MTI-Furninova - Classic Blue
KL Media
ul. Dębowa 7B
96-300 Żyrardów
k.lobejko|klmedia.pl| |k.lobejko|klmedia.pl
519110241
www.klmedia.pl
Ponadczasowy, elegancki, ale nie pozbawiony wyrazu – taki jest kolor roku 2020 Classic Blue, który doskonale sprawdza się w aranżacji wnętrz. Doskonale wie o tym producent mebli tapicerowanych MTI-Furninova, który w swoim portfolio posiada wiele ciekawych modeli mebli wypoczynkowych w klasycznym, niebieskim kolorze.
Od przeszło 20 lat Instytut Pantone ogłasza kolor roku, wpływając tym samym na wnętrzarskie trendy i gusta odbiorców. Eksperci postawili na Classic Blue – klasyczny niebieski, który będąc kolorem nieba i wody, ma być symbolem wewnętrznego spokoju, stagnacji i głębokiej refleksji nad kondycją współczesnego człowieka. Classic Blue we wnętrzach świadomie nawiązuje do klasycznej estetyki, wprowadza nutę zdecydowanego koloru, który ma być odskocznią od wszechobecnych bieli i szarości. Całe spectrum możliwości, jakie daje kolor roku 2020 wykorzystał producent mebli tapicerowanych MTI-Furninova. W ofercie marki odnajdziemy – sofy, narożniki, meble modułowe, fotele i łóżka w kolorze roku.
Najlepszym na to przykładem jest seria Paso Doble. Modułowa kolekcja mebli pozwala niczym scenograf w teatrze zaplanować własne, w pełni spersonalizowane miejsce do wypoczynku. To wszystko za sprawą dostępnej w ofercie imponującej liczbie modułów. Jedenaście elementów pozwala dowolnie konfigurować kształt i rozmiar sof oraz narożników. Dzięki temu możemy mieć małą sofę w salonie w bloku, ale też przestronny, wielomodułowy narożnik w luksusowej wilii. Spektakularny efekt aranżacji podkreśli modna tapicerka w kolorze roku 2020, czyniąc rodzinną przestrzeń eleganckim i dystyngowanym miejscem spotkań.
Także mebel modułowy Zeus doskonale prezentuje się w kolorze Classic Blue. Model przyciąga uwagę nowoczesną formą, na którą składają się głębokie, miękkie siedziska o lekko zaokrąglonym kształcie dużych poduch. To wybór, który sprawdzi się w każdej stylizacji, dodając jej niepowtarzalnego charakteru. „Boska” forma modelu zachęca do wypoczynku i oddawaniu się błogiemu lenistwu – solo lub w towarzystwie. Pięć modułów pozwala dowolnie kreować przestrzeń relaksu. Całość uzupełnia puf, który może służyć jako stolik kawowy.
Na uwagę zasługuje również kolekcja modułowa Cafe, która zachęca do towarzyskich spotkań nie tylko przy dobrej kawie. To model tapicerowany o prostej, klasycyzującej formie, który wyróżnia się mnogością funkcji i wieloma możliwościami aranżacyjnymi. W zależności od potrzeb, czy też dostępnej powierzchni salonu, możemy wykreować własny mebel dopasowany do indywidualnych potrzeb. Czy będzie to sofa czy narożnik – zależy już tylko od nas. Ogrom możliwości podkreśla tapicerka. Wśród wielu opcji możemy pokusić się o welurowe wykończenie w kolorze Classic Blue, które pozwoli stworzyć luksusowy salon z nutą glamour.

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.