Komunikaty PR

Mistrzyni Polski w judo dołączyła do sportowych ambasadorów marki Tarczyński

2022-09-06  |  11:00
Biuro prasowe

Kinga Wolszczak – Mistrzyni Polski w judo – dołączyła do grona sportowych ambasadorów firmy Tarczyński. Lider na rynku mięsnych i roślinnych przekąsek będzie wspierał wrocławską zawodniczkę już podczas najbliższych zawodów Pucharu Świata, które odbędą się w dniach 10-11 września we włoskim Riccione.

 

W drodze po kwalifikację olimpijską 

Wolszczak, mimo młodego wieku, ma na swoim koncie wiele sportowych sukcesów. 21-letnia zawodniczka klubu WKS Śląsk Wrocław zdobyła Mistrzostwo Polski w judo we wszystkich grupach młodzieżowych, a obecnie zajmuje 1. miejsce w krajowym rankingu w grupie seniorek. Wielokrotna reprezentantka Polski zdobyła także trzy medale podczas seniorskich Pucharów Świata oraz 5. miejsce na tegorocznych Mistrzostwach Europy seniorek. Aktualnie największym sportowym celem Kingi Wolszczak jest wywalczenie kwalifikacji do Igrzysk Olimpijskich w Paryżu w 2024 roku.

Sport jest nam szczególnie bliski, dlatego cieszymy się, że grono sponsorowanych przez nas zawodników stale się powiększa. Z dumą będziemy wspierać Kingę w sportowej walce i towarzyszyć jej w drodze po upragnione sukcesy. Wierzymy, że między innymi dzięki naszemu wsparciu Kinga będzie mogła brać udział w światowych zawodach oraz uczestniczyć w specjalistycznych szkoleniach, torując sobie tym samym drogę do upragnionego, olimpijskiego awansu – mówi Dawid Tarczyński, Wiceprezes Zarządu firmy Tarczyński. 

W ramach świadczeń sponsorskich logotyp Tarczyński pojawi się na stroju zawodniczki. Kinga Wolszczak weźmie także aktywny udział w działaniach reklamowych producenta w social mediach.

 

Sponsoring sportu

Kinga Wolszczak to nie jedyny sportowy talent wspierany przez markę Tarczyński. Ostatnio firma po raz kolejny podpisała umowę sponsorską z Taiem Woffindenem – trzykrotnym, indywidualnym mistrzem świata w żużlu. Ponadto jest głównym sponsorem klubu Panthers Wrocław, w ramach którego działa między innymi drużyna futbolowa o tej samej nazwie – najlepsza w Polsce i jedna z najlepszych w Europie. Marka angażuje się także w sportowe wydarzenia o charakterze lokalnym jak Zimowy Bieg Piastów, Turniej Giganci Siatkówki czy Runmageddon 2022. Od listopada 2021 roku jest również sponsorem tytularnym wrocławskiego stadionu – Tarczyński Arena Wrocław. 

Więcej o sportowym zaangażowaniu firmy można przeczytać w „Raporcie z działalności w obszarze marketingu sportowego”, który dostępny jest na stronie https://grupatarczynski.pl/sponsoring-sportu/. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Dorota Szelągowska: Tęsknię za Darkiem „Stolarzem” przed kamerą. Ale mamy ze sobą kontakt i będziemy razem robić jakieś rzeczy youtube’owe

Prezenterka zaznacza, że wraz z ostatnim klapsem na planie zdjęciowym programu, który wcześniej realizowała z Darkiem „Stolarzem”, nie zakończyła się ich znajomość. Nadal utrzymują ze sobą kontakt i planują kolejne wspólne przedsięwzięcia. Dorota Szelągowska uważa, że każdy powinien maksymalnie wykorzystywać swój potencjał, dlatego nie można siedzieć bezczynnie, tylko trzeba podejmować nowe wyzwania, korzystać z dostępnych propozycji i szans. Teraz co prawda obydwoje pracują dla konkurencyjnych stacji, ale nie rywalizują ze sobą, tylko nadal się wspierają.

Prawo

Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.

Robotyka i SI

Za 90 proc. wypadków drogowych odpowiada człowiek. Rozwój autonomicznych pojazdów może to ryzyko ograniczyć

Z analiz Polskiego Obserwatorium Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego ITS wynika, że w ok. 90 proc. wypadków drogowych decydującą rolę odgrywa czynnik ludzki. Dzięki inteligentnym pojazdom liczba wypadków może się zmniejszyć o ok. 30 proc. Stopniowe udoskonalanie czujników i algorytmów ma kluczowe znaczenia dla poprawy bezpieczeństwa na drogach. Obecnie samochody osiągają drugi i trzeci​ poziom autonomii w sześciostopniowej skali SAE.