NEONET, WOŚP i… auto Jamesa Bonda
NEONET zaprezentował film poświęcony zbiórce na WOŚP, do której wykorzystał… auto Jamesa Bonda. Sieć elektromarketów wystawiła na aukcję przejażdżkę kultowym Aston Martin DBS. Marka chce zainaugurować coroczną akcję „Przejażdżki z NEONET", z której środki zostaną przeznaczone na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
https://www.youtube.com/watch?v=u6koTBop09A
Zwycięzca aukcji, pan Piotr Imiołek z Łowicza, od lat wspiera WOŚP i, jak twierdzi, zawsze był fanem luksusowych aut sportowych. Jazda niecodziennymi pojazdami to coś, co traktuje jak hobby.
- Nie da się ukryć, podziwiam luksusowe, sportowe auta. Wynajmowałem już różne do jazdy na torze. Nigdy nie znalazł się wśród nich Aston Martin. 4,3 sek do setki, niesamowita dynamika i stabilność DBSa – to było warte każdej złotówki. Miałem okazję zrobić i coś fajnego dla siebie, i wesprzeć Orkiestrę. Długo się nie zastanawiałem – wspomina darczyńca.
Ze względu na pandemię koronawirusa pan Piotr nie wykorzystał swojej przejażdżki od stycznia 2020. Sytuacja we Wrocławiu, mieście w którym znajduje się centrala NEONET, w sierpniu pozwoliła na zorganizowanie atrakcji, oczywiście przy zachowaniu środków bezpieczeństwa. W filmie relacjonującym wydarzenie pojawiają się charakterystyczne punkty stolicy Dolnego Śląska: m.in. Most Grunwaldzki, dworzec główny czy Sky Tower.
Żeby podkręcić poziom emocji, za sterami auta zasiadł zaproszony przez NEONET były mistrz rajdów samochodowych – Waldemar Doskocz. Jego doświadczenie pozwoliło wyciągnąć z kultowego pojazdu wszystkie najlepsze cechy. Aston Martin DBS w popkulturze funkcjonuje jako „auto Bonda”. Daniel Craig, wcielając się w rolę agenta 007, jeździł tym modelem m.in. w filmach „Casino Royale” i „Quantum of Solace”.
Kierowca i pasażer mogli przetestować zarówno komfort auta, w miejskim otoczeniu Wrocławia, jak i potęgę sześciolitrowego V12, o mocy 517 KM, na obwodnicach autostradowych miasta.
Dlaczego sieć elektromarketów promuje się przez motoryzację?
- Mimo, że od lat wspieramy Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy, to zeszły rok był pierwszym, w którym prowadziliśmy aktywną zbiórkę na rzecz 28. Finału we wszystkich sklepach NEONET. To był dla nas wyjątkowy rok, więc i atrakcja powinna być wyjątkowa. Chcieliśmy też zwrócić uwagę na to, że NEONET pochodzi z Wrocławia, a zorganizowanie przejażdżki tutaj, pozwala nam pokazać nasze piękne miasto – wyjaśnia Agnieszka Majewska, prezeska Fundacji NEONET.
- Dziękujemy Neonetowi za granie z WOŚP i wystawianie tak ciekawych aukcji na naszą rzecz. Doceniamy każdy nieszablonowy pomysł i cieszymy się, że firmie z Wrocławia ich nie brakuje – komentuje Anna Orzech, dyrektorka komunikacji Fundacji WOŚP.
Na kolejny, 29. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, NEONET przygotowuje zarówno kolejną aukcję, w ramach której na darczyńcę czeka przejażdżka nowym super-samochodem, jak i cykl innych atrakcji. Szczegóły poznamy wkrótce!

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Nowego Mercedesa zamówisz w kolorze „Beczki” swojego dziadka albo wymarzonego klasyka

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.