Komunikaty PR

Niebanalna łazienka na poddaszu wg SANPLAST SA

2021-07-01  |  10:35
Biuro prasowe

Poddasze jest efektownym oraz niebanalnym miejscem, aby zaprojektować łazienkę. Skośne ściany mogą być atutem, gdy pod oknami, umiejscowi się wannę. Przestrzeń nabiera stylu i sprawia wrażenie luksusu i relaksu, na który może pozwolić sobie domownik.

Nowoczesne budownictwo daje do zrozumienia, że eksperymenty i niekonwencjonalne rozwiązania to już codzienność. Zaprezentowane projekty to potwierdzają. Poddasze jest nietypowe i sposób aranżacji takiego wnętrza pobudza wyobraźnię. Doskonale sprawdzi się tutaj wanna przyścienna lub wolnostojąca. Usytuowanie jej przy oknie jest rozwiązaniem idealnym, które pozwoli jeszcze mocniej zrelaksować się w czasie kąpieli. W pomieszczeniu znalazło się miejsce zarówno dla kabiny prysznicowej, jak i dla wanny. I to właśnie ona odgrywa tu kluczową rolę. Dodaje uroku i delikatności. Przez dużą dawkę naturalnego światła, czas spędzony na kąpielowym odprężeniu i pielęgnacji jest przyjemniejszy.

Optyczne powiększenie przestrzeni i maksymalne jej wykorzystanie

Jasna kolorystyka wnętrza, duże, prostokątne okna i rozkład urządzeń przy ścianach daje nam receptę na optyczne powiększenie przestrzeni. Należy jednak pamiętać, żeby nie przytłoczyć takiego pomieszczenia. Stawiając na jasne kolory, dobrym pomysłem może być połączenie ich z ciemniejszymi elementami. Dzięki takiemu zabiegowi wanna narożna została doskonale wyeksponowana. To ona króluje w pomieszczeniu, stanowiąc jego centralny punkt. W kolejnej aranżacji wanna wyłania się jakby z otchłani, tworząc doskonałe miejsce kąpielowych przyjemności. Dopasowanie obudowy wanny do ściany, kontrastuje z resztą pomieszczenia.

W obu aranżacjach wszystko ma swoje miejsce. Współgra ze sobą tworząc niebanalne, komfortowe pomieszczenie kąpielowe. Tu każdy znajdzie miejsce dla siebie. Dopasowana kabina prysznicowe stanowi jedynie dopełnienie aranżacji.

Pamiętajmy jednak, że „mniej znaczy więcej” i nawet przy wielkościowo dużej powierzchni trzeba mieć na uwadze każdy detal.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.