Komunikaty PR

Mocno Mleczna przyjemności smaku!

2020-08-11  |  10:00
Biuro prasowe

Nowa Mocno Mleczna – kunszt tworzenia mlecznych czekolad

Nad smakiem czekolad E.Wedel od lat czuwa ekspertka - Renata Kamińska. Kontynuując wedlowską tradycję czekoladnictwa, przez lata stworzyła kilkadziesiąt produktów, które kochają konsumenci. Spod ręki Renaty wyszły, m.in. produkty takie jak: najlepiej sprzedająca się czekolada gorzka w Polsce, unikalna czekolada biała karmelowa, czy też dobrze znana biała czekolada od E.Wedel. Jej autorstwa jest również najnowsza receptura czekolady Mocno Mlecznej. Sekret tego unikalnego smaku to wyjątkowe połączenie czekolady i mleka oraz gładka konsystencja, która sprawia, że nowa czekolada przyjemnie rozpływa się w ustach.

Szeroki wybór

Na portfolio nowej linii czekolad składa się kilka wariantów: Mocno Mleczna, Mocno Mleczna z bakaliami, Mocno Mleczna z corn flakes oraz Mocno Mleczna z orzechami laskowymi. E.Wedel wierzy, że nowa receptura Mocno Mlecznych przypadnie do gustu konsumentom, którzy cenią sobie aksamitne rozpływanie kostki czekolady w ustach i poszukują prawdziwej przyjemności płynącej z doskonale połączonych składników.

Nowa szata graficzna

Wprowadzeniu na rynek czekolady Mocno Mlecznej towarzyszy zmiana szaty graficznej opakowań tabliczek E.Wedel. Odmieniony design bazuje na kolorach, które od lat kojarzone są z markę E.Wedel – odcienie niebieskiego i granatu. Teraz, zobaczymy je w zupełnie innej odsłonie. Nowe opakowania czekolad mlecznych będą jaśniejsze, w kolorze błękitu, zaś gorzkie zyskają nowy odcień granatu.

Na opakowaniach dostrzec można dobrze znany symbol marki – chłopca i zebrę autorstwa Leonetto Capiello, który powstał już w roku 1926r. Ten zgrany duet pojawia się na tabliczkach w nowej, odświeżonej wersji. Chłopiec i zebra, pojawią się na każdej tabliczce czekolady w rozmaitych scenkach przedstawiających małe, codzienne przyjemności.

Nowe opakowania tabliczek zawierają także atrakcyjne demo produktowe. Duże, apetyczne kostki czekolady podkreślają aspekt przyjemnościowy produktów, a także zachęcają do ich spróbowania.

Dodatkowo, na tyle opakowań znajdziemy ciekawostki związane z marką E.Wedel. Dzięki czemu, możemy bliżej zapoznać się z blisko 170-letnią historią marki.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Problemy społeczne

Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.