Mood Stories - unikalny przewodnik po nastrojach wnętrz
Nowa kolekcja Pfleiderer to powiew świeżości, coś, czego w branży wyposażenia wnętrz jeszcze nie było. Wyjątkowy sposób pracy nad kolekcją pozwolił stworzyć praktyczne i wygodne narzędzie do pracy architektom, zaś nam wszystkim, urządzającym swoje wnętrza, dał drogowskaz, jak łączyć ze sobą kolory, materiały, faktury, aby stworzyć wyjątkowy klimat w swojej przestrzeni do życia.
Kolekcja Mood Stories jest wynikiem pracy zespołowej różnych światów – architektów i projektantów, stolarzy oraz firm sieci Pfleiderer Partner. To właśnie ich cenne doświadczenia, doskonała znajomość rynku oraz preferencji klientów wpłynęła na ostateczny kształt kolekcji. W zupełnie inny niż dotychczas sposób pogrupowaliśmy dekory, nie łączyliśmy ich na zasadzie podobieństwa, lecz kierując się tym, czy do siebie pasują i jakie nastroje we wnętrzach daje ich zestawienie. Dzięki temu kolekcja Mood Stories jest wskazówką, jak urządzić wnętrze w ulubionym stylu. Jak w zgodzie z nim dopasować dekory. To doskonałe narzędzie do pracy dla architektów, ale także wszystkich tych, którzy szukają ciekawych rozwiązań aranżacyjnych. Mood Stories zabierze nas w inspirującą podróż po dekorach i wzorach zamkniętych w 10 nastrojach. A w każdym z nich znajdziemy kawałek duszy ludzi, którzy pracowali przy tworzeniu tej wyjątkowej kolekcji.
Ambasadorzy kolekcji
Do pracy nad kolekcją zaprosiliśmy wyjątkowe osoby, a jedną z nich jest Maja Ganszyniec, ceniona polska projektantka pracująca z międzynarodowymi markami (IKEA, PROFIM), inspirująca się lokalnością oraz zwracająca uwagę na kwestie środowiskowe. Została ona ambasadorką główną kolekcji Mood Stories. W grupie ambasadorów znaleźli się również architekci i projektanci, którzy podzielili się swoją znajomością trendów, a także stolarze, których wiedza techniczna i znajomość materiałów oraz różnorodnych rozwiązań projektowych, okazała się nieocenioną pomocą przy tworzeniu kolekcji. To właśnie współpraca i dialog pomiędzy partnerami i ambasadorami projektu pozwoliły uwzględnić potrzeby oraz doświadczenie wszystkich grup odbiorców. Stworzyć kolekcję, która idealnie wpisuje się w trendy oraz gusta.
10 inspirujących nastrojów
Na kolekcję Mood Stories składa się 10 nastrojów, które są niczym przewodnik po mapie projektowania wnętrz. Nie tylko ułatwiają pracę z dekorami Pfleiderer, ale przede wszystkim są zgodne z trendami. Można je wykorzystać jako gotowy „moodboard” lub potraktować jako swoisty punkt wyjścia; zestaw, który można dowolnie rozbudować, kierując się swoją wrażliwością i potrzebami inwestora. Każdy „Mood” jest przewodnikiem, który podpowiada gotowe rozwiązania do wykreowania aranżacji wnętrza w konkretnym nastroju. Już niedługo odsłonimy wszystkie nastroje tej wyjątkowej kolekcji.
Zrównoważony rozwój
Mood Stories to nie tylko piękne dekory i ich modne zestawienia. Niezwykle ważnym elementem kolekcji jest aspekt ekologiczny. Chcemy, aby była ona początkiem do budowania świadomości i pokazywania, że materiały drewnopochodne są nośnikami, które powstają z myślą o środowisku i zdrowiu. Bazą kolekcji Mood Stories są materiały drewnopochodne powstające z surowca poprodukcyjnego z zakładów przemysłu drzewnego i surowca pochodzącego z recyklingu. Pfleiderer jako największy recykler drewna poużytkowego przetwarza m.in. zniszczone palety, stare meble itp., dając im w finalnym efekcie drugie życie. Firma działa zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju wprowadzając rozwiązania, które pozwolą nam zachować bezcenne zasoby naturalne dla kolejnych pokoleń.
Mood Stories jako nowy początek
Wybrane kompozycje dekorów, które znajdują się w każdym z Moodów stanowią gotowe, wygodne narzędzie do pracy projektowej. Traktujemy je jednak jako narzędzie otwarte, które można swobodnie rozwijać w zgodzie ze swoim gustem, indywidualną wrażliwością czy specyficznymi potrzebami inwestora. Zachęcamy, by z jego pomocą dopisywać nowe historie, tworzyć niepowtarzalne wnętrza, pełne emocji i wyjątkowych nastrojów.
Więcej interesujących informacji na www.pfleiderer.pl

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.