Komunikaty PR

Moc roślin - moc smaku!

2020-05-15  |  17:00
Biuro prasowe

Fleksitarianizm to obecnie jeden z najpopularniejszych trendów żywieniowych. Oznacza świadome ograniczanie spożycia mięsa oraz wprowadzanie do jadłospisu większej ilości rozmaitych produktów pochodzenia roślinnego. Osoby, które wybierają tę dietę, często poszukują nowych propozycji, umożliwiających proste i wygodne przygotowanie smacznych, różnorodnych posiłków. Doskonale sprawdzają się tu produkty z sokołowskiej linii Z Gruntu Dobre – roślinne przysmaki, które mogą służyć jako przekąska i składnik wielu dań.

Seria wyrobów Z Gruntu Dobre została właśnie poszerzona o plastry wegańskie. Są one oferowane w dwóch wersjach: z dodatkiem czosnku niedźwiedziego, który jest ceniony za świeży, subtelny smak oraz z oliwkami - sztandarowym produktem kuchni śródziemnomorskiej. Plastry wegańskie Z Gruntu Dobre są dostępne w wygodnych, poręcznych opakowaniach. Optymalna gramatura (50 g), zapewnia możliwość wykorzystania całego, świeżego produktu bez ryzyka marnowania żywności.

Plastry wegańskie Z Gruntu Dobre stanowią źródło białka i błonnika. Są smacznym dodatkiem do kanapek. Plastry z czosnkiem niedźwiedzim idealnie skomponują się ze świeżymi, wiosenno-letnimi warzywami. Plastry z oliwkami będą znakomicie smakować m.in. z suszonymi pomidorami i rukolą.

Wśród asortymentów marki Z Gruntu Dobre znaleźć można również warzywne pasztety, pasty i hummusy. Sokołów zapowiada dalszy rozwój tej linii i poszerzenie jej o kolejne wyroby. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.