Komunikaty PR

Wnętrza wypełnione ciepłem

2024-09-19  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Kinga Szkutnik
Practum Consulting

Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl

Schyłek lata zachwyca ciepłem barw. Słońce znikające za horyzontem każdego dnia maluje niebo pięknymi odcieniami złota, pomarańczy i czerwieni, niosąc ze sobą niebywały spokój i równowagę. Tę kojącą atmosferę można z łatwością przenieść do własnego domu - wystarczy wprowadzić kolory późnego lata do aranżacji. 

Lekko przygaszony żółty w zestawieniu z pastelowym różem to przepis na kuchnię, w której smak miesza się z harmonią i radością. Kafelki w geometryczne wzory wesoło współgrają ze ścianą pomalowaną farbą Dekoral Effect 3in1 w odcieniu Jasny Łososiowy i szafkami w żółtych tonacjach. Zaaranżowana w tych kolorach przestrzeń składa się na pogodną całość, przywodząc na myśl rozgrywający się na niebie o zachodzie słońca widowiskowy spektakl. 

Uwodzący ciepłymi refleksami brąz Brownie z palety Beckers Designer Colour łączy w sobie mijające powoli lato z zapowiedzią zbliżającej się jesień. Wypełnia dom przytulnością, budując subtelny aranż, w którym swoboda przeplata się ze stylem. W scenerii barw ziemi nawiązanie do naturalności dodatkowo zapewnia drewno, wdzięcznie wpisujące się w wysmakowany, a przy tym nienarzucający się design.

Już jeden element wystroju w miodowym odcieniu wystarczy, by wykreować ciepły klimat we pomieszczeniu. Szafka pomalowana emalią Tikkurila Everal Aqua, np. w kolorze L396 Beewax zapewnia spokojnej aranżacji energetyczny zastrzyk, tworząc ożywczy kontrast dla jasnych ścian. Ciekawy akcent stanowi też czarno-biała wzorzysta podłoga, która koresponduje kolorystycznie z dodatkami. Mieniąca się złotem podwieszana lampa dopełnia przytulny look, formując pełne harmonii i subtelnej elegancji wnętrze. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Practum Consulting
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Bankowość

Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.

Konsument

Prawie 2/3 Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze. Kojarzy im się to z pracowitością i zaradnością

64 proc. Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze, a 78 proc. sądzi, że ludzie w naszym kraju są przedsiębiorczy – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie ING Banku Śląskiego. Na przestrzeni 30 lat postrzeganie przedsiębiorcy znacząco się zmieniło – od prywaciarza w latach 80. do startupowca i innowatora obecnie. Przedsiębiorczość dla dużej grupy badanych oznacza pracowitość i zaradność, jednak – co ciekawe – każde pokolenie ma inne skojarzenia z pojęciem „przedsiębiorca”.