Moduł Centerbox od firmy Plast-Met Systemy Ogrodzeniowe
Orchidea Creative Group
ul. Ruska 51B
50-079 Wrocław
s.makowska|grupaorchidea.pl| |s.makowska|grupaorchidea.pl
517 412 466
https://grupaorchidea.pl/
Projekt modułu Centerbox powstał na bazie wieloletnich doświadczeń oraz sygnałów płynących od klientów i idealnie definiuje misję trzebnickiej firmy czyli dostarczanie produktów spełniających oczekiwania odbiorców. Jest integralnym elementem ogrodzenia, zapewniającym jego estetyczne, designerskie wykończenie, dobrze pasuje do każdej stylistyki, a przy tym łączy w sobie wiele funkcji odpowiedzialnych za zasilanie i sterowanie w obrębie strefy przydomowej.
Firma Plast-Met Systemy Ogrodzeniowe jako pierwsza na rynku polskim wprowadziła taki innowacyjny, wielofunkcyjny moduł zgodny z ideą smart home. Wraz z rozwojem i zwiększaniem funkcjonalności ogrodzeń produkt był udoskonalany, integrując w sobie systemy zasilania, sterowania bramą, furtką oraz oświetleniem Smart Light.
Z podziałem na trzy
Moduł ma kształt prostopadłościennego słupka i jest dostępny w wersji bez otworu na domofon lub z otworem. W tej drugiej opcji Centerbox składa się z trzech części, z których każda pełni inną funkcję. W górnej znajduje się miejsce na zestaw domofonowy, środkowa została przeznaczona na przesyłki listowe, natomiast w dolnej umieszczono elementy zasilania systemu.
Domofony
Klienci mają do wyboru trzy zestawy domofonowe: złoty (z 7-calowym monitorem), srebrny (z 3,5-calowym monitorem i słuchawką) oraz brązowy (z zestawem słuchawkowym). Wszystkie są wyposażone w panel z jednym lub dwoma przyciskami, dwa breloki zbliżeniowe TR-ACO oraz moduł otwarcia bramy I/O Mini. Istnieje możliwość, aby na życzenie przygotować moduł pod niestandardowy domofon wybrany przez klienta.
Listy i sterowanie
W środkowej części słupka znajduje się wygodna skrzynka na listy, która jest łatwo dostępna dla listonosza bądź kuriera. Z kolei w dolnej części modułu przewidziano centralę sterującą - to miejsce podłączenia domofonu/wideomofonu oraz urządzeń odpowiadających za sterowanie automatyką i oświetleniem, z możliwością montażu modułów Gatebox i wLightBox. Umiejscowienie centrali umożliwia łatwy dostęp dla serwisantów.
***
Moduł Centerbox podobnie jak wszystkie ogrodzenia produkowane przez Plast-Met Systemy Ogrodzeniowe jest zabezpieczony antykorozyjnie i tym samym odporny na trudne warunki atmosferyczne takie jak wysokie lub niskie temperatury, deszcz czy mróz. Wymiary słupka to 1200 mm wysokości, 400 mm szerokości i 120 mm głębokości. Produkt dostępny jest w kolorze wybranego ogrodzenia.
Plast-Met Systemy Ogrodzeniowe z siedzibą w Trzebnicy to jeden z czołowych producentów nowoczesnych i trwałych systemów ogrodzeniowych w Polsce. Firma specjalizuje się w produkcji takich wyrobów jak: nowoczesne ogrodzenia frontowe, modułowe ogrodzenia frontowe, lampy LED, Centerbox, panele ogrodzeniowe, siatki ogrodzeniowe, słupki, akcesoria oraz bramy i furtki. Plast-Met Systemy Ogrodzeniowe istnieje na rynku od 1988 r. i jest firmą ze 100% polskim kapitałem.

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.