Muzyczny marzec w centrum handlowym Reduta: wesołe melodie i kreatywne tworzenie
Poczuj wiosenny przypływ kreatywności wraz z Redutą! Od jutra każda sobota marca w warszawskim centrum handlowym na Ochocie upłynie przy akompaniamencie radosnych melodii, a najmłodsi będą mogli poczuć się jak artyści korzystając z fascynujących warsztatów plastycznych!
Centrum handlowe Reduta jest gotowe na powitanie wiosny w atmosferze kreatywności i pasji! Każda marcowa sobota w godzinach 11:30-16:30, będzie wypełniona muzyką i atrakcjami dla najmłodszych.
Celem akcji jest przekazanie dzieciom wiedzy poprzez zabawę integracyjną, zabawy ruchowe ze śpiewem i tańcem oraz zagadki słuchowe. Podczas koncertów będziemy mogli usłyszeć utwory z kręgu muzyki klasycznej, rozrywkowej oraz piosenki dziecięce. Muzyczne soboty to także okazja by pociechy mogły poznać różne instrumenty i kompozycje.
W kolejnych odsłonach muzycznego marca zaprezentowane zostaną m.in. utwory kompozytorów epoki baroku – Bacha, Frescobaldiego, Pachelbela. Pragniemy w przystępny sposób przybliżyć młodym słuchaczom muzykę dawnych wieków, a także pokazać, że jest nie tylko piękna i refleksyjna, ale można się przy niej również świetnie bawić. Muzycznym zabawom będą towarzyszyć m. in. kolorowe chusty, piłeczki czy szarfy. Prócz wiolonczeli, altówki i pianina, goście centrum usłyszą także lirę, dulcimer i flet prosty.
Świat piosenek dla dzieci także jest pełen niespodzianek – zwierząt, kolorowych kwiatów, przeróżnych postaci i niesamowitych opowieści. Tak samo różnorodny może być akompaniament do tych muzycznych opowieści – pianino, gitara, ukulele, dzwonki, kalimba, a nawet bębenek czy patyczki do sushi to tylko niektóre instrumenty, na których można grać, żeby piosenka była jeszcze bardziej kolorowa.
Muzyczną przygodę rozpoczynamy koncertami w każdą sobotę: 02, 09, 18 i 23 marca o godzinie 11:30. Po nich o 12:15 wyruszymy w świat wyobraźni podczas warsztatów plastycznych, gdzie mali artyści stworzą swoje inspirujące arcydzieła.
Zapisy na zajęcia nie są wymagane – wystarczy przyjść i dołączyć do zabawy! Warsztaty są otwarte dla wszystkich chętnych, a udział jest całkowicie bezpłatny. W pojedynczych warsztatach może wziąć udział maksymalnie 30 dzieci.
Muzyczny marzec to jedynie część działań wspierających kulturę. Od tego roku galeria Reduta i inne centra należące do sieci partnerują Stowarzyszeniu im. Ludwiga van Beethovena, które organizuje m.in. Wielkanocny Festiwal Ludwiga van Beethovena.
Czekamy na Waszą radosną obecność, gotowi do wspólnego odkrywania muzyki i sztuki! Więcej informacji nt. wydarzeń i aktualnej oferty centrum handlowego Reduta znajduje się na stronie internetowej galerii.

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.