przestrzeni – tłumaczy Piotr Borowy z biura sprzedaży dewelopera Inwestgrupa.

Każdy poszukuje dziś rozwiązań „szytych na miarę”, a trend modułowości prawdopodobnie będzie rosnąć. W tym obszarze jest jeszcze sporo do zrobienia – zarówno pod kątem projektowania przestrzeni do życia, jak i mebli czy technologii umożliwiających przemyślane przechowywanie rzeczy. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Publicon Sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie Biuro prasowe
2025-02-20 | 17:00

Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie

Wyobraź sobie, że każdego ranka budzisz się wypoczęty i pełen energii. Co więcej, aby to osiągnąć nie potrzebujesz kolejnej kawy. Wystarczy naturalny, dostępny
Dom Łóżka kontynentalne - przegląd najpopularniejszych modeli
2025-02-04 | 15:00

Łóżka kontynentalne - przegląd najpopularniejszych modeli

Pod lupę bierzemy łóżka kontynentalne, które najczęściej zamawiają ludzie w naszym regionie, a także w całym kraju. Przyglądamy się im z uwagą. Wymieniamy
Dom Proste przyjemności na zimowe wieczory
2024-12-30 | 15:40

Proste przyjemności na zimowe wieczory

Zima to idealna pora na spędzanie długich wieczorów w domu w „przytulny” sposób. Wygodne ubranie, pyszny rozgrzewający napój, nieskomplikowana rozrywka - to

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.