Nadchodzi nowy gatunek muzyki
Na naszych oczach tworzy się nowy gatunek muzyki! Nazywa się: Rak’n’Roll Music. Nie definiuje go rytm, brzmienie czy instrumentarium. Tę muzykę, za każdym razem na nowo, określa wola Artystów pomagających chorym przejść przez raka. Tworzą ją także ich Fani, bo każdy utwór tego gatunku powstaje w wyniku zbiórki na Facebooku. Razem nadajemy nowy sens muzyce!
Rak’n’Roll Music to pierwsza taka akcja: największe gwiazdy sceny muzycznej i ich fani razem stworzą zupełnie nowy rodzaj muzyki. Jak to działa? Artysta wyznacza kwotę pomocy, którą chce zebrać, ustawia zbiórkę na Facebooku, a gdy suma zostanie osiągnięta, wypuszcza wspólne dzieło – utwór nowego gatunku Rak’n’Roll Music wraz z teledyskiem.
- W tej kampanii gramy, jak nikt przed nami. Dzięki Rak’n’Roll Music tworzymy zupełnie nową wartość w muzyce – gatunku nie definiuje tu bowiem brzmienie, ale dobre intencje i wola Artystów oraz ich Fanów, którzy jednoczą się, by pomóc chorym na raka – komentuje Łukasz Kościuczuk z Fundacji Rak’n’Roll. Wygraj Życie! i dodaje: Chcemy, aby ten rodzaj muzyki był jak najbardziej różnorodny i zaskakujący – tak, aby każdy kto usłyszy o Rak’n’Roll Music, czuł, że to także “jego” brzmienie.
Do nagrania nowych utworów zostaną zaproszeni artyści z różnych stron sceny muzycznej. Wspólna akcja pokaże, że o raku można mówić w przestrzeni publicznej otwarcie i wieloma głosami. Kto jako pierwszy użyczy swojego?
-Machina ruszyła! A my nie możemy się doczekać, aż nasze zaproszenie – mikrofon Rak’n’Roll Music – trafi do pierwszej Artystki. Możemy powiedzieć jedno: to postać barwna, która wie, jak ważne jest zdrowie i której nowy utwór z pewnością jest mocno wyczekiwany przez fanów. Już wkrótce zdradzimy, kto to. Tymczasem… Love, Peace & Rak’n’Roll Music! – dodaje Łukasz Kościuczuk.

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.