Komunikaty PR

Mio MiVue C570 samochodowym gadżetem roku 2019

2020-03-17  |  01:00
Biuro prasowe

4 marca 2020 r w warszawskim teatrze Capitol odbyło się gala, podczas której ogłoszono laureatów Mobility Trends 2019. Jest to jeden z najważniejszych plebiscytów branży nowych technologii. Marka Mio została nagrodzona w kategorii „Samochodowy Gadżet Roku 2019” za produkt Mio MiVue C570.

 

Mio zwycięża w nowej kategorii

 

 Jak podkreśla organizator Mobility Trends kategorie odzwierciedlają aktualne trendy rynkowe, dlatego zamiast kategorii nawigacja roku w ankiecie pojawiła się zupełnie nowa – „Samochodowy Gadżet Roku”. To właśnie w tej kategorii został doceniony wideorejestrator Mio MiVue C570

Mio MiVue C570 to urządzenie, które posiada rzeczywisty kat widzenia wynoszący aż 150 stopni. Szklana, optyka, sensor Sony Starvis o przesłona o wartości 1,8 zapewniają użytkownikowi czytelny i przejrzysty obraz. Dzięki temu, że Mio MiVue C570 wyposażony jest w autorską technologię Mio Night Vision Pro urządzenie gwarantuje wysoką jakość nagrań nagrywanych w nocy. Dodatkowymi atutami sprzętu jest wbudowany moduł GPS, możliwość podłączenia kamery tylnej oraz wbudowany system informujący o fotoradarach. Połączenie tych wszystkich cech z niską ceną sprawiło, że Internauci wybrali Mio jako najlepsze elektronicznie urządzenie dedykowane branży motoryzacyjnej.

 

- Wybranie przez internatuów Mio Mi Vue C570 samochodowym Gadżetem Roku utwierdza nas w przekonaniu, że konsumenci w Polsce coraz bardziej świadomie podejmują swoje decyzje zakupowe. Ich kluczowym kryterium przestaje być niska cena na rzecz wysokiej jakości produktu. Niezmiernie cieszy mnie, że to właśnie Mio MiVue C570, który dedykowany jest klientom szukającym sprzętu w tak zwanej średniej półce cenowej otrzymał statuetkę ,Zloty Bell”. Jest to sygnał, że Polacy już nie tylko w produktach premium zwracają uwagę na to jak wykonany jest sprzęt – podkreśla Mariusz Manowski CEE Country Director firmy MiTAC

 

Decydowali konsumenci

 

O miano najlepszych w branży nowych technologii walczyły produkty i usługi w 24 kategoriach. W 18 z nich decydujący głos mieli Internauci, którzy od 27 stycznia do 25 lutego br. mogli oddawać głosy w ankiecie znajdującej się na www.mobilitytrends.pl. Wśród 18 kategorii konsumenci mogli wybierać między innymi najlepszy smartfon, laptop czy najlepszy gadżet samochodowy w roku 2019. Jak podkreślają organizatorzy ten rok był nie tylko wyjątkowy ze względu na to, że była to 10 - jubileuszowa edycja plebiscytu, a w ankiecie wzięło udział ponad 24 tysięcy osób. W pozostałym 6 kategoriach decydujący głos mieli eksperci ze świata biznesu oraz mediów, którzy od lat są związani rynkiem mobile.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Wyjątkowa szansa na ekskluzywną podróż na lotnisko. Każda podróż zaczyna się od drogi na lotnisko, ale tym razem może to być coś znacznie więcej niż zwykły przejazd. Easy
Motoryzacja Nowego Mercedesa zamówisz w kolorze „Beczki” swojego dziadka albo wymarzonego klasyka
2025-05-27 | 15:00

Nowego Mercedesa zamówisz w kolorze „Beczki” swojego dziadka albo wymarzonego klasyka

Strategia Mercedesa zakłada wzrost znaczenia topowych modeli – od sportowych maszyn AMG przez luksusowe Maybachy aż po „przygodową” Klasę G. Cel: nie tylko
Motoryzacja Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
2025-05-14 | 12:00

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Siedem SUV-ów Toyoty jest dostępne w specjalnej ofercie podczas Dni Otwartych w salonach marki w całej Polsce. Od 12 do 17 maja u dilerów można otrzymać rabaty,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.

Konsument

Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.

Dom i ogród

Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki

Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.