NAJBARDZIEJ ROMANTYCZNY BURGER CZYLI HEINZ X BOBBY BURGER = ♥
MSL GROUP
Wołoska 9
02-583 Warszawa
aleksandra.siewiera|mslgroup.com| |aleksandra.siewiera|mslgroup.com
+48 537 366 252
a
Jak co roku, kultowa marka Heinz zaskakuje swoich fanów nietuzinkową aktywacją walentynkową. Tym razem Heinz wraz z pierwszą polską siecią burgerowni Bobby Burgerem przygotował wyjątkową propozycję – możliwość stworzenia burgera ze spersonalizowaną dedykacją, wypaloną laserowo na bułce!
Marka Heinz, producent kultowych sosów, co roku przygotowuje jedyną w swoim rodzaju walentynkową propozycję dla fanów. Tym razem, na przekór konwenansom, mainstreamowym czekoladkom i truskawkom z szampanem, proponuje coś, co zasmakuje wszystkim miłośnikom dobrego smaku i street foodu. Aby wspomóc w miłosnej potrzebie, Heinz i Bobby Burger łączą siły, by pomóc stworzyć unikalny prezent. W ramach współpracy, marki dają możliwość spersonalizowania wybranego z menu burgera poprzez wypalenie na bułce osobistych życzeń dla swojej drugiej połówki. Zaskoczenie gwarantowane, a wraz z nim – walentynkowa kolacja.
Jak to zrobić?
Na fanpage’u marki Heinz trwa konkurs, w którym trzeba odpowiedzieć na pytanie zadane w walentynkowym poście. Dziesięciu zwycięzców będzie mogło zamówić burgera z autorskimi życzeniami walentynkowymi, które laserowo zostaną wypalone na wierzchu burgerowej bułki. Pyszne zamówienie zostanie dostarczone pod wskazany adres 14 lutego.
Konkurs trwa od piątku 5 lutego do wtorku 9 lutego. Akcja odbywa się na terenie Warszawy.
Pizza Hut w CH Focus znów otwarta po remoncie
Wielka loteria BLACK Energy! Zostań „King of the Night” i sięgnij po królewskie
Sosy, dipy czy dressingi – niezbędny dodatek do grilla
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
Wojciech „Łozo” Łozowski: Ruszam z moim solowym projektem, ale nie mam już potrzeby bycia gwiazdorem jak kiedyś. Nowe utwory tworzyłem w różnych stanach emocjonalnych
Wokalista ma sporo muzycznych planów na najbliższe miesiące, szykuje bowiem oryginalny projekt solowy. Już niebawem premierę będzie miał jego najnowszy utwór. Właśnie realizowany jest teledysk. Wojciech „Łozo” Łozowski cieszy się na ten nowy etap swojej kariery i choć teraz o wiele spraw będzie musiał zadbać sam, to jednak bez wahania stawia czoła nowym wyzwaniom i wierzy, że to jest właśnie jego czas. Na autorskiej płycie znajdą się piosenki, które tworzył przez kilka ostatnich lat.
Psychologia
Beata Pawlikowska: To wszystko, czego doświadczyłam w dżungli amazońskiej, wstrząsnęło mną i pokazało mi prawdę o sobie samej. To właśnie był początek zmian w moim życiu
Pisarka preferuje podróżowanie w pojedynkę. Lubi wyjeżdżać w trudne, niedostępne rejony świata, bo takie wyprawy są także podróżą w głąb siebie. Chociażby w dżungli amazońskiej przekonała się, że decyzje, jakie podejmujemy na różnych etapach naszego życia, wynikają właśnie z naszego postrzegania samych siebie i świata. A z kolei to postrzeganie zależy od podświadomych przekonań, które są naszym wewnętrznym programem wgranym w dzieciństwie. W swojej książce zatytułowanej „Kody podświadomości” podróżniczka tłumaczy, że jeśli ktoś podświadomie wierzy na przykład w to, że nie ma prawa do szczęścia i jest gorszy od innych, to jego życiowa droga będzie właśnie wiernym odbiciem tych przekonań.
Konsument
Coraz więcej Europejczyków ogranicza spożycie mięsa na rzecz produktów roślinnych. Większe wsparcie ze strony rządów i legislacji mogłoby zwiększyć ich popularność
Ponad połowa Europejczyków jedzących mięso aktywnie ogranicza jego roczne spożycie. Niemal 30 proc. co najmniej raz w tygodniu spożywa przynajmniej jedną roślinną alternatywę mięsa lub nabiału – wynika z badania ProVeg. Zmiana nawyków konsumenckich napędza branżę produktów roślinnych, ale wspomogłyby ją także zmiany systemowe, m.in. szersze dofinansowanie produkcji roślinnej kosztem mięsnej czy obniżenie podatku na żywność o niskim śladzie środowiskowym.