Modna łazienka – czyli pełna ciekawych kolorów, oryginalnych materiałów
Modna łazienka - postaw na elegancję i oryginalność. Wybieraj materiały o strukturze i barwach nawiązujących do natury oraz stawiaj na minimalizm. Połączenie prostych form i kształtów z szlachetnymi barwami marmuru, uzupełnione klasycznymi elementami wyposażenia – stworzy Twój wyjątkowy salon kąpielowy.
Czerń, marmur i powrót do naturalnych materiałów
W 2022 roku królować będą naturalne barwy – czerń, biel i szarości. Takie kolory doskonale wpiszą się w każde wnętrze, tworząc w ten sposób elegancką przestrzeń. Salony kąpielowe w bieli optycznie powiększają pomieszczenie, sprawiają wrażenie schludnych, czystych i pasują do każdego stylu wnętrzarskiego. Czerń natomiast nadaje charakteru. To kolor bardziej wymagający – aby przyniósł oczekiwany efekt estetyczny warto połączyć go z bielą lub szarościami w formie dodatków
lub wyposażenia łazienki.
Dodatkowo mocnym akcentem kolorystycznym w trendach będzie zieleń i niebeski. Ich obecność
w wystroju wnętrz w ciągu ostatnich lat nie przestaje utrzymywać się w czołówce. Modne płytki łazienkowe w barwach butelkowej zielnie, odcieniach mięty czy eukaliptusa – to sprawdzeni faworyci. W ciekawy sposób możemy połączyć te kolory z klasycznym wyposażeniem łazienki w stylistyce bieli, czerni czy srebra – tworząc spójną całość.
Modna łazienka – fuzja barw i struktur
Kiedy mamy małą przestrzeń łazienkową do zagospodarowania warto wybrać biel lub błękit. Prostokątne kafelki ułożone pionowo – powiększa ją optycznie. Meble łazienkowe wiszące odciąża pomieszczenie i nadadzą lekkości. Prysznic z kabiną typu walk-in pozwoli na oszczędność miejsca
i tym samym nada przestronności. Odkryj rozwiązania marki SANPLAST i poczuj moc inspiracji: https://bit.ly/3IKqdMC
W salonach kąpielowych o większym metrażu warto postawić na wygodną wannę o prostych kształtach. Nada ona designerskiego charakteru i będzie subtelnym kontrapunktem dla mocnych, ciemniejszych barw ścian czy kafelek. Sprawdź ofertę SANPLAST – i poczuj czystą przyjemność
z kąpieli.
Łazienka w podstawowej swej roli ma być pomieszczeniem użytkowym. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby stworzyć z niego arcydzieło stylu, designu pełne funkcjonalnych oraz wygodnych rozwiązań. Warto wykorzystać kreatywność i pomysłowość projektantów armatury łazienkowej aby w ciekawy sposób stworzyć swoją przestrzeń do relaksu.
Więcej na: www.sanplast.pl

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu
W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.
Bankowość
Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.
Konsument
Prawie 2/3 Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze. Kojarzy im się to z pracowitością i zaradnością

64 proc. Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze, a 78 proc. sądzi, że ludzie w naszym kraju są przedsiębiorczy – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie ING Banku Śląskiego. Na przestrzeni 30 lat postrzeganie przedsiębiorcy znacząco się zmieniło – od prywaciarza w latach 80. do startupowca i innowatora obecnie. Przedsiębiorczość dla dużej grupy badanych oznacza pracowitość i zaradność, jednak – co ciekawe – każde pokolenie ma inne skojarzenia z pojęciem „przedsiębiorca”.