Komunikaty PR

Moc korzyści z lodówkami Candy Fresco

2024-07-30  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt
Agnieszka Cybulska
Studio 111

Strzemińskiego 11/67
93-218 Łódź
haier_pr|studio111.pl| |haier_pr|studio111.pl
534407000
studio111.pl

W ślad za premierą lodówek z serii Fresco marka Candy przygotowała promocję, dzięki której klient, który kupi chłodziarko-zamrażarkę z puli objętej promocją, ma możliwość testowania jej przez 30 dni w swoim domu. Dodatkowo kupując teraz urządzenie w sieciach Euro RTV AGD lub Media Expert za wniesienie i podłączenie zapłaci tylko 1 zł.

Satysfakcja gwarantowana lub zwrot pieniędzy

Każdy klient, który do końca roku zakupi jeden z 17 modeli lodówek Candy z serii Fresco, może przez 30 dni testować go w swojej kuchni. Jeżeli kupione urządzenie nie spełni w tym czasie pokładanych w nim oczekiwań, można je zwrócić po wypełnieniu formularza zwrotu na stronie promocji Candy.

Co wyróżnia lodówki Candy Fresco?

Przede wszystkim imponująca pojemność nawet 409 litrów przy standardowej szerokości 60 cm, co pozwoli zmieścić produkty dla całej rodziny. W tej kategorii to jedne z najbardziej pojemnych lodówek na rynku. W chłodziarkach zastosowano szereg rozwiązań, które dbają o świeżość produktów. Szuflada Fresh 0°C Area doskonale nadaje się do przechowywania delikatnych produktów, takich jak ryby czy mięsa. Warzywa i owoce najlepiej przechowywać w szufladzie Adaptive Humidity Area, która za sprawą specjalnej membrany z włókien naturalnych Natura Fiber utrzymuje wilgotność na poziomie powyżej 80%. To sprawia, że warzywa i owoce pozostają świeże prawie dwukrotnie dłużej. Funkcja Total No Frost Circle Fresh zapewnia boczny przepływ powietrza wewnątrz urządzenia przez co temperatura i wilgotność utrzymywane są na odpowiednim poziomie. Dzięki temu żywność dłużej zachowuje smak oraz pełnię wartości odżywczych.

Klienci docenią praktyczne rozwiązania i wygodę użytkowania. Do dyspozycji mają cztery półki z hartowanego szkła i 5 balkoników na drzwiach, które można dowolnie konfigurować w zależności od potrzeb. W zamrażarce znajdują się 3 pojemne szuflady, z których największa ma pojemność aż 30 litrów. Wnętrze lodówki rozświetlają mocne i równomiernie rozłożone diody LED, dzięki którym przechowywane produkty są świetnie widoczne. I wreszcie – Candy Fresco są bardzo ciche. Poziom ich głośności nie przekracza 38 dB.

Wniesienie i podłączenie za 1 zł!

Do 30 sierpnia 2024 r. trwają także promocje w sieciach sklepów Euro RTV AGD i Media Expert. Każdy klient, który kupi w nich lodówkę Candy Fresco biorącą udział w promocji, otrzyma pakiet usług wniesienia, rozpakowania, ustawienia i podłączenia tylko za 1 zł.

Pełna lista urządzeń biorących udział w promocjach oraz szczegóły wszystkich trzech akcji dostępne są na stronach:

https://promocja-candy.pl/testuj-lodowke-fresco

https://www.mediaexpert.pl/lp,21508-candy-pakiet-pelen-komfort-za-1-zl

https://www.euro.com.pl/cms/candy-pakiet-max-1zl.bhtml

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Studio 111
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór Biuro prasowe
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań
2025-04-24 | 14:00

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań

Polacy są społeczeństwem zestresowanym. Ponad połowa martwi się z powodów finansowych, źródłem niepokoju są także sprawy bieżące oraz obowiązki związane
Dom Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania
2025-04-01 | 11:30

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Organizacja przestrzeni w garażu to wyzwanie, z którym zmaga się wielu właścicieli domów. Wąskie regały metalowe stanowią idealne rozwiązanie tego problemu,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.