Komunikaty PR

Nestlé i Stokson po raz pierwszy łączą siły w ramach konceptu Dooti Donuts

2022-06-21  |  09:00
Biuro prasowe

Nestlé i Stokson po raz pierwszy łączą siły w ramach konceptu Dooti Donuts

 

W sklepach sieci Żabka dostępny jest Donut made with KitKat® – efekt współpracy Nestlé Professional i firmy Stokson, czołowego producenta słodkich wyrobów piekarniczych. To pierwszy produkt stworzony wspólnie w ramach marki Dooti Donuts.

 

Nowość zainspirowana została smakiem kultowych batonów KitKat® – charakterystyczne donutowe ciasto wypełnione jest delikatnym kakaowym nadzieniem, a powierzchnia oblana słodką, kakaową polewą z chrupiącą posypką KitKat®. Na każdym donucie znajduje się również oryginalny paluszek batonika.

 

Donut made with KitKat® to kolejny rezultat współpracy Nestlé Professional z firmą Stokson – dotychczas na rynku dostępne były muffiny sygnowane marką KitKat® oraz ciastka Cookies made with KitKat®.

 

Jak podkreśla Artur Maciejewski, Dyrektor Dywizji Nestlé Professional „Wspólnie z firmą Stokson nieustannie poszukujemy ciekawych rozwiązań, które zaoferują konsumentom zupełnie nowe doświadczenia w ramach segmentu słodkich wypieków. To kategoria z ogromnym potencjałem, która dynamicznie zyskuje na popularności, szczególnie wśród osób młodych – dlatego z pewnością to nie nasze ostatnie słowo w tym obszarze”.

 

Donut made with KitKat® będzie można znaleźć we wszystkich sklepach sieci Żabka w całej Polsce, i jak twierdzi Bartłomiej Bień, Dyrektor Handlowy w firmie Stokson „Debiut nowego donuta w największej sieci sklepów convenience to początek szerszej ekspansji. Już wkrótce Dooti Donuts made with KitKat® zadebiutuje na rynkach zagranicznych, na których nasza marka dynamicznie się rozwija”.\

 

Wprowadzeniu nowego produktu towarzyszyć będzie silne wsparcie reklamowe. Kampania prowadzona będzie na najpopularniejszych platformach społecznościowych oraz we współpracy z topowymi twórcami internetowymi.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Nauka

MNiSW reaguje na problemy psychiczne w środowisku akademickim. Specjalny zespół ma opracować skuteczne rozwiązania

W środowisku naukowym rośnie świadomość znaczenia dobrostanu psychicznego i potrzeby budowania bezpiecznego miejsca – zarówno dla studentów, jak i kadry akademickiej. Z badania SWPS wynika, że wiele osób w tym środowisku zmaga się z silnym stresem, wypaleniem zawodowym oraz zaburzeniami lękowymi i depresyjnymi. Do tego dochodzi także coraz częściej występujący problem mobbingu i dyskryminacji. Tematem zajmuje się MNiSW, powołując specjalny międzyresortowy zespół, ale też same uczelnie.

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.