Motowizja patronem medialnym wyprawy Jelczem w Himalaje
Face it
Bagatela 10
02-003 Warszawa
j.owsianko|agencjafaceit.pl| |j.owsianko|agencjafaceit.pl
+48 503 543 876
www.agencjafaceit.pl
W tym roku, w 50. rocznicę pierwszej wyprawy polskich himalaistów Jelczem w góry wysokie odbędzie się ponowna ekspedycja w Himalaje, na trasie o długości ponad 10.000 km w jedną stronę. Celem akcji jest niesienie pomocy humanitarnej oraz wspieranie edukacji dzieci w Nepalu. Ambasadorem ekspedycji został znany himalaista Krzysztof Wielicki, a patronem medialnym ogólnopolska stacja Motowizja. Program z przygotowań Jelcza do wyprawy na antenie Motowizji już we wtorek, 6 kwietnia, o godz. 20:20
Powtórka historycznego rajdu Jelczem z Polski do Nepalu - aż do podnóża Wielkich Himalajów ma na celu uczczenie pierwszej wyprawy himalaistów z 1971 roku i upamiętnienie innych ekspedycji Złotej Ery Polskiego Himalaizmu. W Himalaje, Karakorum i Hindukusz wyruszano ciężarówką Jelcz, w której przewożono ekwipunek i gdyby nie Jelcz, Polakom nie udałoby się dostać do czołówki światowego himalaizmu. Dlatego Fundacja Pietrowicz Śladami Uczestników odszukała, zakupiła, odrestaurowała i reaktywowała „do życia” to historyczne auto, by w 50. rocznicę wyprawy pojechać znowu kultowym Jelczem w Himalaje. Tym razem przestrzeń załadunkowa ciężarówki zostanie wykorzystana do przewozu środków potrzebnych do życia dzieciom w Nepalu, które nadal odczuwają trudy związane z trzęsieniem ziemi w 2015 roku. Pomysłodawcą i organizatorem akcji jest Maciej Pietrowicz, syn jednego z uczestników „pierwotnej” wyprawy. Ambasadorem projektu został słynny himalaista Krzysztof Wielicki, a patronem medialnym ogólnopolska telewizja motoryzacyjna Motowizja.
- Jesteśmy zaszczyceni, że to właśnie Motowizja została patronem medialnym tej fascynującej ekspedycji. Pomysłem wyprawy Jelczem w Himalaje zachwyciliśmy się od razu. To kultowy pojazd swoich czasów i z chęcią przybliżymy go naszym widzom. Nagraliśmy już program o przygotowaniach samochodu do wyprawy, a relacje z ekspedycji będziemy pokazywać na profilu Motowizji w mediach społecznościowych. Po powrocie zmontujemy program o całej wyprawie, który wyemitujemy na naszej antenie – mówi Krzysztof Mikulski, prezes Motowizji.
Wyprawa odbędzie się w ciągu najbliższych miesięcy. Trasa liczy ponad 10 000 km w jedną stronę i przebiega przez takie kraje jak: Słowacja, Węgry, Rumunia, Bułgaria, Turcja, Iran, Pakistan, Indie i Nepal.
Jelczem w Himalaje – na antenie Motowizji we wtorek, 6 kwietnia, godz. 20.20

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Nowego Mercedesa zamówisz w kolorze „Beczki” swojego dziadka albo wymarzonego klasyka

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.