Mycie auta w pełnym komforcie na stacjach Circle K
Grayling Poland sp. z o.o.
Warszawa, Ul.Bluszczańska 74 m 75
00-712 Warszawa
marcel.matulinski|grayling.com| |marcel.matulinski|grayling.com
604919473
https://grayling.com/our-offices/warsaw/
W sieci Circle K aż 145 stacji paliw posiada automatyczne myjnie, które zapewniają najwyższą jakość mycia, przy równoczesnej delikatności dla pojazdu. Nowoczesne rozwiązania renomowanych dostawców sprawiają, że mycie jest skuteczne, a specjalistyczne środki
oraz szczotki zastosowane w myjniach są bezpieczne dla powłoki lakierniczej. W myjniach zastosowano oświetlenie LED, a woda wykorzystywana do mycia jest oczyszczana i wykorzystywana ponownie. Od teraz klienci mogą pozostać w pojeździe, co jest szczególnie istotne dla osób podróżujących z dziećmi i ze zwierzętami a także w chłodne, wietrzne i deszczowe dni. Jeśli z jakiegoś powodu pasażerowie muszą opuścić myjnię w trakcie trwania cyklu, wystarczy, że nacisną klakson a mycie zostanie przerwane, umożliwiając bezpieczne wyjście z pojazdu. Ułatwieniem dla klientów oczekujących w kolejce jest zegar, pokazujący czas pozostały do zakończenia cyklu, znając czas oczekiwania mogą napić się aromatycznej kawy czy skusić się na ciepłą przekąskę. W specjalnej ofercie, klienci wybierający program Premium mogą kupić kawę w rozmiarze L za złotówkę.
– Stale poszukujemy rozwiązań, które zwiększą komfort i wygodę naszych klientów,
już w zeszłym roku, w przyspieszonym trybie zaproponowaliśmy klientom płatność z poziomu aplikacji Circle K za tankowanie – było to niezwykle istotne z uwagi na pandemię i konieczność dystansowania społecznego, teraz, po testach prowadzonych w Warszawie i Krakowie,
do naszych usług dodajemy możliwość umycia samochodu bez wychodzenia z niego – mówi Renata Timoščik, Director Market Development w Circle K Polska. – Dzięki wprowadzonym rozwiązaniom wizyta na stacji może przebiegać niezwykle szybko, a pozostanie w ciepłym i wygodnym wnętrzu samochodu będzie znaczącym ułatwieniem dla rodziców z małymi dziećmi czy osób z niepełnosprawnością. Osoby, które nie chcą skorzystać z aplikacji mogą dokonać płatności kartą na panelu OPT znajdującym się przy wjeździe na myjnię – dodaje.
Więcej informacji na temat myjni i ofert specjalnych można znaleźć na stronie: https://www.circlek.pl/myjnia. Zakładając konto w aplikacji prócz płatności mobilnych, konsument zyskuje również dostęp do programu lojalnościowego Circle K EXTRA. Aplikacja Circle K jest dostępna w sklepach Google Play i App Store. Film dotyczący płatności mobilnych Circle K znajduje się pod linkiem.
Oferty związane z korzystaniem z myjni wspierane są kampanią marketingową realizowaną w stacjach radiowych oraz kanałach digital, w tym w social mediach.
Paliwo za 4,99 zł/l na trzech stacjach AVIA w Poznaniu
Nextbase przedstawia najnowszą kamerę samochodową - Piqo
Warszawa kolejnym Amsterdamem? Oby nie.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.