Komunikaty PR

Nadchodzi nowy gatunek muzyki

2020-02-27  |  11:00
Biuro prasowe

Na naszych oczach tworzy się nowy gatunek muzyki! Nazywa się: Rak’n’Roll Music. Nie definiuje go rytm, brzmienie czy instrumentarium. Tę muzykę, za każdym razem na nowo, określa wola Artystów pomagających chorym przejść przez raka. Tworzą ją także ich Fani, bo każdy utwór tego gatunku powstaje w wyniku zbiórki na Facebooku. Razem nadajemy nowy sens muzyce!

Rak’n’Roll Music to pierwsza taka akcja: największe gwiazdy sceny muzycznej i ich fani razem stworzą zupełnie nowy rodzaj muzyki. Jak to działa? Artysta wyznacza kwotę pomocy, którą chce zebrać, ustawia zbiórkę na Facebooku, a gdy suma zostanie osiągnięta, wypuszcza wspólne dzieło – utwór nowego gatunku Rak’n’Roll Music wraz z teledyskiem.

- W tej kampanii gramy, jak nikt przed nami. Dzięki Rak’n’Roll Music tworzymy zupełnie nową wartość w muzyce – gatunku nie definiuje tu bowiem brzmienie, ale dobre intencje i wola Artystów oraz ich Fanów, którzy jednoczą się, by pomóc chorym na raka – komentuje Łukasz Kościuczuk z Fundacji Rak’n’Roll. Wygraj Życie! i dodaje: Chcemy, aby ten rodzaj muzyki był jak najbardziej różnorodny i zaskakujący – tak, aby każdy kto usłyszy o Rak’n’Roll Music, czuł, że to także “jego” brzmienie.

Do nagrania nowych utworów zostaną zaproszeni artyści z różnych stron sceny muzycznej. Wspólna akcja pokaże, że o raku można mówić w przestrzeni publicznej otwarcie i wieloma głosami. Kto jako pierwszy użyczy swojego? 

-Machina ruszyła! A my nie możemy się doczekać, aż nasze zaproszenie – mikrofon Rak’n’Roll Music – trafi do pierwszej Artystki. Możemy powiedzieć jedno: to postać barwna, która wie, jak ważne jest zdrowie i której nowy utwór z pewnością jest mocno wyczekiwany przez fanów. Już wkrótce zdradzimy, kto to. Tymczasem… Love, Peace & Rak’n’Roll Music! – dodaje Łukasz Kościuczuk.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Muzyka Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu Biuro prasowe
2025-02-21 | 16:30

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

Choć istnieją już ponad dwadzieścia lat, postanowili uczcić inny jubileusz. W dziesięciolecie powstania największego hitu, czyli utworu „Kamień z napisem love”, ruszają
Muzyka BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...
2024-12-17 | 17:17

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę... Posłuchaj ich wersji „Rock 'N' Roll Star”! „Rock 'N' Roll Star” to trzeci singiel duetu BNDK, będący
Muzyka Święta cały rok - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
2024-12-09 | 11:00

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą

Na płycie pojawił się niesamowity gość - Czadoman! Artysta jest niezwykle popularny w świecie muzyki rozrywkowej, zwycięzca 13-tej edycji programu Twoja Twarz Brzmi Znajomo. Razem z Ciocią

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.