Komunikaty PR

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

2025-06-30  |  06:00
Biuro prasowe
Laboratoires Expanscience Polska

Złota odznaka i tytuł „TOP EMOLIENT 2025” w prestiżowym Rankingu TOP10 Emolientów organizowanym przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych (PTCA) trafiły w tym roku do marki Mustela i jej innowacyjnego Kremu uzupełniającego lipidy Stelatopia+. Produkt ten nie tylko zdobył najwyższe uznanie specjalistów i konsumentów, ale również udowodnił, że skuteczność, bezpieczeństwo oraz wartości takie jak transparentność i zaangażowanie społeczne mają realne znaczenie dla osób zmagających się z atopowym zapaleniem skóry (AZS).

Eksperci i pacjenci docenili skuteczność, transparentność i zaangażowanie społeczne marki. Na podium rankingu znalazł się również inny produkt marki – balsam emolient Stelatopia, który uplasował się na drugim miejscu, potwierdzając konsekwencję Musteli w tworzeniu skutecznych i bezpiecznych rozwiązań dla całych rodzin.

Ranking tworzony przez pacjentów – i dla pacjentów

Ranking TOP10 Emolientów, organizowany cyklicznie przez PTCA, to jedno z najbardziej wiarygodnych i opiniotwórczych źródeł informacji dla pacjentów i ich rodzin. Uwzględnia głosy konsumentów, oceny ekspertów, kryteria cenowe oraz działania społeczne marek.

– To dla nas ogromne wyróżnienie – tym bardziej cenne, że przyznane głosami samych konsumentów, podkreśla Weronika Księżak, Brand Manager marki Mustela. – Cieszymy się, że wartości, które są dla nas fundamentalne – takie jak troska, bezpieczeństwo i bliskość z rodzinami – są dostrzegane i doceniane.

Produkt stworzony razem z rodzicami

Stelatopia+ to odpowiedź na realne potrzeby pacjentów. Formuła kremu została opracowana we współpracy z ponad 400 rodzicami dzieci z atopią oraz osobami dorosłymi ze skórą bardzo suchą i wymagającą. Produkt można stosować od 1. dnia życia, jest bezpieczny również dla kobiet w ciąży, a jego skuteczność wynika m.in. z obecności prebiotyku Bioecolia, który wspiera mikrobiom skóry, oraz opatentowanego destylatu oleju słonecznikowego, który stymuluje naturalną produkcję lipidów. Formuła oparta na składnikach pochodzenia naturalnego posiada także certyfikat ECOCERT.

Odpowiedź na zmieniające się potrzeby i trendy

W ostatnich latach podejście do pielęgnacji skóry atopowej uległo znaczącej ewolucji – a Mustela uważnie wsłuchuje się w te zmiany. Minimalizm, czyli ograniczona liczba składników, staje się coraz bardziej pożądany – rodzice szukają produktów prostych, ale skutecznych. Mustela odpowiada na ten trend, tworząc formuły zawierające jedynie niezbędne składniki, w tym produkty myjące złożone z 8–11 składników.

Kolejny silny kierunek to naturalność i ekologia – konsumenci oczekują zarówno naturalnych składników, jak i odpowiedzialnego podejścia do produkcji. Emolienty Mustela powstają z myślą o zrównoważonym rozwoju – stosowane są m.in. butelki wykonane w 100% z plastiku pochodzącego z recyklingu.

Na znaczeniu zyskuje również multifunkcyjność – pacjenci szukają produktów, które sprawdzą się w pielęgnacji całej rodziny. Krem uzupełniający lipidy Stelatopia+ idealnie wpisuje się w ten trend, będąc odpowiednią zarówno dla noworodków, jak i dorosłych. Równolegle rośnie też znaczenie mikrobiomu skóry – Mustela, jako jedna z pierwszych marek, zastosowała w formule produktowej prebiotyki wspierające naturalną równowagę skóry atopowej.

Edukacja i wsparcie rodzin

Mustela od lat prowadzi działania edukacyjne i wspierające – zarówno online, jak i bezpośrednio wśród specjalistów. Co roku w październiku marka organizuje kampanię „Miesiąc Egzemy”, bierze udział w inicjatywach takich jak Szkoła Atopii, organizuje warsztaty, webinary i prowadzi stałą współpracę z ponad 400 położnymi.

– Wierzymy, że świadomość i codzienne wsparcie mają kluczowe znaczenie dla jakości życia rodzin zmagających się z AZS. Naszą misją jest ułatwiać im codzienność – nie tylko przez skuteczne produkty, ale też przez wiedzę i empatię, podkreśla Weronika Księżak.

Złoty znak jakości

Zwycięstwo Stelatopia+ w Rankingu PTCA to nie tylko potwierdzenie jakości dermokosmetyku, ale również symbol zaufania i bliskiej relacji z pacjentami. Mustela pokazuje, że nowoczesna marka może jednocześnie oferować skuteczne rozwiązania i pozostać blisko realnych potrzeb rodzin – z empatią, odpowiedzialnością i szacunkiem.

Źródło informacji: Laboratoires Expanscience Polska

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Czy siedzący tryb życia powoduje żylaki u mężczyzn? Biuro prasowe
2025-06-25 | 10:20

Czy siedzący tryb życia powoduje żylaki u mężczyzn?

To, jak dużo siedzimy, bezpośrednio przekłada się na nasze zdrowie. Siedzący tryb życia sprzyja nie tylko nadmiarowym kilogramom, ale także deformacjom sylwetki, problemom
Zdrowie Wzrost alergii wśród dzieci. Wczesne rozpoczęcie leczenia może zatrzymać jej dalszy rozwój, zapobiec ciężkim powikłaniom i astmie
2025-06-24 | 15:00

Wzrost alergii wśród dzieci. Wczesne rozpoczęcie leczenia może zatrzymać jej dalszy rozwój, zapobiec ciężkim powikłaniom i astmie

Alergia to epidemia cywilizacyjna i jedno z największych wyzwań zdrowotnych XXI wieku – według badania sondażowego „Alergie w świadomości Polaków”
Zdrowie Polki a profilaktyka raka piersi – motywacje, bariery oraz opinie o zaangażowaniu marek w kwestie prozdrowotne
2025-06-23 | 12:00

Polki a profilaktyka raka piersi – motywacje, bariery oraz opinie o zaangażowaniu marek w kwestie prozdrowotne

Z najnowszego badania zrealizowanego na zlecenie Henkel Polska przez Maison&Partners „Polki a profilaktyka raka piersi – motywacje, bariery oraz opinie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.