Komunikaty PR

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

2025-05-07  |  16:00
Biuro prasowe

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym prestiżowym wydarzeniu stanowił nie tylko promocję polskiej mody, ale również uhonorowanie łódzkiego dziedzictwa kultury i projektowania.

Moda z serca Polski na światowej scenie

EXPO 2025 to jedno z najważniejszych wydarzeń o charakterze międzynarodowym, gromadzące przedstawicieli krajów, regionów i marek z całego świata. Polska obecność na wystawie to nie tylko okazja do zaprezentowania naszego potencjału, ale także promowania regionalnych marek, takich jak TATUUM, które od lat czerpią z lokalnego dziedzictwa i projektują z myślą o jakości, funkcjonalności i ponadczasowym stylu.

W ramach Tygodnia Regionu Łódzkiego marka TATUUM zaprezentowała kolekcję stworzoną z inspiracji ikony łódzkiej animacji – Misia Uszatka. To właśnie ta postać stała się bohaterem limitowanej kolekcji, która została pokazana w Osace.

Pokaz mody w wyjątkowej oprawie artystycznej

Kolekcja TATUUM została zaprezentowana podczas pokazu mody wyreżyserowanego przez Katarzynę Dominiak (@bez_alibi) – twórczynię cyfrową w obszarze mody premium oraz marketingu związanego z branżą fashion. Pokazowi towarzyszyła wyjątkowa oprawa muzyczna w wykonaniu orkiestry symfonicznej Filharmonii Łódzkiej. W wydarzeniu udział wzięła także maskotka Misia Uszatka, będąca symbolicznym łącznikiem między dzieciństwem i emocjami a nowoczesnym podejściem do designu.

tatuu_01

Miś Uszatek w podróży – limitowana edycja T-shirtów

Z okazji udziału w EXPO 2025, TATUUM przygotowało limitowaną edycję dwóch wersji T-shirtów z Misiem Uszatkiem w podróży do Japonii. Grafika przedstawia bohatera w jedwabnym kimonie, spacerującego uliczkami Osaki i odkrywającego bogactwo japońskiej kultury. T-shirty dostępne są wyłącznie w sklepie internetowym marki, w limitowanej liczbie egzemplarzy na WWW.TATUUM.COM.

TATUUM na biznesowej mapie świata

Obecność na EXPO to także szansa na nawiązanie międzynarodowych kontaktów biznesowych. Marka TATUUM wzięła udział w seminarium gospodarczym, podczas którego zaprezentowała swój dorobek projektowy, podejście do jakości oraz filozofię marki opartej na odpowiedzialności i lokalnym rzemiośle.

tatuu_02

EXPO 2025 Osaka – święto kultury, technologii i designu

EXPO 2025 w Osace rozpoczęło się 13 kwietnia i potrwa aż do 13 października. To globalna platforma wymiany idei, inspiracji i innowacji, w której Polska – dzięki markom takim jak TATUUM – pokazuje, że tradycja i nowoczesność mogą iść w parze, tworząc wartościowe i rozpoznawalne produkty na międzynarodowym rynku.

O TATUUM:

TATUUM to polska marka odzieżowa obecna na 30 europejskich rynkach. Obecnie sieć TATUUM obejmuje 121 placówek w 4 krajach, w tym 100 sklepów w Polsce. Marka wyróżnia się filozofią łączenia klasycznej elegancji z nowoczesnym designem, oferując kolekcje stworzone z myślą o osobach ceniących komfort, styl i ponadczasowość.

W kolekcjach wykorzystywane są naturalne materiały, a każdy element odzieży charakteryzuje się starannym wykonaniem oraz dbałością o detale, co zapewnia trwałość i wysoką jakość kolekcji. Inspiracją do projektowania kolekcji jest codzienność, dzięki czemu ubrania sprawdzają się zarówno w sytuacjach biznesowych, jak i w codziennych stylizacjach. W ofercie marki łączy się funkcjonalność z modą, tworząc ponadczasowe rozwiązania dopasowane do różnych potrzeb.

TATUUM konsekwentnie rozwija swoją obecność na rynku międzynarodowym i online, dostosowując ofertę do zmieniających się trendów oraz oczekiwań klientów

tatuu_03

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace Biuro prasowe
2025-05-14 | 06:00

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Marki modowe mają wpływ na postawy społeczne. Są też istotne z punktu widzenia ochrony środowiska naturalnego. O wyzwaniach na przyszłość dla branży modowej i nie tylko
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,
Moda Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Buty bardzo Black W tym sezonie warto mieć w szafie czarne botki z rockowym, grunge’owym lub wojskowym sznytem. Można je zestawiać zarówno z jeansami i oversize’ową

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Edukacja

Zaspokajanie potrzeb behawioralnych kota pomaga w budowaniu z nim pozytywnych relacji. Kluczem jest poznanie jego typu osobowości

Dobrostan kotów w dużej mierze zależy od właściwej opieki. Niezwykle istotne jest zaspokajanie ich potrzeb behawioralnych, wśród których ważne jest poczucie bezpieczeństwa, ale również m.in. prawidłowa dieta czy też instynkt łowiecki. Dla opiekunów pomocne w tym może być poznanie typu osobowości swojego kota. Już 7 sierpnia 2025 roku w specjalnej strefie WHISKAS przed wejściem do centrum handlowego Westfield Arkadia w Warszawie każdy będzie mógł wziąć udział w specjalnym Quizie Osobowości Kota i spotkaniu z behawiorystą.

Media

Tomasz Jacyków: W tym sezonie w Polsacie jest dużo „spadochroniarzy” z innych stacji. Ja nie oglądam telewizji w ogóle

Co prawda stylista zaznacza, że nie ogląda telewizji, ale pojawił się na prezentacji jesiennej ramówki Polsatu. To dla niego okazja, by nie tylko samemu się pokazać na ściance w nietuzinkowym stroju, ale także podejrzeć, co pozostali postanowili na siebie założyć. Tomasz Jacyków zauważa też, że do stacji dołączyły niedawno nazwiska wcześniej kojarzone z innymi kanałami, jest więc ciekawy, jakie będą efekty tej współpracy.