Komunikaty PR

Dzięki studentce z Krakowa samodzielnie zaprojektujesz swoje ubrania

2019-01-14  |  11:00
Biuro prasowe

Studentka Krakowskich Szkół Artystycznych oraz Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie, Aleksandra Kuta, stworzy kobiecą markę odzieżową, działającą w oparciu o internetowy konfigurator ubrań. Dzięki niemu klientki będą miały możliwość zaprojektowania wybranych elementów garderoby według własnego pomysłu. Autorka bierze pod uwagę również środowisko – odzież szyta będzie tylko na zamówienie, co wpłynie na ilość zużywanych materiałów. Propozycja Aleksandry zyskała uznanie w konkursie zorganizowanym przez Gumtree pod hasłem „Wygraj swój Start do Kariery”, zdobywając jedną z dwóch głównych nagród.

Marka odzieżowa decloths, tworzona z myślą o kobietach w wieku 25-45 lat, to autorski pomysł krakowskiej studentki, która na co dzień zajmuje się projektowaniem aplikacji w międzynarodowej korporacji. Aleksandra, obserwując zmieniający się rynek odzieżowy oraz zachowania i potrzeby konsumentów, wpadła na pomysł stworzenia kreatora, który umożliwi klientkom wyrażenie swojego indywidualnego stylu i zaprojektowanie unikatowych kreacji. Aplikacja pozwoli na modyfikację gotowych wzorów pod kątem rozmiaru, kroju, rodzaju wykorzystywanego materiału oraz detali wykończenia. Warto podkreślić, iż autorka nie zapomina przy tym o środowisku, planując produkcję tylko zamówionych ubrań – ograniczy to ilość używanych tkanin i elementów wykończenia.

Nagroda w konkursie Gumtree „Start do Kariery” jest dla mnie dużym wyróżnieniem, które dało mi jeszcze większą niż dotychczas motywację do pracy. Dzięki wygranej rozpoczęłam już przygotowania do wdrożenia mojej pierwszej kolekcji ubrań – mówi Aleksandra Kuta.

Propozycja krakowskiej studentki została doceniona przez jury konkursu Gumtree „Wygraj swój Start do Kariery”, skierowanego do młodych ludzi z ciekawym pomysłem na własny biznes. Początkujący przedsiębiorcy otrzymali nagrody w postaci m.in. specjalistycznych programów oraz kursów, jak również wsparcia sprzętowego, które wspomogą rozwój ich biznesu. Konkurs jest częścią kampanii społecznej „Start do Kariery”, którą Gumtree Polska konsekwentnie realizuje od 2014 roku.  Jej celem jest przekazywanie młodym osobom wiedzy z zakresu wchodzenia na rynek pracy i poruszania się po nim. Inicjatywa przez lata zyskała uznanie wśród nauczycieli, uczniów oraz dziennikarzy zajmujących się rynkiem pracy i edukacją.

Gumtree pomaga młodym ludziom rozpocząć karierę. Od pięciu lat, w ramach programu „Start do Kariery”, badamy rynek oraz organizujemy różnego rodzaju warsztaty, kursy i seminaria na terenie całej Polski. W tym roku postanowiliśmy dołożyć do tego jeszcze jedną cegiełkę – pieniądze na faktyczny start, dzięki którym koszt szkoleń, sprzętu czy oprogramowania, potrzebnych do realizacji biznesplanu, przestanie być przeszkodą dla osób z ciekawymi pomysłami – wyjaśnia Katarzyna Merska, Koordynator ds. Komunikacji Gumtree.pl.

Jak podaje laureatka konkursu, platforma decloths wraz z innowacyjnym konfiguratorem odzieży, wystartuje pod koniec 2019 roku.

 

 

 

O Gumtree:

Serwis bezpłatnych ogłoszeń Gumtree powstał w marcu 2000 roku, w Londynie. Początkowo jego głównym celem
było ułatwienie lokalnej społeczności wymiany dóbr i informacji o podstawowych potrzebach mieszkańców. Z czasem stał się jednym z największych serwisów internetowych w Wielkiej Brytanii i na świecie, oferując internautom dostęp do setek tysięcy bezpłatnych ogłoszeń uporządkowanych tematycznie i geograficznie. Dziś Gumtree działa w 70 miastach na całym świecie
i stale się rozwija. W Polsce serwis obecny jest od 2004 roku.

Start do Kariery to realizowana cyklicznie przez Gumtree Polska kampania społeczna, mająca na celu aktywizację zawodową młodych osób, wchodzących na rynek pracy. V edycja programu Start do Kariery skupia się wokół tematu work-life integration. W 2018 roku szczególną uwagę poświęcono podejściu Polaków do godzenia życia prywatnego i kariery.
W ramach kampanii zrealizowano już ponad 300 warsztatów kariery i wizyt studyjnych na obszarze całego kraju, pomagając około 10 000 uczniom w wejściu na rynek pracy.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda BRAK ZDJĘCIA
2019-02-14 | 16:00

Dzień zakochanych przysparza nam wielu problemów - czym obdarować swojego ukocha

Dzień zakochanych przysparza nam wielu problemów - czym obdarować swojego ukochanego? Oni mają zdecydowanie prościej – czerwone róże, czekoladki, pluszowy miś, biżuteria… A my? Z jednej strony nie chcemy
Moda Historia clubbingu i kostiumy filmowe na wystawie w Porcie Łódź
2019-02-13 | 09:00

Historia clubbingu i kostiumy filmowe na wystawie w Porcie Łódź

Wystawy kulturalne nawiązujące do historii muzyki i filmu to już tradycja w Porcie Łódź. Tym razem Centrum zaprasza na niezwykłą podróż w czasie do epoki PRL i pierwszych
Moda Jak dbać o buty zimowe?
2019-02-08 | 01:00

Jak dbać o buty zimowe?

Buty zimowe są wyjątkowo narażone na zabrudzenia. Codziennie mają kontakt z wodą, solą i śniegiem, dlatego też wymagają szczególnej pielęgnacji. Dobrze zadbane buty mogą nam

Gwiazdy

Muzyka

Sarsa: singiel "Carmen" miał być utworem niszowym. Tymczasem radia chętnie po niego sięgają

Wokalistka jest zaskoczona entuzjastycznym przyjęciem jej nowego singla przez rozgłośnie radiowe. Twierdzi, że "Carmen" miała być piosenką niszową, głównie ze względu na oryginalne połączenie poetyckiego tekstu z nośną warstwą muzyczną. Mimo to singiel, zapowiadający trzeci album studyjny Sarsy, znalazł uznanie w oczach dziennikarzy muzycznych z popularnych stacji radiowych.

Konsument

Polacy coraz bardziej świadomie robią zakupy spożywcze. Sięgają po żywność polską, bez sztucznych dodatków i konserwantów

Polacy coraz większą uwagę zwracają na skład i pochodzenie produktu. Wielu konsumentom bliska staje się idea „od pola do stołu”. Choć zwracamy uwagę na to, co jemy i chcemy sięgać po zdrową żywność, wydajemy na nią zaledwie kilka euro. Paradoks polega na tym, że za takie produkty nie chcemy dodatkowo płacić. Polski konsument często je żywność ekologiczną, choć nie ma o tym pojęcia – wskazuje Bartosz Urbaniak z Banku BGŻ BNP Paribas.

 

Gwiazdy

Gwiazdy o walentynkach: Elżbieta Romanowska nie przywiązuje do nich wagi. Iga Krefft i Kamil Pawelski co roku je świętują

Elżbieta Romanowska sceptycznie podchodzi do świętowania walentynek, bo jak podkreśla, każda – nie tylko ta data jest odpowiednia na to, by wyrazić swoje uczucia lub okazać sympatię drugiej osobie. Dla niej 14 lutego nie ma więc żadnego szczególnego znaczenia. Z kolei Iga Krefft uważa, że symboliczne gesty z okazji Dnia Zakochanych są bardzo miłe i podsycają temperaturę w związku. Kamil Pawelski zdradza natomiast, że zamierza uczcić powiększenie swojej rodziny i planuje zaprosić żonę na romantyczną kolację.