Komunikaty PR

Millenialsi chcą żyć w sprytnie zaaranżowanych przestrzeniach

2020-04-08  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
PR Manager
Publicon Sp. z o.o.



m.hliwa|publicon.pl| |m.hliwa|publicon.pl
691274042

Młodzi ludzie, którzy zaczynają samodzielne życie w nowym miejscu, często sięgają po rozwiązania, które pomagają oszczędzać miejsce. Co więcej, do posiadania podchodzą zupełnie inaczej niż ich rodzice. Chętnie skłaniają się ku minimalizmowi, a w internecie poszukują sposobów na kreatywne wykorzystywanie przestrzeni. 

Korzystać, nie posiadać

Popularność sharing economy rośnie w ogromnym tempie. To przede wszystkim wygoda – nie musimy posiadać własnego samochodu, a jedynie wypożyczać na minuty, niemal w każdym zakątku miasta możemy skorzystać z elektrycznej hulajnogi czy rowerów miejskich. Nie musimy również przechowywać w domach płyt, bo mamy dostęp do muzyki i filmów na najbardziej znanych platformach. Co więcej, nawet biblioteczki zamieniamy na czytnik z połączeniem z internetem, dzięki czemu możemy sięgać po wydawnicze nowości. Wciąż pojawiają się kolejne usługi w modelu SaaS. 

Multifunkcyjne przestrzenie

To, jak często stosujemy te rozwiązania, ma swoje odzwierciedlenie w tym, jak żyjemy i jak mieszkamy. Zwłaszcza młodzi ludzie, którzy rozglądają się za inspiracjami do urządzenia mieszkania, poszukują opcji na łączenie różnorodnych funkcji. Dużą popularnością cieszą się meble modułowe i te, które można dostosowywać do indywidualnych potrzeb. Przemyślane aranżacje wykorzystują każdą przestrzeń na schowki i meble pod zabudowę. Godną uwagi praktyką jest tworzenie podziału na strefę dzienną i nocną, co nie tylko zapewnia spokojny kąt do relaksu, lecz także pomaga w utrzymaniu porządku. 

Kawalerki znów w modzie

Tendencja ta ma odzwierciedlenie w tworzeniu miejsc do życia. Powstają nawet inwestycje projektowane głównie z myślą o studentach czy singlach, którzy cenią sobie pomysłowo zaaranżowaną przestrzeń. W marcu ruszyła budowa B Urban dewelopera Inwestgrupa. Inwestycja znajduje się we wrocławskiej dzielnicy Fabryczna – czyli tuż przy siedzibach największych korporacji. Znajdzie się tam 419 kawalerek i 33 lokale dwupokojowe pod zakup inwestycyjny. Wszystkie będą umeblowane – tak, aby najemca mógł od razu się wprowadzić. 

Obserwujemy ten trend i zdajemy sobie sprawę, że coraz więcej osób woli wybrać korzystną lokalizację nawet wówczas, gdy metraż jest mniejszy. W dobie minimalizmu i świadomego podejścia do kupowania ludzie nie potrzebują dodatkowej przestrzeni na przechowywanie. Od liczby metrów kwadratowych ważniejsze staje się przemyślane, funkcjonalne zaaranżowanie przestrzeni – tłumaczy Piotr Borowy z biura sprzedaży dewelopera Inwestgrupa.

Każdy poszukuje dziś rozwiązań „szytych na miarę”, a trend modułowości prawdopodobnie będzie rosnąć. W tym obszarze jest jeszcze sporo do zrobienia – zarówno pod kątem projektowania przestrzeni do życia, jak i mebli czy technologii umożliwiających przemyślane przechowywanie rzeczy. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Publicon Sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce Biuro prasowe
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.