Najmodniejsze letnie koktajle, których spróbujesz podczas GinWeek!
Do 19 czerwca trwa premierowa edycja Festiwalu kultury ginu - GinWeek. To doskonała okazja do spróbowania najmodniejszych koktajli stworzonych przez najlepszych barmanów w Polsce! Rezerwacje są dostępne wyłącznie na https://restaurantclub.pl/ginweek. Autorskimi przepisami na letnie i orzeźwiające kompozycje podzielił się z nami Michał Górecki z poznańskiego Dram Baru, biorącego udział w Festiwalu. Jesteście ciekawi, jak je przygotować? Sprawdźcie!
LAST WORD
Składniki:
-
30 Whitley Neil Handcrafted Quince Dry Gin
-
10ml Dolin Dry Vermouth
-
5ml Grand Marnier Cordon Rouge
-
5ml Rosen Bitter
-
2 plastry dojrzałej gruszki
Sposób przygotowania:
Schładzamy szklanicę. Wszystkie składniki, łącznie z plastrami gruszki należy połączyć i stirować przez około 15 sekund. Całość przelewamy przez podwójne sito do schłodzonego szkła koktajlowego i dekorujemy świeżym tymiankiem.
LETNI KOKTAJL AUTORSKI
Składniki:
-
40ml ginu np. Beefeater
-
20ml białka
-
30ml konfitury malinowej
-
10ml suze
-
30ml sour
Sposób przygotowania:
Wszystkie składniki wlewamy do shakera, po czym mocno wstrząsamy, najpierw bez lodu, później delikatnie z lodem. Przecedzamy do coupette, dekorujemy pudrem z malin.
Smacznego!
To już ostatni tydzień GinWeek (Festiwal trwa do 19 czerwca!), który odbywa się w Warszawie, Krakowie, Trójmieście, Wrocławiu oraz Poznaniu. Uczestniczące w nim bary zapraszają do rezerwacji zestawu dwóch modnych koktajli opartych na alkoholach na ginie Beefeater w promocyjnej cenie 39 zł (to w wielu przypadkach ponad 50% zniżki). Mechanizm Festiwalu jest bardzo prosty – rezerwacje dostępne są na https://restaurantclub.pl/ginweek.
Wydarzenie jest doskonałym pretekstem do spędzenia czasu ze znajomymi. Ciepłe, letnie wieczory to doskonały moment na degustacje koktajli z dodatkiem świeżych, sezonowych owoców i pomysł na zakończenie dnia w miłym towarzystwie.
Nie czekaj! Daj się zaczarować -– rezerwuj zestawy koktajlowe w topowych GinBarach w promocyjnej cenie 39 zł!
UWAGA! Festiwal jest przeznaczony wyłącznie dla osób powyżej 18. roku życia – weryfikacja przy rezerwacji.

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych
Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.
Konsument
Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.
Dom i ogród
Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki

Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.