Moc korzyści z lodówkami Candy Fresco
Studio 111
Strzemińskiego 11/67
93-218 Łódź
haier_pr|studio111.pl| |haier_pr|studio111.pl
534407000
studio111.pl
W ślad za premierą lodówek z serii Fresco marka Candy przygotowała promocję, dzięki której klient, który kupi chłodziarko-zamrażarkę z puli objętej promocją, ma możliwość testowania jej przez 30 dni w swoim domu. Dodatkowo kupując teraz urządzenie w sieciach Euro RTV AGD lub Media Expert za wniesienie i podłączenie zapłaci tylko 1 zł.
Satysfakcja gwarantowana lub zwrot pieniędzy
Każdy klient, który do końca roku zakupi jeden z 17 modeli lodówek Candy z serii Fresco, może przez 30 dni testować go w swojej kuchni. Jeżeli kupione urządzenie nie spełni w tym czasie pokładanych w nim oczekiwań, można je zwrócić po wypełnieniu formularza zwrotu na stronie promocji Candy.
Co wyróżnia lodówki Candy Fresco?
Przede wszystkim imponująca pojemność nawet 409 litrów przy standardowej szerokości 60 cm, co pozwoli zmieścić produkty dla całej rodziny. W tej kategorii to jedne z najbardziej pojemnych lodówek na rynku. W chłodziarkach zastosowano szereg rozwiązań, które dbają o świeżość produktów. Szuflada Fresh 0°C Area doskonale nadaje się do przechowywania delikatnych produktów, takich jak ryby czy mięsa. Warzywa i owoce najlepiej przechowywać w szufladzie Adaptive Humidity Area, która za sprawą specjalnej membrany z włókien naturalnych Natura Fiber utrzymuje wilgotność na poziomie powyżej 80%. To sprawia, że warzywa i owoce pozostają świeże prawie dwukrotnie dłużej. Funkcja Total No Frost Circle Fresh zapewnia boczny przepływ powietrza wewnątrz urządzenia przez co temperatura i wilgotność utrzymywane są na odpowiednim poziomie. Dzięki temu żywność dłużej zachowuje smak oraz pełnię wartości odżywczych.
Klienci docenią praktyczne rozwiązania i wygodę użytkowania. Do dyspozycji mają cztery półki z hartowanego szkła i 5 balkoników na drzwiach, które można dowolnie konfigurować w zależności od potrzeb. W zamrażarce znajdują się 3 pojemne szuflady, z których największa ma pojemność aż 30 litrów. Wnętrze lodówki rozświetlają mocne i równomiernie rozłożone diody LED, dzięki którym przechowywane produkty są świetnie widoczne. I wreszcie – Candy Fresco są bardzo ciche. Poziom ich głośności nie przekracza 38 dB.
Wniesienie i podłączenie za 1 zł!
Do 30 sierpnia 2024 r. trwają także promocje w sieciach sklepów Euro RTV AGD i Media Expert. Każdy klient, który kupi w nich lodówkę Candy Fresco biorącą udział w promocji, otrzyma pakiet usług wniesienia, rozpakowania, ustawienia i podłączenia tylko za 1 zł.
Pełna lista urządzeń biorących udział w promocjach oraz szczegóły wszystkich trzech akcji dostępne są na stronach:
https://promocja-candy.pl/testuj-lodowke-fresco
https://www.mediaexpert.pl/lp,21508-candy-pakiet-pelen-komfort-za-1-zl
https://www.euro.com.pl/cms/candy-pakiet-max-1zl.bhtml

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.