Komunikaty PR

Młode talenty projektują dla LUX MED

2020-01-27  |  17:00
Biuro prasowe
Kontakt
Katarzyna Kozieł
AM ART-MEDIA

Solec 18 lok. 41
00-410 Warszawa
koziel.katarzyna|gmail.com| |koziel.katarzyna|gmail.com
796919519
www.art-media.com.pl

Rozstrzygnięto konkurs na projekt fartucha lekarskiego dla lekarzy Grupy LUX MED. Jury nagrodziło sześciu młodych projektantów, których propozycje wyróżniały się elegancją, kreatywnym wykorzystaniem kolorystyki marki oraz praktycznymi rozwiązaniami dostosowanymi do środowiska pracy. Wśród Laureatów znaleźli się uczniowie Międzynarodowej Szkoły Kostiumografii i Projektowania Ubioru w Warszawie oraz Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Sosnowcu. Ich prace zostaną wykorzystane jako inspiracja do tworzenia nowego wizerunku fartucha lekarzy Grupy LUX MED.

Uroczyste wręczenie nagród odbyło się 23 stycznia 2020 r. w Centrali Grupy LUX MED w Warszawie. Laureatów powitał Michał Rybak, Wiceprezes Zarządu ds. Operacyjnych LUX MED, Członek Komisji konkursu. Zwycięzcy otrzymali nagrody pieniężne, a ich prace będą eksponowane na wystawie w Centrali LUX MED.

Jako Grupa LUX MED wspieramy wiele różnych inicjatyw społecznych: przede wszystkim dbamy o zdrowy styl życia i aktywność fizyczną Polaków, ale również uczymy młodych ludzi pierwszej pomocy. Bardzo się cieszę, że możemy docenić też wschodzące talenty i zorganizowaliśmy konkurs, w którym uczniowie mają możliwość wsparcia naszych pracowników i zainspirowania nas do wspólnego tworzenia wizerunku Grupy LUX MED. Serdecznie dziękuję wszystkim uczestnikom konkursu za każdy pomysł – komentuje Anna Rulkiewicz, Prezes Grupy LUX MED.

Konkurs składał się z dwóch etapów. W pierwszym młodzi projektanci przygotowywali szkice fartucha damskiego oraz męskiego, które oceniała Komisja, w której skład wchodzili Członkowie Zarządu Grupy LUX MED, Pracownicy Pionu Doświadczeń Pacjenta oraz Departamentu Sprzedaży LUX MED. Do drugiego etapu przeszły osoby, których propozycje zdobyły największe uznanie Jury. Na podstawie wyróżnionych prototypów szwalnie przygotowały propozycje fartuchów, a Komisja wybrała zwycięzców.

Współpraca jednostek oświatowych z biznesem przynosi obustronne korzyści. Uczniowie szkół profilowanych mieli okazję zmierzyć się z praktycznym wymiarem projektowania oraz zdobyć umiejętności, które mogą przydać się im w przyszłej karierze zawodowej.  Nagrody pieniężne dla Laureatów konkursu to także zachęta do dalszego rozwoju talentów i podejmowania nowych, śmiałych wyzwań - również w modzie użytkowej. Otwierając się na pomysły młodzieży, Grupa LUX MED zyskała wiele cennych inspiracji i koncepcji wartych wykorzystania i pokazała, że jest otwarta na innowacje proponowane przez młodych ludzi.

- Projektowanie stroju użytkowego to niełatwe zadanie. Zastanawialiśmy się, w jaki sposób możemy zmodyfikować klasyczny, biały fartuch, aby wyglądał elegancko i schludnie oraz był wygodny i łatwy w czyszczeniu. Chcieliśmy również sprawdzić, jak praktycznie może ułożyć się współpraca biznesu z edukacją. O pomysły poprosiliśmy młodzież, która zaskoczyła nas swoimi projektami. Poczuliśmy się naprawdę zainspirowani i wierzę, że niejedno z zaproponowanych rozwiązań zostanie uwzględnione przy tworzeniu nowego fartucha lekarzy Grupy LUX MED – mówi Michał Rybak.

Laureatami konkursu NA PROJEKT FARTUCHA LEKARSKIEGO DLA LEKARZY GRUPY LUX MED w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Sosnowcu zostali:

  • 1 miejsce w konkursie na fartuch męski i damski: Łukasz Zborowski - za połączenie kreatywności z klasyką oraz precyzyjne wskazanie ciekawych detali i dodatków, a także staranność w przygotowaniu projektu
  • 2 miejsce w konkursie na fartuch damski i męski: Patrycja Ostrowska - za innowacyjne rozwiązania, niezwykłą wygodę stroju, ciekawie wkomponowane detale i kolory oraz logo Grupy LUX MED

Laureatami konkursu NA PROJEKT FARTUCHA LEKARSKIEGO DLA LEKARZY GRUPY LUX MED w Międzynarodowej Szkole Kostiumografii i Projektowania Ubioru z siedzibą w Warszawie zostali:

  • 1 miejsce w konkursie na fartuch męski oraz damski: Maciej Błażków - za nową odsłonę klasycznej elegancji dostosowanej do środowiska pracy i wygody lekarza oraz ciekawą propozycję wkomponowania LOGO Grupy LUX MED
  • 2 miejsce w konkursie na fartuch damski: Magdalena Szewczyk - za ciekawą propozycję połączenia kolorów Grupy LUX MED, ogromną kreatywność, niezwykle kobiece wydanie projektu i wspaniale wykończone rysunki
  • 2 miejsce w konkursie na fartuch męski: Julia Pyłko - za niezwykle zaskakującą propozycje klasycznej odsłony fartucha z innowacyjnie wkomponowanymi dodatkami

Wyróżnienie specjalne w konkursie otrzymała Wiktoria Frankowska za niezwykłą kreatywność oraz precyzyjne i bardzo profesjonalne przygotowanie projektów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: AM ART-MEDIA
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Bezpieczeństwo najważniejsze dla pacjentów decydujących się na zabiegi korekty wad wzroku Biuro prasowe
2025-02-05 | 06:00

Bezpieczeństwo najważniejsze dla pacjentów decydujących się na zabiegi korekty wad wzroku

Wady refrakcji, takie jak krótkowzroczność, astygmatyzm czy starczowzroczność, można skutecznie i trwale skorygować. Najwięcej obaw pacjentów dotyczących tych
Zdrowie Suplementacja na nowy rok - kilka ciekawych propozycji
2025-01-15 | 14:00

Suplementacja na nowy rok - kilka ciekawych propozycji

Jednym z Twoich postanowień na nowy rok jest to, aby bardziej o siebie zadbać? Nic prostszego! Dzięki wysokiej jakości suplementom diety nie będziesz musiała podejmować
Zdrowie Filary pielęgnacji skóry atopowej
2024-12-30 | 09:00

Filary pielęgnacji skóry atopowej

Atopowe Zapalenie Skóry jest przewlekłą chorobą cywilizacyjną. Do jej objawów należą przesuszenie skóry, zaczerwienienie, podrażnienie i dotkliwy świąd, które

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa

Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.

IT i technologie

Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich

Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.