Komunikaty PR

Radosław Wiśniewski zaangażuje się w rozwój Top Secret

2020-07-20  |  11:00

Główny akcjonariusz oraz członek Rady Nadzorczej Redanu zamierza zainwestować prywatne środki w finansowanie nowych kolekcji Top Secret. Zabezpieczeniem będzie przejęcie kontroli nad spółką zależną zarządzającą sprzedażą w sklepach tradycyjnych i online. Redan podpisał z Radosławem Wiśniewskim w tym zakresie list intencyjny w celu określenia szczegółów możliwej współpracy. W celu dokonania transakcji konieczne będzie również uzyskanie zgody UOKiK.

 

Redan podpisał z Radosławem Wiśniewskim, założycielem, członkiem Rady Nadzorczej i większościowym akcjonariuszem  (ma 45,8% głosów na WZA) list intencyjny dotyczący wzajemnej współpracy stron i przejęcia przez niego 100% udziałów spółki zależnej Top Secret sp. z o.o.

„Naszym głównym celem jest dalszy rozwój marki Top Secret. Dla zapewnienia bezpiecznego działania sieci modowej konieczne jest jednak jej dofinansowanie. Ze względu na aktualną sytuację rynkową związaną z epidemią koronawirusa SARS-CoV-2, nie jest realne pozyskanie finansowania ani poprzez zwiększenie zadłużenia finansowego, ani przez emisję akcji. Nie kwalifikujemy się również do wsparcia w postaci instrumentów preferencyjnych w ramach tzw. tarcz antykryzysowych. W takiej sytuacji Radek Wiśniewski postanowił udzielić wsparcia finansowego Top Secret” - powiedział Bogusz Kruszyński, Prezes Zarządu Redan.

„Z każdym kolejnym tygodniem po okresie zamknięcia z powodu epidemii koronawirusa, sprzedaż w sklepach Top Secret systematycznie rośnie, szybko zbliżając się do poziomów z 2019 roku. Oceniam, że potwierdza to, iż wyciągnęliśmy właściwe wnioski z wyników 2019 r. i odpowiednio zmodyfikowaliśmy kolekcję, tak aby cieszyła się ona zainteresowaniem klientów Top Secret. Oznacza to, że mamy właściwy model biznesowy, także na obecne trudne czasy” - mówi Radosław Wiśniewski, który zobowiązał się do udostępnienia środków na sfinansowanie zakupu nowej kolekcji marki Top Secret do wysokości 10 mln zł. Dla zapewnienia bezpieczeństwa tych środków główny akcjonariusz oczekuje jednak pełnej kontroli nad kanałami dystrybucji tak, aby w negatywnym scenariuszu, móc odzyskać zaangażowane środki w toku sprzedaży towarów po cenach detalicznych, a nie w ramach hurtowej wyprzedaży. W związku z tym Radosław Wiśniewski oczekuje przejęcia kontroli nad udziałami Top Secret sp. z o.o., która prowadzi sprzedaż w sklepach off- i on-line w Polsce.

Redan na bieżąco uczestniczy w operacjach gospodarczych marki Top Secret, prowadząc dla niej wszystkie operacje logistyczne, obsługę IT oraz w mniejszym zakresie wsparcie w zakresie usługi back-office. Radosław Wiśniewski deklaruje, że spółka Top Secret utrzyma współpracę z Redanem we wskazanych powyżej obszarach na niezmienionych zasadach, gdyż leży to w interesie samej spółki Top Secret.

W celu dokonania transakcji zbycia udziałów Top Secret sp. z o.o., Radosław Wiśniewski złoży w ciągu miesiąca wniosek o zgłoszenie zamiaru koncentracji do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Strony nie wykluczają możliwości odkupu przez Redan udziałów spółki zależnej w przyszłości.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Lark Promotion
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór Biuro prasowe
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Nieruchomości Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?
2025-02-21 | 11:50

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Inwestowanie w nieruchomości to budowanie majątku na pokolenia, dlatego od zawsze jest ono postrzegane jako pewna i dochodowa forma lokowania kapitału. Nie od dziś wiadomo, że
Nieruchomości Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe
2025-01-30 | 06:00

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Obniżki cen ofertowych mieszkań w najbliższych miesiącach prognozuje 58 proc. przedstawicieli biur nieruchomości. W przypadku domów w taki scenariusz wierzy prawie 50 proc.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.