Komunikaty PR

Mio MiVue C512- nowy standard wśród wideorejestratorów do 300 zł.

2020-05-31  |  01:00
Biuro prasowe

Solidne wykonanie, szklana optyka zapewniająca wysoką jakość nagrań i niska cena to trzy cechy, które wyróżniają zapowiadany przez Mio nowy model wideorejestratora – Mio MiVue C512.

Wysoka jakość obrazu

 

Na przełomie maja i czerwca marka Mio wprowadza do sprzedaży nowy model wideorejestratora - Mio MiVue C512. Najnowsza propozycja największego producenta kamer samochodowych w Europie niewątpliwie nawiązuje do znanego  i lubianego w Polsce modelu Mio MiVue C320. Mio MiVue C512 został stworzony dla tych, którzy szukają wysokiej jakości nagrań przy ograniczonym budżecie. Mimo niskiej ceny jest on wideorejestratorem, zapewniającym wyrazisty obraz w każdych warunkach pogodowych. Jest to możliwe dzięki zastosowaniu zaawansowanego sensora optycznego 2M wraz z zestawem wysokiej jakości szklanych soczewek. Nie można zapomnieć również o elemencie, decydującym o tym ile światła pada na matryce znajdującą się w urządzeniu. Wyposażenie Mio MiVue w przysłonę F2,0. zapewnia, że nawet w pochmurne dni, podczas jesiennej szarówki, czy wyjeżdżając z ciemnego tunelu na soczewkę będzie padała odpowiednia wiązka światła. Dzięki czemu każdy szczegół uwieczniony na nagraniu będzie ostry i wyraźny.

Na uwagę zasługuje również rzeczywisty kąt widzenia wiedeorejestratora, wynoszący 130 stopni, który nagra to ,co dzieje się na drodze, ale również uchwyci pobocze. Połączenie wysokiej jakości szklanej optyki, szerokiego rzeczywistego konta rejestracji obrazu i oraz autorskiego oprogramowania, gwarantuje, że Mio MiVue C512 zrejestruje obraz w rozdzielczość Full HD 1080P. Dodatkowo dzięki zapisowi z prędkością 30 klatek na sekundę nagrany obraz zachowa płynność odtwarzania z zachowaniem wszystkich szczegółów.

Aby kierowca posiadał pełen zakres informacji o zdarzeniu w urządzeniu został zainstalowany trzyosiowy sensor przeciążeń. To za jego pomocą wideorejestator mierzy wszystkie dane, które uwiarygodnią nagranie. Kierowca otrzyma między innymi takie informacje jak na przykład dane o kierunku jazdy i sile uderzenia. W momencie, gdy sensor zanotuje informacje świadczące o tym, że miało miejsce niestandardowe zdarzenie, tj. stłuczka, czy nagła zmiana pasa ruchu Mio MiVue C512 automatycznie zabezpieczy dane przed skasowaniem. 

 

Elegancja i wygoda

 

 To co poza wysoką jakością optyki wyróżnia serię „C” to klasyczny design urządzenia. Dzięki prostym kształtom znanymi z poprzedni modeli producenta sprzęt idealnie komponuje się z wnętrzem samochodu co czyni go niemal niezauważalnym. Mimo niewielkich rozmiarów w C512 udało się zainstalować wygodny dwucalowy wyświetlacz, który umożliwia komfortowe przeglądanie wcześniej zainstalowanej trasy

W modelu Mio MiVue C512 producent rozwiązał jeden z często spotykanych problemów w tanich wideorejestratorach, który był związany z odtwarzaniem  nagrań na innych  urządzeniach. Dzięki zastosowaniu standardu  H.264 znanego głownie z  drogich modeli  kamer samochodowych możemy być pewnie\, że film odtworzy się niemal na każdym urządzeniu. Dodatkowo automatyczne zapisywanie przez wideorejestrator nagrań w formacie mp4. Gwarantuje, że wszystkie filmy zajmują niewiele miejsca na karcie pamięci przy jednoczesnym zachowaniu wysokiej jakości nagrania.

Mio MiVue C512 to zdecydowanie urządzenie dla tych, którzy szukają solidnego, łatwego w obsługi i dobrze nagrywającego sprzętu. Niewątpliwym magnesem będzie cena, która ma nie przekraczać 250 złotych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja PETRONAS wspiera przyszłych mistrzów motoryzacji – startuje „Wyścig talentów” Biuro prasowe
2024-10-16 | 10:30

PETRONAS wspiera przyszłych mistrzów motoryzacji – startuje „Wyścig talentów”

Program ma na celu nie tylko rozwój młodych talentów w dziedzinie motosportu, ale także podniesienie poziomu edukacji technicznej w Polsce oraz promowanie motoryzacji jako perspektywicznej ścieżki kariery. PETRONAS wspiera młodych ludzi nie od dziś, jednocześnie pomagając branży warsztatowej pozyskiwać wykwalifikowaną kadrę.   „Wyścig talentów” to program, którego celem jest podniesienie poziomu wiedzy technicznej wśród młodzieży, zwrócenie uwagi na motoryzację jako przyszłościowy kierunek edukacyjny oraz ułatwienie firmom branżowym pozyskania wykwalifikowanych kadr. W obliczu niedoboru specjalistów w branży, inicjatywa ta może pomóc w pozyskaniu nowych, ambitnych kadr. Celem programu jest uświadomienie młodym ludziom, że praca w tej motoryzacji nie tylko przynosi korzyści finansowe, ale również jest interesująca, oferując szerokie możliwości rozwoju zawodowego oraz długotrwałą stabilność na rynku pracy.   Program skierowany jest do uczniów z blisko 900 szkół branżowych i technicznych, którzy w trakcie 9-miesięcznego konkursu będą mieli okazję sprawdzić się w serii wyzwań edukacyjnych oraz testów teoretycznych i praktycznych. Uczestnicy będą mieli okazję zdobyć nie tylko teoretyczną wiedzę, ale przede wszystkim kluczowe umiejętności praktyczne, które są wysoko cenione przez pracodawców. Projekt ma szansę zmienić postrzeganie branży motoryzacyjnej i uświadomić jak atrakcyjna jest taka ścieżka kariery, a ponadto otworzyć przed młodymi realne perspektywy zatrudnienia.  „Wsparcie młodych talentów to nie tylko nasza odpowiedzialność, ale i misja. Strategicznie inwestujemy w przyszłość motoryzacji, dbając jednocześnie o rozwój lokalnych warsztatów. To właśnie młodzi ludzie, których mamy szansę wspierać, wkrótce zasilą szeregi firm i serwisów w całym kraju, przynosząc ze sobą świeże spojrzenie, innowacyjne podejście oraz nowoczesną wiedzę techniczną” – mówi Danuta Michałus-Sokołowska, Dyrektor ds. Marketingu na Europę Centralną i Północną w PETRONAS.  Konkurs – rozkład jazdy  "Wyścig talentów” rozpocznie się w październiku 2024 roku i potrwa do czerwca 2025 roku. Składać się będzie z siedmiu etapów eliminacyjnych, przygotowanych przez ponad 80 ekspertów branżowych. Uczestnicy konkursu będą musieli zmierzyć się z ponad 3500 pytaniami dotyczącymi technologii motoryzacyjnych. Łącznie do finału zakwalifikuje się 160 uczniów.   Na zwycięzców i finalistów poszczególnych etapów czekają atrakcyjne nagrody finansowe oraz rzeczowe o wartości do 1000 zł. Finaliści konkursu będą mieli okazję rywalizować o jeszcze bardziej wyjątkowe i prestiżowe trofea, w tym nagrodę główną - 10 000 zł.    Każdy ze 160 finalistów otrzyma także dostęp do specjalistycznych programów szkoleniowych, przygotowanych przez ekspertów technicznych oraz wykładowców z czołowych polskich politechnik i firm, w tym PETRONAS.   Rozwój branży warsztatowej  „Wyścig talentów” to nie tylko szansa dla młodych ludzi, ale także dla firm motoryzacyjnych, warsztatów samochodowych i uczelni, które poprzez udział w projekcie mogą zacieśnić relacje z potencjalnymi pracownikami, czy przyszłymi studentami oraz wspierać rozwój edukacji technicznej w Polsce. Uczestnicy programu to przyszli mechanicy, inżynierowie i specjaliści, którzy dzięki udziałowi w konkursie zdobędą doświadczenie niezbędne do pracy w nowoczesnych warsztatach. Wprowadzenie młodej generacji fachowców, gotowych stawić czoła nowym wyzwaniom, takim jak rosnąca liczba samochodów elektrycznych czy hybrydowych, jest kluczowe dla rozwoju całej branży.   PETRONAS jako kluczowy partner technologiczny, będzie wspierał uczestników konkursu wiedzą ekspercką, m.in. przygotowując materiały konkursowe oraz dzieląc się doświadczeniem.  "PETRONAS od lat angażuje się w różnorodne projekty wspierające edukację techniczną, ponieważ wierzymy, że nowa generacja specjalistów to klucz do rozwoju branży. 'Wyścig talentów' to szansa dla młodych ludzi, aby zdobyć umiejętności i nawiązać nowe relacje" dodaje Danuta Michałus-Sokołowska.  PETRONAS – partner w kształceniu przyszłych ekspertów motoryzacji  Zaangażowanie PETRONAS w program „Wyścig talentów” to kolejny krok w kierunku wspierania młodzieży, rozwoju edukacji technicznej, ale także budowanie relacji pomiędzy potencjalnymi pracownikami a przemysłem motoryzacyjnym. Firma od lat angażuje się w projekty wspierające młode talenty na całym świecie. W ramach wcześniejszych działań, PETRONAS organizował między innymi programy stypendialne dla studentów kierunków technicznych oraz szkolenia praktyczne w swoich centrach technologicznych. Przykładem jest współpraca z politechniką w Turynie oraz projekty takie jak PETRONAS Education Sponsorship Programme (PESP), który zapewnia wsparcie finansowe i edukacyjne dla wyróżniających się studentów.  Więcej na ten temat można przeczytać na stronie: Students & Graduates | PETRONAS Global   
Motoryzacja Jakimi kierowcami są Polacy? Niemal 70% z nich przyznaje sobie najwyższą notę
2024-10-09 | 14:00

Jakimi kierowcami są Polacy? Niemal 70% z nich przyznaje sobie najwyższą notę

Według wyników najnowszej ankiety BlaBlaCar niemal 70% kierowców korzystających z platformy ocenia swoje umiejętności jazdy na 5 w pięciostopniowej skali. Wśród
Motoryzacja Sezonowa Wyprzedaż w Toyota Financial Services
2024-10-09 | 10:00

Sezonowa Wyprzedaż w Toyota Financial Services

Toyota kontynuuje Sezonową Wyprzedaż, która daje klientom możliwość skorzystania z atrakcyjnych rabatów na samochody. Z tej okazji Toyota Financial Services przedłuża

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Edukacja

Stereotypy społeczne sprawiają, że mężczyznom trudno szukać pomocy w depresji. W zdrowiu i edukacji ich sytuacja jest trudniejsza niż kobiet

Luka edukacyjna, czyli gorsze wyniki w testach i mniejsze szanse na wyższą edukację, krótszy czas życia, późniejszy wiek emerytalny, ale przede wszystkim samotność w depresji i większa liczba samobójstw – to problemy współczesnych polskich mężczyzn. W ich naprawie przeszkadza nie tylko brak powszechnej świadomości ich występowania, ale także stereotypy społeczne, które utrudniają mężczyznom zwrócenie się o pomoc, oraz brak systemowych ram udzielania tej pomocy.

Muzyka

Krzysztof Skórzyński: Wkrótce planuję co najmniej dwa nowe single. Jeżeli moja muzyka nie znajdzie słuchaczy, to nie będę miał do nikogo pretensji

Dziennikarz przygotowuje się do premiery pierwszej autorskiej EP-ki i jak zaznacza, w ten sposób spełnia jedno ze swoich największych marzeń. Bardzo zależy mu więc na tym, by każdy utwór był dopracowany w najmniejszym szczególe i niósł wartościowy przekaz. Pierwszy singiel zatytułowany „A może tak” Krzysztof Skórzyński oficjalnie zaprezentował podczas Top of The Top Sopot Festival.