Nadchodzi nowy gatunek muzyki
Na naszych oczach tworzy się nowy gatunek muzyki! Nazywa się: Rak’n’Roll Music. Nie definiuje go rytm, brzmienie czy instrumentarium. Tę muzykę, za każdym razem na nowo, określa wola Artystów pomagających chorym przejść przez raka. Tworzą ją także ich Fani, bo każdy utwór tego gatunku powstaje w wyniku zbiórki na Facebooku. Razem nadajemy nowy sens muzyce!
Rak’n’Roll Music to pierwsza taka akcja: największe gwiazdy sceny muzycznej i ich fani razem stworzą zupełnie nowy rodzaj muzyki. Jak to działa? Artysta wyznacza kwotę pomocy, którą chce zebrać, ustawia zbiórkę na Facebooku, a gdy suma zostanie osiągnięta, wypuszcza wspólne dzieło – utwór nowego gatunku Rak’n’Roll Music wraz z teledyskiem.
- W tej kampanii gramy, jak nikt przed nami. Dzięki Rak’n’Roll Music tworzymy zupełnie nową wartość w muzyce – gatunku nie definiuje tu bowiem brzmienie, ale dobre intencje i wola Artystów oraz ich Fanów, którzy jednoczą się, by pomóc chorym na raka – komentuje Łukasz Kościuczuk z Fundacji Rak’n’Roll. Wygraj Życie! i dodaje: Chcemy, aby ten rodzaj muzyki był jak najbardziej różnorodny i zaskakujący – tak, aby każdy kto usłyszy o Rak’n’Roll Music, czuł, że to także “jego” brzmienie.
Do nagrania nowych utworów zostaną zaproszeni artyści z różnych stron sceny muzycznej. Wspólna akcja pokaże, że o raku można mówić w przestrzeni publicznej otwarcie i wieloma głosami. Kto jako pierwszy użyczy swojego?
-Machina ruszyła! A my nie możemy się doczekać, aż nasze zaproszenie – mikrofon Rak’n’Roll Music – trafi do pierwszej Artystki. Możemy powiedzieć jedno: to postać barwna, która wie, jak ważne jest zdrowie i której nowy utwór z pewnością jest mocno wyczekiwany przez fanów. Już wkrótce zdradzimy, kto to. Tymczasem… Love, Peace & Rak’n’Roll Music! – dodaje Łukasz Kościuczuk.

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.