Komunikaty PR

Najstraszniejsza atrakcja halloweenowa w Warszawie powróci!

2024-10-24  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations

ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl


To najbardziej przerażająca atrakcja halloweenowa w Warszawie, która przenosi do świata kultowych horrorów, takich jak „The Ring”, „Lśnienie” czy „Teksańska masakra piłą mechaniczną”. Od 26 października do Galerii Północnej wraca Black Maze, czyli czarny labirynt strachu. Można będzie go odwiedzać do 10 listopada.

Ma kilkadziesiąt metrów długości i aż 8 mrocznych pomieszczeń. Black Maze 3, czyli czarny labirynt, znów będzie straszył w Galerii Północnej. W tym roku, jak zapowiadają organizatorzy, jeszcze bardziej. Trzecią edycję wydarzenia zainspirowały bowiem kultowe horrory oraz postaci, które zapisały się w kulturze i od dekad przyprawiają o dreszcze.

Wchodząc do labiryntu, każdy będzie mógł przejść przez upiorny, hotelowy korytarz znany z „Lśnienia”, wejść do pokoju ze śnieżącym telewizorem rodem z horroru „The Ring”, spotkać się z Leatherface'em, czy poczuć się jak w „Teksańskiej masakrze piłą mechaniczną”. O szybsze bicie serca przyprawi też wizyta w celi Hannibala Lectera. Black Maze to także okazja, aby stanąć oko w oko chociażby z opętaną laleczką Chucky czy goniącym z nożem Ghostfacem.

– Tegoroczna edycja Black Maze jest najmroczniejszą z dotąd przygotowanych, przede wszystkim z uwagi na postaci, jakie będzie można spotkać w korytarzach oraz odczucia sensoryczne. Wizyta w labiryncie jest więc rozrywką dla osób o mocnych nerwach, które nie boją się skoków adrenaliny – mówi Barbara Andrzejewska, marketing manager Galerii Północnej w Warszawie i dodaje: – To także halloweenowa atrakcja dla wielbicieli kultowych, amerykańskich horrorów, którzy chociaż na moment chcą się poczuć jak bohaterowie ich ulubionego uniwersum grozy– dodaje.

Ale Black Maze 3 zaskoczy nie tylko klimatem, także tym, jak oddziaływać będzie na zmysły. W korytarzach każdy poczuje dziwne zapachy, w tym zapach krwi, oraz spadającą nagle temperaturę. Do tego z każdego zakamarka słychać będzie krzyki, dźwięki piły i demoniczne szepty, które spotęgują poczucie dezorientacji. Nie zabraknie także efektów wizualnych i przerażającej muzyki.

Aby skorzystać z atrakcji, są dwie opcje. Wstęp jest płatny i kosztuje 10 zł. Z kolei dla osób, które w dniach od 26 października do 10 listopada zrobią w Północnej zakupy za minimum 50 zł, ale poza Carrefour, Cinema City i City Wash, wstęp jest bezpłatny po okazaniu paragonu. Z uwagi swój charakter, atrakcja dostępna jest ona dla osób powyżej 16. roku życia. Osoby w wieku od 12 do 15 lat mogą wejść do Black Maze wyłącznie z dorosłymi opiekunami. Młodsi widzowie mają zakaz wstępu do Black Maze 3. Labirynt strachu będzie można znaleźć na 1. piętrze galerii.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Guarana Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Hobby Seria HONOR 400 - zaawansowana technologia AI w zasięgu każdego użytkownika Biuro prasowe
2025-06-17 | 09:30

Seria HONOR 400 - zaawansowana technologia AI w zasięgu każdego użytkownika

Marka HONOR, globalny lider w branży technologicznej, zaprezentowała najnowszą serię smartfonów HONOR 400. Premiera ta jest nie tylko krokiem naprzód w dziedzinie
Hobby Światowe wydarzenie znów w Polsce – Międzynarodowy (Ty)Dzień Archiwów w 37 miastach
2025-06-05 | 06:00

Światowe wydarzenie znów w Polsce – Międzynarodowy (Ty)Dzień Archiwów w 37 miastach

9 czerwca na całym świecie obchodzony jest Międzynarodowy Dzień Archiwów. Archiwa Państwowe w Polsce już po raz osiemnasty aktywnie włączą się w wydarzenie,
Hobby Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery
2024-12-19 | 11:30

Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery

Mistrzostwa Świata Międzynarodowej Federacji Szachowej (FIDE) w Szachach Szybkich i Błyskawicznych, jedno z najbardziej prestiżowych wydarzeń szachowych na świecie, zadebiutują w

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.