Komunikaty PR

NEONET ponownie w gronie sponsorów MFF Nowe Horyzonty

2021-07-29  |  13:00

Pochodząca z Wrocławia sieć sklepów NEONET, została sponsorem Międzynarodowego Festiwalu Filmowego Nowe Horyzonty 2021, który po zeszłorocznej edycji online, w tym roku wraca także na duże ekrany. Wydarzenie zostanie przeprowadzone w formule hybrydowej, w dniach 12-29 sierpnia: filmy można będzie obejrzeć w wybranych wrocławskich kinach, podczas pokazów plenerowych oraz w Internecie na dedykowanej platformie festiwalowej.

O idei festiwalu Nowe Horyzonty

MFF Nowe Horyzonty to jeden z największych europejskich festiwali kina niezależnego i artystycznego. W tym roku odbędzie się już 21. edycja tego wydarzenia, niezmiennie kojarzonego z Wrocławiem. Uczestnicy i uczestniczki imprezy od dwóch dekad mają okazję poznawać dorobek niepokornych mistrzów kina oraz twórczość artystów niszowych, lecz niezwykle ważnych dla rozwoju świata filmu. Jedną z idei wydarzenia jest również przybliżanie kina tematycznego z różnych państw świata, m.in. z Nowej Zelandii, Kanady, Litwy, Izraela czy Argentyny. Co roku do programu festiwalowego wybierane są filmy wzbudzające w widzach całą gamę emocji, o których nie sposób zapomnieć.

Tegoroczny festiwal zostanie przeprowadzony w kilku lokalizacjach w stolicy Dolnego Śląska: pokazy stacjonarne będą miały miejsce w Kinie Nowe Horyzonty, Dolnośląskim Centrum Filmowym oraz w Teatrze Muzycznym Capitol, a wieczorem widzowie zobaczą bezpłatnie filmy w ramach plenerowego Kina na Rynku. W programie znajdą się znakomite produkcje, nagrodzone na prestiżowych festiwalach.

Sieć NEONET sponsorem festiwalu

NEONET, jako dostawca nowoczesnych technologii, również tych dla kinomanów, po raz kolejny został jednym ze sponsorów festiwalu. Ta decyzja wpisuje się również w charakter firmy, która chętnie angażuje się we wspieranie lokalnych inicjatyw, szczególnie tych związanych z Dolnym Śląskiem, z którego pochodzi.  

- Cieszymy się, że NEONET, firma mająca korzenie we Wrocławiu i stąd działająca w całej Polsce, kolejny rok z rzędu wspiera Festiwal. W zeszłym roku świetnie współpracowaliśmy przy specyficznej, hybrydowej formie, realizując ciekawe aktywacje w social media. W tym roku będziemy mieli możliwość zaprezentować NEONET zarówno gościom biorącym udział w pokazach kinowych, jak i w formule online. Nie możemy się doczekać działań marki w mediach społecznościowych, z których NEONET jest w ostatnich miesiącach coraz bardziej znany – komentuje Łukasz Adamski, Dyrektor marketingu i PR MFF Nowe Horyzonty.

Po dobrym przyjęciu zeszłorocznych aktywacji festiwalowych, w ramach swoich kanałów social media, marka NEONET nie zamierza zwalniać tempa i już planuje atrakcje związane z kolejną edycją wydarzenia.

- Poprzedni rok pokazał nam, że jako sieć z elektroniką użytkową, możemy ciekawie i kreatywnie wpisać się w formułę festiwalu, któremu technologia towarzyszy na każdym kroku. MFF Nowe Horyzonty to mocno kojarzona z Wrocławiem inicjatywa, z którą jako wrocławska firma bardzo się identyfikujemy. Podczas tegorocznej edycji będziemy starali się, jak najszerzej aktywować fantastyczną społeczność online w naszych mediach społecznościowych i wspierać komunikacyjnie niepowtarzalną atmosferę tego wydarzenia – podkreśla Mieszko Sibilski, rzecznik prasowy NEONET.

Wczoraj na profilu Facebook NEONET wystartował konkurs, w którym można wygrać wejściówki na festiwal (zarówno stacjonarne jak i dostępy do platformy online festiwalu). Zapraszamy do udziału!

Start festiwalu już 12 sierpnia

Oficjalna konferencja MFF Nowe Horyzonty odbędzie się 3 sierpnia. Podczas niej zostanie ogłoszony program festiwalowy, a także informacje o tym, które filmy będzie można obejrzeć na platformie online festiwalu. Sprzedaż biletów stacjonarnych rozpocznie się 4 sierpnia, a dostępów na pokazy online dzień później, 5 sierpnia.

Festiwal stacjonarnie odbywać będzie się w dniach 12-22, a w formule online w dniach 12-29 sierpnia. Mecenasem głównym festiwalu jest Miasto Wrocław. Nowe Horyzonty 2021 wspierane są też m.in. przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz Polski Instytut Sztuki Filmowej.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Hobby Seria HONOR 400 - zaawansowana technologia AI w zasięgu każdego użytkownika Biuro prasowe
2025-06-17 | 09:30

Seria HONOR 400 - zaawansowana technologia AI w zasięgu każdego użytkownika

Marka HONOR, globalny lider w branży technologicznej, zaprezentowała najnowszą serię smartfonów HONOR 400. Premiera ta jest nie tylko krokiem naprzód w dziedzinie
Hobby Światowe wydarzenie znów w Polsce – Międzynarodowy (Ty)Dzień Archiwów w 37 miastach
2025-06-05 | 06:00

Światowe wydarzenie znów w Polsce – Międzynarodowy (Ty)Dzień Archiwów w 37 miastach

9 czerwca na całym świecie obchodzony jest Międzynarodowy Dzień Archiwów. Archiwa Państwowe w Polsce już po raz osiemnasty aktywnie włączą się w wydarzenie,
Hobby Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery
2024-12-19 | 11:30

Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery

Mistrzostwa Świata Międzynarodowej Federacji Szachowej (FIDE) w Szachach Szybkich i Błyskawicznych, jedno z najbardziej prestiżowych wydarzeń szachowych na świecie, zadebiutują w

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.

Konsument

Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.

Dom i ogród

Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki

Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.