Nextbase przedstawia najnowszą kamerę samochodową - Piqo
Rumour PR
Al. Rzeczypospolitej 17/30
02-972 Warszawa
katarzyna.rossa|rumour.pl| |katarzyna.rossa|rumour.pl
+48503066001
https://rumour.pl/
Firma Nextbase, światowy lider technologii kamer samochodowych, prezentuje swój najnowszy produkt - Piqo. To najmniejsze i najbardziej dyskretne urządzenie w historii marki. Oferuje bogatą gamę funkcji, wraz z wysoką jakością obrazu oraz całkowicie nową, prostą w obsłudze aplikacją.
Nextbase Piqo dostępny jest w dwóch wersjach – Piqo 1K (Full UWHD/1080p) i Piqo Pro 2K (Quad HD/1440p). Oba modele zawierają funkcję Emergency SOS, wspieraną przez precyzyjny system GPS 10hz i technologię G-sense+, która automatycznie zawiadamia służby ratownicze w razie poważnego wypadku, udostępniając lokalizację oraz inne informacje niezbędne do udzielenia pomocy.
Dodatkowo, oba modele Piqo oferują zaawansowaną technologię znaną z modelu iQ, tym razem dostępną w przystępniejszym cenowo wariancie Lite. Zapewnia ona dostęp do kluczowych funkcji, jednocześnie oferując uproszczone wersje rozwiązań z pierwszej na świecie inteligentnej kamery samochodowej w znacznie niższej cenie.
Wideorejestratory Nextbase Piqo 1K i Piqo Pro 2K będą dostępne na polskim rynku na przełomie listopada i grudnia tego roku. Model Piqo 1K w rekomendowanej cenie 499zł, zaś Piqo Pro 2K Quad HD 1440p w rekomendowanej cenie 599zł. Dodatkowo marka zaoferuje możliwość instalacji kamer u wybranych sprzedawców detalicznych. Nextbase Piqo obsługuje pakiety subskrypcyjne, w tym bezpłatny oraz miesięczny za 12,99zł i roczny za 99,99zł, bez konieczności podpisywania umowy.

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Nowego Mercedesa zamówisz w kolorze „Beczki” swojego dziadka albo wymarzonego klasyka

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.