Komunikaty PR

Nie ma muzyki na martwej planecie. Music Declares Emergency

2023-01-19  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Do pobrania docx ( 0.14 MB )

Nie ma muzyki na martwej planecie. To dobitne hasło ruchu Music Declares Emergency, który na całym świecie pracuje nad lepszym jutrem. Od niedawna za sprawą Misi Furtak również w Polsce.

 “Jako organizacja Music Declares Emergency wzywamy rządy i instytucje medialne do mówienia prawdy o kryzysie klimatycznym i ekologicznym. Mamy świadomość, że również jako branża muzyczna mamy wpływ na środowisko, dlatego sami zobowiązujemy się do podjęcia działań w tym zakresie. Nasze spotkanie to świetna przestrzeń do tego, by uczyć się od siebie nawzajem” – mówi Misia Furtak, która prowadzi polski oddział Music Declares Emergency. 

Już 11 lutego w Food Town w Fabryce Norblina w Warszawie odbędzie się pierwsze wydarzenie przygotowane merytorycznie przez polski oddział Music Declares Emergency. Warsztat, panele dyskusyjne, spotkanie branżowe, a wszystko to zwieńczone koncertami doskonałych reprezentantów muzyki alternatywnej. Misia Furtak, Niemoc i Kathia - to oni swoimi nazwiskami nawołują do udziału w ważnej dyskusji z muzyką w tle link do wydarzenia

Wydarzenie otwiera warsztat "Napisz swój eko-rider" skierowany do zamkniętej grupy osób, które chcą zgłębić wiedzę o pisaniu zielonych riderów dla artystów oraz pod okiem fachowców stworzyć jeden z nich. Rider Hospitality z wykluczeniem plastikowych opakowań, czy zrównoważone transporty to praktyka stosowana na szeroką skalę za granicą i jednocześnie nieunikniony ruch w wielu branżach, a w tym wypadku w branży muzycznej. Bilet wstępu na warsztaty można kupić pod linkiem. Liczba miejsc ograniczona.

Po warsztacie odbędzie się pierwszy panel dyskusyjny pod nazwą „Zielone wydarzenia muzyczne – oczekiwania vs rzeczywistość” a zaraz po nim panel “Odpowiedzialność ekologiczna w muzyce klasycznej”. Zmierzenie się z problemem ogromnej logistyki orkiestry i jednocześnie wyjście naprzeciw ekologii jest możliwe. Zapisy na panele prosimy kierować na adres: zapisy@fundacjafabrykinorblina.pl

link do paneli i warsztatu

Zwieńczenie tego wydarzenia odbędzie się na deskach sceny Food Town’u. Wśród osób performujących: Misia Furtak, Kathia i Niemoc (live act i dj set).

Music Declares Emergency to grupa artystów i artystek, przedstawicieli i przedstawicielek branży muzycznej. Łączymy siły, żeby zwrócić uwagę na kryzys klimatyczny i wypracować wspólne rekomendacje i sposoby działania, które doprowadzą do trwałych zmian. Jeżeli chcesz zgłębić wiedzę na temat MDE sprawdź ich stronę  HYPERLINK "https://www.musicdeclares.net/pl/"https://www.musicdeclares.net/pl/

Miejsce wydarzenia nie jest przypadkowe. Fabryka Norblina łączy w sobie dwie istoty Music Declares Emergency – muzykę i ekologię. Codziennie można się tu delektować grą na żywo w Piano Bar czy sali Gimlet Live w Food Town. Na miłośników dobrych brzmień czekają także cośrodowe Jam Session Scena Młodych – autorski projekt Fundacji Fabryki Norblina.

Ekologiczne rozwiązania natomiast to coś, co Grupa Capital Park wprowadza w każdym swoim projekcie. Fabryka Norblina posiada ekologiczny certyfikat BREEAM. Już na początkowym etapie inwestycję zaplanowano w duchu gospodarki obiegu zamkniętego – cały kompleks pofabryczny został zrewitalizowany, a historyczne elementy dawnej fabryki platerów znalazły tu swoje nowe miejsce. Fabryka Norblina stawia także na zrównoważony transport. Oprócz ładowarek do samochodów elektrycznych, znajduje się tu pierwszy w Polsce podziemny, automatyczny parking dla rowerów. Przestrzeń kompleksu wypełniają drzewa, a na dachu mieszczą się ule miejskie.

Partnerami wydarzenia są Art Box Experience z wystawą Save The Planet, BioBazar, Muzeum Fabryki Norblina oraz Food Town w Fabryce Norblina. Organizatorem wydarzenia jest Fundacja Fabryki Norblina.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Muzyka Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu Biuro prasowe
2025-02-21 | 16:30

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

Choć istnieją już ponad dwadzieścia lat, postanowili uczcić inny jubileusz. W dziesięciolecie powstania największego hitu, czyli utworu „Kamień z napisem love”, ruszają
Muzyka BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...
2024-12-17 | 17:17

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę... Posłuchaj ich wersji „Rock 'N' Roll Star”! „Rock 'N' Roll Star” to trzeci singiel duetu BNDK, będący
Muzyka Święta cały rok - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
2024-12-09 | 11:00

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą

Na płycie pojawił się niesamowity gość - Czadoman! Artysta jest niezwykle popularny w świecie muzyki rozrywkowej, zwycięzca 13-tej edycji programu Twoja Twarz Brzmi Znajomo. Razem z Ciocią

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.