Młode talenty pod batutą Krzesimira Dębskiego zagrają w Fabryce Norblina

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
W najbliższą niedzielę (18.12.) stypendyści projektu e-Bank Talentów 2022 zagrają dla gości Fabryki Norblina. Dyrygować im będzie sam mistrz batuty, Krzesimir Dębski, a gościnnie wystąpią Mietek Szcześniak i Natalia Zastępa. Wstęp na koncert jest wolny. Jednym z partnerów programu jest Fundacja Fabryki Norblina.
Budynek Plater w Fabryce Norblina w niedzielny wieczór zamieni się w małą filharmonię. Podczas koncertu zostanie wykonana polska muzyka filmowa Krzesimira Dębskiego, m.in. muzyka z filmu Ogniem i Mieczem, Stara Baśń, W pustyni i w puszczy, Kingsajz. Orkiestrę, której zadyryguje sam maestro, stworzą wybitni stypendyści 3. edycji programu e-Banku Talentów 2022. Gościnnie wystąpią również Mietek Szcześniak oraz Natalia Zastępa. Koncert rozpocznie się o godzinie 19:00.
Niedzielne wydarzenie jest podsumowaniem dziewięciodniowej pracy uczestników programu e-Bank Talentów 2022 w ramach warsztatów indywidualnych z pedagogami, warsztatów orkiestrowych oraz spotkań z wybitnymi osobistościami świata kultury w Polsce. W tej grupie znaleźli się: Aleksander Dębicz, Marcin Masecki, Wojciech Olszak, Czesław Mozil, Gabi Drzewiecka, Atom String Quartet i Grupa MoCarta. Stypendyści występujący w programie to uczestnicy pionierskiego projektu skierowanego do uzdolnionej młodzieży z całej Polski. Celem programu jest zapewnienie w pełni darmowej pomocy najbardziej uzdolnionym artystycznie młodym muzykom z całej Polski, wsparcie ich na wielu płaszczyznach, m.in. nabywania umiejętności poprzez indywidualną współpracę z najwybitniejszymi polskimi pedagogami, udział w warsztatach z osobowościami medialnymi, uczestnictwo w zajęciach muzycznych dotyczących PR, rozwoju osobistego, współpracy z mediami, budowania zespołu, orkiestry symfonicznej oraz wielu innych potrzebnych do budowy własnej kariery.
Głównymi partnerami wydarzenia są: Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Narodowy Instytut Muzyki i Tańca, Fundacja ARP, Państwowe Porty Lotnicze PPL, Fundacja PGE, Fundacja Lotto, Fundacja Fabryki Norblina, Teraz Polska, Larsen Strings Danmark, ZAIKS.
Organizatorem programu e-Bank Talentów 2022 jest Fundacja Master Art założona przez Jakuba Dubika, polskiego wiolonczelistę młodego pokolenia, laureata międzynarodowych konkursów. Mimo młodego wieku jako solista występował w Weil Hall w Carnegie Hall w Nowym Jorku, Chamber Music Hall w Filharmonii Berlińskiej, Brahms Saal w Musikverein we Wiedniu. Członek rozpoznawalnego duetu Cello Brothers oraz ambasador Yamaha Music Europe.
strona projektu: www.banktalentow.com
strona organizatora: www.jakubdubik.com

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.