Najciekawsze kalendarze adwentowe na 2024 rok – przegląd trendów
Kalendarze adwentowe są od wielu lat nieodłącznym elementem okresu przedświątecznego. Przez wiele lat głównie kojarzyły się z produktami wypełnionymi różnymi czekoladkami. Obecnie jednak trend ten się znacząco zmienia. Producenci prześcigają się w tworzeniu coraz bardziej kreatywnych propozycji – od luksusowych kosmetyków, przez zabawki, aż po przydatne akcesoria dla domu. Oto krótki przegląd najciekawszych propozycji, które znajdziemy w tym roku.
Kalendarze adwentowe z kosmetykami
Jednym z najbardziej dostrzegalnych trendów są kalendarze adwentowe wypełnione po brzegi kosmetykami. Wiele firm działających w branży beauty wprowadza do swojej oferty wyjątkowe i limitowane edycje takich produktów. Dla wielu osób kalendarz adwentowy z kosmetykami to doskonała okazja do tego, aby odkryć nowe produkty i przetestować je przed zakupem pełnowymiarowych wersji. Zmile, Yves Rocher i Nivea to popularne marki, które oferują w swoich zestawach między innymi produkty do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów, a nawet wyjątkowe zapachy. Na uwagę zasługuje ich wyjątkowa jakość wykonania, a każde okienko wykonane jest w innym kształcie, zachęcając do odkrywania kolejnych elementów.
Tematyczne kalendarze adwentowe
Kalendarze adwentowe już dawno przestały być kojarzone wyłącznie z czekoladkami. W tym roku królują kalendarze tematyczne, które czerpią inspiracje z wielu popularnych filmów, seriali i gier. Jednym z największych hitów sprzedażowych są kalendarze oparte na popularnych franczyzach. Z półek sklepowych bardzo szybko znikają unikatowe wydania kalendarzy oparte o świat Harrego Pottera i Star Wars. W każdym z okienek można znaleźć unikalne gadżety, figurki, a nawet miniaturki bohaterów, które doskonale oddają klimat dobrze znanych uniwersów.
Kalendarze adwentowe dla domu
Kolejnym popularnym trendem w 2024 roku są kalendarze adwentowe skierowane do osób, które uwielbiają wzbogacać swój dom lub mieszkanie o różnego rodzaju elementy ozdobne. W takich zestawach znajdziemy elementy świąteczne i dekoracje. Takie produkty dedykowane są głównie dorosłym, którzy uwielbiają rozpoczynać przygotowania do świąt, dbając o każdy mały detal swojego otoczenia.
Kalendarze adwentowe z dekoracjami do domu mogą zawierać mini świeczniki, bombki, girlandy oraz inne ozdoby, które wprowadzają bożonarodzeniową atmosferę. Coraz popularniejsze stają się także zestawy, w których znajdziemy wiele elementów przygotowanych do samodzielnego złożenia świątecznych dekoracji. Dzięki temu z łatwością stworzymy unikatową i spersonalizowaną przestrzeń.
Źródło informacji: Empik

Seria HONOR 400 - zaawansowana technologia AI w zasięgu każdego użytkownika

Światowe wydarzenie znów w Polsce – Międzynarodowy (Ty)Dzień Archiwów w 37 miastach

Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.