Komunikaty PR

Nie przegap nowej atrakcji turystycznej Mazur – Szlaku Maślanki Mrągowskiej

2022-07-11  |  10:00
Biuro prasowe

Już tego lata miłośnicy Mazur poznają fermentowaną legendę regionu w zaskakującym wydaniu. Będą mogli odkrywać jej zalety, podążając najsmaczniejszą turystyczno-kulinarną trasą po 14 lokalnych restauracjach, w których serwowane jest unikatowe menu z Maślanką Mrągowską w roli głównej. Na najwytrwalszych zdobywców szlaku czekają atrakcyjne nagrody, m.in. rodzinne pobyty na Mazurach i gadżety związane z marką.

Szlak Maślanki Mrągowskiej to nowa propozycja turystyczna, stworzona dzięki współpracy Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol z Urzędem Miasta Mrągowa, a także z przedstawicielami lokalnej branży hotelarsko-gastronomicznej. To pierwsza tego rodzaju kooperacja pomiędzy przedsiębiorstwami i samorządem, a owo zjednoczenie sił sprawi, że najlepsze i najbardziej znane restauracje, hotele, kawiarnie oraz lodziarnie stworzą niezwykle ciekawą turystyczną atrakcję, dostępną dla zwiedzających już na początku lipca.

Nie mamy wątpliwości, że nasza propozycja zyska w tym roku opinię najsmaczniejszej oferty w regionie. Zagwarantuje bowiem nie tylko niezapomniane doznania kulinarne, ale przede wszystkim połączenie konsumpcji z lokalnością produktu, emocjami i możliwością poznania kuchni regionu od najlepszej strony. Dlatego zapraszamy do odwiedzenia Szlaku Maślanki Mrągowskiej wszystkich turystów, którzy w tym sezonie zawitają w okolice Mrągowa. Idea Szlaku zrodziła się w związku z 25-leciem marki. Maślanka Mrągowska to jeden z najbardziej rozpoznawalnych produktów Warmii i Mazur, dostępny nie tylko w Mrągowie w osiedlowych sklepikach, ale także w całej Polsce, w tym w dużych sieciach i dyskontach! Konsumenci uwielbiają i chętnie sięgają po wszystkie warianty smakowe Maślanki Mrągowskiej: od naturalnego, przez truskawkowy i wieloowocowy – z owocami leśnymi, aż po stracciatellę
– mówi Dorota Grabowska, Kierownik Marketingu SM Mlekpol.

Z okazji tegorocznego jubileuszu marki w mediach pojawiła się kampania marketingowa „Pysznie i zdrowo” w nowej, odświeżonej formule. Ćwierć wieku w kuchniach konsumentów zobowiązuje, dlatego SM Mlekpol zależy na edukacji i budowaniu świadomości kupujących nie tylko na temat smaku tego wartościowego produktu, ale także różnorodności kulinarnego zastosowania oraz prozdrowotnych właściwości, jakimi odznaczają się napoje fermentowane.

Ten sam wyjątkowy i znany od lat smak– teraz znaleźć można w nowej, jeszcze atrakcyjniejszej oprawie. SM Mlekpol odświeżyła bowiem wizerunek produktu, zmieniając szatę graficzną oraz kształt kartonów. Opakowania Pure-Pak Sense nie tylko wyróżniają się wśród tej kategorii produktowej, ale są też maksymalnie przyjazne środowisku.

Szlak Maślanki Mrągowskiej to smakowity kąsek dla miłośników kulinariów, sympatyków lokalnych produktów oraz atrakcja turystyczna dla rodzin z dziećmi. Więcej informacji, w tym zasady zabawy, lista lokalizacji i maślankowe menu można znaleźć na: www.szlak.maslankamragowska.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Podróże Nowy najemca w Magnolia Park. Jego oferta spodoba się aktywnym klientom Biuro prasowe
2024-08-14 | 13:13

Nowy najemca w Magnolia Park. Jego oferta spodoba się aktywnym klientom

Alpine Pro dołączył do grona najemców Magnolia Park. W ofercie czeskiego producenta odzieży sportowej i outdoorowej są kurtki, buty, koszulki i akcesoria dla osób lubiących
Podróże Spokojny wypoczynek w najpiękniejszych miastach sieci Cittaslow w Türkiye
2024-08-14 | 10:00

Spokojny wypoczynek w najpiękniejszych miastach sieci Cittaslow w Türkiye

Piękne, nadmorskie prowincje w Türkiye (Turcji) przyciągają rocznie miliony turystów, oferując idylliczne trasy na spokojny i relaksujący wypoczynek w stylu
Podróże BRAK ZDJĘCIA
2024-08-14 | 07:00

Inteligentna turystyka, czyli jak nowe technologie zmieniają podróże

Branża turystyczna dynamicznie się rozwija, a liczba podróżujących na świecie ma osiągnąć 1,8 mld do 2030 roku – według danych ONZ. Wraz z tym wzrostem zapotrzebowanie na rozwiązania ułatwiające podróżowanie i

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Media

Ochrona środowiska

Miasta walczą z upałami. Jedną ze skutecznych metod jest malowanie dachów budynków na biało

Pomalowanie dachów budynków na biało lub pokrycie ich odblaskową powłoką może się przyczynić do schłodzenia temperatury w dużych, gęsto zaludnionych miastach o ponad 1°C. Białe dachy są pod tym względem skuteczniejsze nawet niż pokryte roślinnością zielone dachy czy panele słoneczne – pokazało badanie przeprowadzone w Londynie przez naukowców z UCL. – Pomalowanie dachu na biało jest bardzo tanie i proste, nie trzeba niczego zmieniać w strukturze budynku – wskazuje główny autor badania, dr Oscar Brousse z UCL Bartlett School Environment, Energy & Resources.

Problemy społeczne

Rządowy program refundacji in vitro może poprawić statystyki dzietności. W Polsce spadek liczby urodzeń sukcesywnie się pogłębia

W 2023 roku urodziło się 272 tys. dzieci – o 33 tys. mniej niż jeszcze rok wcześniej i zarazem najmniej od końca II wojny światowej. Wskaźnik dzietności plasuje się dużo poniżej wartości, która gwarantuje zastępowalność pokoleń, a przyrost naturalny już od lat pozostaje ujemny. W poprawie tych statystyk może pomóc działający od czerwca br. rządowy program refundacji in vitro. – Z doświadczeń międzynarodowych wiemy, że takie programy pozytywnie wpływają na dzietność i zwiększają ją w sposób znaczny – mówi Michał Modro, radca prawny zajmujący się obszarem zdrowia. Jak wskazuje, oprócz refundacji samej procedury potrzebna jest też jednak szersza edukacja społeczeństwa, bo w Polsce stygmatyzacja par, które zdecydowały się na in vitro oraz dzieci poczętych tą metodą, wciąż jest dość częstym problemem.