Komunikaty PR

NAJBARDZIEJ ROMANTYCZNY BURGER CZYLI HEINZ X BOBBY BURGER = ♥

2021-02-05  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Aleksandra Siewiera
MSL GROUP

Wołoska 9
02-583 Warszawa
aleksandra.siewiera|mslgroup.com| |aleksandra.siewiera|mslgroup.com
+48 537 366 252
a
Do pobrania png ( 2.25 MB )

Jak co roku, kultowa marka Heinz zaskakuje swoich fanów nietuzinkową aktywacją walentynkową. Tym razem Heinz wraz z pierwszą polską siecią burgerowni Bobby Burgerem przygotował wyjątkową propozycję – możliwość stworzenia burgera ze spersonalizowaną dedykacją, wypaloną laserowo na bułce!

Marka Heinz, producent kultowych sosów, co roku przygotowuje jedyną w swoim rodzaju walentynkową propozycję dla fanów. Tym razem, na przekór konwenansom, mainstreamowym czekoladkom i truskawkom z szampanem, proponuje coś, co zasmakuje wszystkim miłośnikom dobrego smaku i street foodu. Aby wspomóc w miłosnej potrzebie, Heinz i Bobby Burger łączą siły, by pomóc stworzyć unikalny prezent. W ramach współpracy, marki dają możliwość spersonalizowania wybranego z menu burgera poprzez wypalenie na bułce osobistych życzeń dla swojej drugiej połówki. Zaskoczenie gwarantowane, a wraz z nim – walentynkowa kolacja.

Jak to zrobić?

Na fanpage’u marki Heinz trwa konkurs, w którym trzeba odpowiedzieć na pytanie zadane w walentynkowym poście. Dziesięciu zwycięzców będzie mogło zamówić burgera z autorskimi życzeniami walentynkowymi, które laserowo zostaną wypalone na wierzchu burgerowej bułki. Pyszne zamówienie zostanie dostarczone pod wskazany adres 14 lutego.

Konkurs trwa od piątku 5 lutego do wtorku 9 lutego. Akcja odbywa się na terenie Warszawy.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Pizza Hut w CH Focus znów otwarta po remoncie Biuro prasowe
2024-04-30 | 13:20

Pizza Hut w CH Focus znów otwarta po remoncie

Jedno z popularnych miejsc na gastronomicznej mapie Bydgoszczy ponownie otwarte. Po gruntownym remoncie otworzyła się w CH Focus kultowa restauracja Pizza Hut. Nowy, ładniejszy lokal przyjmuje
Żywienie Wielka loteria BLACK Energy! Zostań „King of the Night” i sięgnij po królewskie
2024-04-30 | 11:00

Wielka loteria BLACK Energy! Zostań „King of the Night” i sięgnij po królewskie

Niekwestionowany lider napojów energetycznych w Polsce, marka BLACK Energy, rozpoczyna wielką loterię, celebrującą kampanię „King of the Night”. Główną nagrodą w
Żywienie Sosy, dipy czy dressingi – niezbędny dodatek do grilla
2024-04-30 | 11:00

Sosy, dipy czy dressingi – niezbędny dodatek do grilla

W okresie wiosenno-letnim popularnym dodatkiem do dań z grilla są różnego rodzaju sosy, dipy czy dressingi. Najwyższej jakości wyroby z Piątnicy znakomicie sprawdzają się w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Psychologia

Beata Pawlikowska: To wszystko, czego doświadczyłam w dżungli amazońskiej, wstrząsnęło mną i pokazało mi prawdę o sobie samej. To właśnie był początek zmian w moim życiu

Pisarka preferuje podróżowanie w pojedynkę. Lubi wyjeżdżać w trudne, niedostępne rejony świata, bo takie wyprawy są także podróżą w głąb siebie. Chociażby w dżungli amazońskiej przekonała się, że decyzje, jakie podejmujemy na różnych etapach naszego życia, wynikają właśnie z naszego postrzegania samych siebie i świata. A z kolei to postrzeganie zależy od podświadomych przekonań, które są naszym wewnętrznym programem wgranym w dzieciństwie. W swojej książce zatytułowanej „Kody podświadomości” podróżniczka tłumaczy, że jeśli ktoś podświadomie wierzy na przykład w to, że nie ma prawa do szczęścia i jest gorszy od innych, to jego życiowa droga będzie właśnie wiernym odbiciem tych przekonań.

Konsument

Coraz więcej Europejczyków ogranicza spożycie mięsa na rzecz produktów roślinnych. Większe wsparcie ze strony rządów i legislacji mogłoby zwiększyć ich popularność

Ponad połowa Europejczyków jedzących mięso aktywnie ogranicza jego roczne spożycie. Niemal 30 proc. co najmniej raz w tygodniu spożywa przynajmniej jedną roślinną alternatywę mięsa lub nabiału – wynika z badania ProVeg. Zmiana nawyków konsumenckich napędza branżę produktów roślinnych, ale wspomogłyby ją także zmiany systemowe, m.in. szersze dofinansowanie produkcji roślinnej kosztem mięsnej czy obniżenie podatku na żywność o niskim śladzie środowiskowym.