Modna łazienka – czyli pełna ciekawych kolorów, oryginalnych materiałów
Modna łazienka - postaw na elegancję i oryginalność. Wybieraj materiały o strukturze i barwach nawiązujących do natury oraz stawiaj na minimalizm. Połączenie prostych form i kształtów z szlachetnymi barwami marmuru, uzupełnione klasycznymi elementami wyposażenia – stworzy Twój wyjątkowy salon kąpielowy.
Czerń, marmur i powrót do naturalnych materiałów
W 2022 roku królować będą naturalne barwy – czerń, biel i szarości. Takie kolory doskonale wpiszą się w każde wnętrze, tworząc w ten sposób elegancką przestrzeń. Salony kąpielowe w bieli optycznie powiększają pomieszczenie, sprawiają wrażenie schludnych, czystych i pasują do każdego stylu wnętrzarskiego. Czerń natomiast nadaje charakteru. To kolor bardziej wymagający – aby przyniósł oczekiwany efekt estetyczny warto połączyć go z bielą lub szarościami w formie dodatków
lub wyposażenia łazienki.
Dodatkowo mocnym akcentem kolorystycznym w trendach będzie zieleń i niebeski. Ich obecność
w wystroju wnętrz w ciągu ostatnich lat nie przestaje utrzymywać się w czołówce. Modne płytki łazienkowe w barwach butelkowej zielnie, odcieniach mięty czy eukaliptusa – to sprawdzeni faworyci. W ciekawy sposób możemy połączyć te kolory z klasycznym wyposażeniem łazienki w stylistyce bieli, czerni czy srebra – tworząc spójną całość.
Modna łazienka – fuzja barw i struktur
Kiedy mamy małą przestrzeń łazienkową do zagospodarowania warto wybrać biel lub błękit. Prostokątne kafelki ułożone pionowo – powiększa ją optycznie. Meble łazienkowe wiszące odciąża pomieszczenie i nadadzą lekkości. Prysznic z kabiną typu walk-in pozwoli na oszczędność miejsca
i tym samym nada przestronności. Odkryj rozwiązania marki SANPLAST i poczuj moc inspiracji: https://bit.ly/3IKqdMC
W salonach kąpielowych o większym metrażu warto postawić na wygodną wannę o prostych kształtach. Nada ona designerskiego charakteru i będzie subtelnym kontrapunktem dla mocnych, ciemniejszych barw ścian czy kafelek. Sprawdź ofertę SANPLAST – i poczuj czystą przyjemność
z kąpieli.
Łazienka w podstawowej swej roli ma być pomieszczeniem użytkowym. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby stworzyć z niego arcydzieło stylu, designu pełne funkcjonalnych oraz wygodnych rozwiązań. Warto wykorzystać kreatywność i pomysłowość projektantów armatury łazienkowej aby w ciekawy sposób stworzyć swoją przestrzeń do relaksu.
Więcej na: www.sanplast.pl

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Dom i ogród

Eliza Gwiazda: Bez chemii naprawdę można wysprzątać mieszkanie na błysk. Wiele rzeczy da się doczyścić na przykład sodą
Influencerka lubi, gdy w jej domu wszystko lśni, i ma swoje sprawdzone metody sprzątania bez używania chemii. Popularne składniki, które można znaleźć w każdej kuchni, takie jak soda, ocet czy kwasek cytrynowy, okazują się bowiem równie skuteczne i wydajne jak detergenty. Eliza Gwiazda zaznacza, że naturalne metody sprzątania i czyszczenia różnych powierzchni są przyjazne dla środowiska oraz bezpieczne dla domowników i zwierząt.
Handel
Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Moda
Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.