MTI-Furninova - Classic Blue
KL Media
ul. Dębowa 7B
96-300 Żyrardów
k.lobejko|klmedia.pl| |k.lobejko|klmedia.pl
519110241
www.klmedia.pl
Ponadczasowy, elegancki, ale nie pozbawiony wyrazu – taki jest kolor roku 2020 Classic Blue, który doskonale sprawdza się w aranżacji wnętrz. Doskonale wie o tym producent mebli tapicerowanych MTI-Furninova, który w swoim portfolio posiada wiele ciekawych modeli mebli wypoczynkowych w klasycznym, niebieskim kolorze.
Od przeszło 20 lat Instytut Pantone ogłasza kolor roku, wpływając tym samym na wnętrzarskie trendy i gusta odbiorców. Eksperci postawili na Classic Blue – klasyczny niebieski, który będąc kolorem nieba i wody, ma być symbolem wewnętrznego spokoju, stagnacji i głębokiej refleksji nad kondycją współczesnego człowieka. Classic Blue we wnętrzach świadomie nawiązuje do klasycznej estetyki, wprowadza nutę zdecydowanego koloru, który ma być odskocznią od wszechobecnych bieli i szarości. Całe spectrum możliwości, jakie daje kolor roku 2020 wykorzystał producent mebli tapicerowanych MTI-Furninova. W ofercie marki odnajdziemy – sofy, narożniki, meble modułowe, fotele i łóżka w kolorze roku.
Najlepszym na to przykładem jest seria Paso Doble. Modułowa kolekcja mebli pozwala niczym scenograf w teatrze zaplanować własne, w pełni spersonalizowane miejsce do wypoczynku. To wszystko za sprawą dostępnej w ofercie imponującej liczbie modułów. Jedenaście elementów pozwala dowolnie konfigurować kształt i rozmiar sof oraz narożników. Dzięki temu możemy mieć małą sofę w salonie w bloku, ale też przestronny, wielomodułowy narożnik w luksusowej wilii. Spektakularny efekt aranżacji podkreśli modna tapicerka w kolorze roku 2020, czyniąc rodzinną przestrzeń eleganckim i dystyngowanym miejscem spotkań.
Także mebel modułowy Zeus doskonale prezentuje się w kolorze Classic Blue. Model przyciąga uwagę nowoczesną formą, na którą składają się głębokie, miękkie siedziska o lekko zaokrąglonym kształcie dużych poduch. To wybór, który sprawdzi się w każdej stylizacji, dodając jej niepowtarzalnego charakteru. „Boska” forma modelu zachęca do wypoczynku i oddawaniu się błogiemu lenistwu – solo lub w towarzystwie. Pięć modułów pozwala dowolnie kreować przestrzeń relaksu. Całość uzupełnia puf, który może służyć jako stolik kawowy.
Na uwagę zasługuje również kolekcja modułowa Cafe, która zachęca do towarzyskich spotkań nie tylko przy dobrej kawie. To model tapicerowany o prostej, klasycyzującej formie, który wyróżnia się mnogością funkcji i wieloma możliwościami aranżacyjnymi. W zależności od potrzeb, czy też dostępnej powierzchni salonu, możemy wykreować własny mebel dopasowany do indywidualnych potrzeb. Czy będzie to sofa czy narożnik – zależy już tylko od nas. Ogrom możliwości podkreśla tapicerka. Wśród wielu opcji możemy pokusić się o welurowe wykończenie w kolorze Classic Blue, które pozwoli stworzyć luksusowy salon z nutą glamour.

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

W 2030 roku zetki będą stanowić jedną trzecią globalnej siły roboczej. Ich odmienne od starszej generacji oczekiwania zmienią podejście firm
Wśród kluczowych kryteriów, którymi przedstawiciele pokolenia Z kierują się przy wyborze pracodawcy, są: atrakcyjne wynagrodzenie, atmosfera w firmie i zachowanie równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Trzy czwarte managerów nie jest zadowolonych z młodych absolwentów szkół wyższych, wskazując na ich słabą motywację, brak profesjonalizmu i niskie umiejętności organizacyjne. Analitycy rynku pracy podnoszą, że aby przyciągnąć do siebie młode talenty i utrzymać je w strukturach firmy, pracodawcy muszą wprowadzić szereg zmian, szczególnie w zakresie kultury organizacyjnej.
Muzyka
Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.