NEONET, WOŚP i… auto Jamesa Bonda
NEONET zaprezentował film poświęcony zbiórce na WOŚP, do której wykorzystał… auto Jamesa Bonda. Sieć elektromarketów wystawiła na aukcję przejażdżkę kultowym Aston Martin DBS. Marka chce zainaugurować coroczną akcję „Przejażdżki z NEONET", z której środki zostaną przeznaczone na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
https://www.youtube.com/watch?v=u6koTBop09A
Zwycięzca aukcji, pan Piotr Imiołek z Łowicza, od lat wspiera WOŚP i, jak twierdzi, zawsze był fanem luksusowych aut sportowych. Jazda niecodziennymi pojazdami to coś, co traktuje jak hobby.
- Nie da się ukryć, podziwiam luksusowe, sportowe auta. Wynajmowałem już różne do jazdy na torze. Nigdy nie znalazł się wśród nich Aston Martin. 4,3 sek do setki, niesamowita dynamika i stabilność DBSa – to było warte każdej złotówki. Miałem okazję zrobić i coś fajnego dla siebie, i wesprzeć Orkiestrę. Długo się nie zastanawiałem – wspomina darczyńca.
Ze względu na pandemię koronawirusa pan Piotr nie wykorzystał swojej przejażdżki od stycznia 2020. Sytuacja we Wrocławiu, mieście w którym znajduje się centrala NEONET, w sierpniu pozwoliła na zorganizowanie atrakcji, oczywiście przy zachowaniu środków bezpieczeństwa. W filmie relacjonującym wydarzenie pojawiają się charakterystyczne punkty stolicy Dolnego Śląska: m.in. Most Grunwaldzki, dworzec główny czy Sky Tower.
Żeby podkręcić poziom emocji, za sterami auta zasiadł zaproszony przez NEONET były mistrz rajdów samochodowych – Waldemar Doskocz. Jego doświadczenie pozwoliło wyciągnąć z kultowego pojazdu wszystkie najlepsze cechy. Aston Martin DBS w popkulturze funkcjonuje jako „auto Bonda”. Daniel Craig, wcielając się w rolę agenta 007, jeździł tym modelem m.in. w filmach „Casino Royale” i „Quantum of Solace”.
Kierowca i pasażer mogli przetestować zarówno komfort auta, w miejskim otoczeniu Wrocławia, jak i potęgę sześciolitrowego V12, o mocy 517 KM, na obwodnicach autostradowych miasta.
Dlaczego sieć elektromarketów promuje się przez motoryzację?
- Mimo, że od lat wspieramy Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy, to zeszły rok był pierwszym, w którym prowadziliśmy aktywną zbiórkę na rzecz 28. Finału we wszystkich sklepach NEONET. To był dla nas wyjątkowy rok, więc i atrakcja powinna być wyjątkowa. Chcieliśmy też zwrócić uwagę na to, że NEONET pochodzi z Wrocławia, a zorganizowanie przejażdżki tutaj, pozwala nam pokazać nasze piękne miasto – wyjaśnia Agnieszka Majewska, prezeska Fundacji NEONET.
- Dziękujemy Neonetowi za granie z WOŚP i wystawianie tak ciekawych aukcji na naszą rzecz. Doceniamy każdy nieszablonowy pomysł i cieszymy się, że firmie z Wrocławia ich nie brakuje – komentuje Anna Orzech, dyrektorka komunikacji Fundacji WOŚP.
Na kolejny, 29. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, NEONET przygotowuje zarówno kolejną aukcję, w ramach której na darczyńcę czeka przejażdżka nowym super-samochodem, jak i cykl innych atrakcji. Szczegóły poznamy wkrótce!

Nowego Mercedesa zamówisz w kolorze „Beczki” swojego dziadka albo wymarzonego klasyka

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.