Komunikaty PR

Niech wiosenna świeżość rozgości się w domowych wnętrzach

2022-03-17  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt
Kinga Szkutnik
Practum Consulting

Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl

Wiosna coraz głośniej puka do drzwi. Dlatego jest to dobry moment, by zaprosić ją do domu i wpuścić odrobinę świeżości do wystroju. Rozmaite odcienie zieleni bezkonkurencyjnie ożywią wnętrza po zimowym letargu i sprawią, że nabiorą one radosnej lekkości i wdzięku. 

Kojący dla oka odcień szałwii z palety Beckers Designer Colour z wprawą odpręży i uspokoi zmysły, wprowadzając do domu wiosenną rześkość. Tym bardziej warto zastosować go w salonie. Na dobre zagości tu aura spokoju i harmonii, jeśli kolor Salvia zestawimy z dodatkami w różnych tonacjach zieleni i bieli. Nawet krótki odpoczynek w tym relaksującym otoczeniu pozwoli błyskawicznie odzyskać naturalną energię do działania po ciężkim dniu.

Wiosenny akcent do kuchni wprowadzić można przemalowując kuchenną szafkę. W tej roli świetnie sprawdzi się ciemna zieleń Monstera z palety Beckers Designer Universal. Jej intensywność nie obciąży pomieszczenia i zbuduje piękne wnętrze w optymistycznym klimacie. Czarny blat doda aranżacji eleganckiego wyrazu, a białe ściany będą tworzyć subtelne tło dla przytulnego designu. 

Pogodne wnętrze, w którym panuje rozkoszna sielanka i beztroska z łatwością wykreuje łagodny turkus Poetic z palety Beckers Designer Collection. Wystrój wyda się jeszcze bardziej wiosenny, gdy zieleń ścian połączymy z delikatnym różem Candy Pink, którym pomalowany został stół. Przysłowiową kropkę nad ‘i’ postawią kolorowe dekoracje i żywe kwiaty, które dobitniej podkręcą panujący w pomieszczeniu błogi klimat. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Practum Consulting
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Finaliści konkursu Young Design 2024 – teraz w DOMOTECE! Biuro prasowe
2024-10-04 | 15:00

Finaliści konkursu Young Design 2024 – teraz w DOMOTECE!

Young Design 2024 to wyjątkowa inicjatywa, której celem jest wsparcie młodych projektantów na ich drodze do sukcesu zawodowego. Tegoroczni finaliści zaprezentowali niezwykle
Dom 25-lecie sofy Indivi
2024-10-04 | 10:30

25-lecie sofy Indivi

Pierwsza w historii sofa modułowa BoConcept cieszy się nieustającą popularnością już od 25 lat. Odkryj historię tego klasycznego projektu i dowiedz się, jak został on udoskonalony w 2024
Dom Targi Nieruchomości w Galerii Jurajskiej
2024-10-03 | 13:00

Targi Nieruchomości w Galerii Jurajskiej

Kupno wymarzonego mieszkania to nie lada wyzwanie. Jeszcze większym może być znalezienie dobrej ekipy remontowej, która wykona pracę na czas, lub urządzenie swojego "M". Z

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Moda

Monika Miller: Moja szafa jest dosyć mała. Lepiej jest mieć mniej rzeczy świetnej jakości, niż kupować kilogramy ubrań i za pół roku je wyrzucać

Aktorka jest zwolenniczką recyklingu, dawania garderobie drugiego życia i korzystania z opakowań biodegradowalnych. Jak zauważa, kupując sobie często nowe ubrania i dodatki, czy to dla przyjemności, czy też podążając za trendami, zapominamy, że proces produkcji odzieży pochłania duże ilości wody i prądu, a transport jej do sklepów generuje ślad węglowy. Monika Miller przekonuje, że nie chce się przyczyniać do obciążania środowiska, dlatego kupuje z głową. Ma więc w szafie niewiele rzeczy, ale są one dobrej jakości i służą przez długi czas.

Edukacja

Nowotwór wykryty na wczesnym etapie może być całkowicie wyleczalny. Tylko co trzeci Polak wykonuje jednak regularne badania profilaktyczne

Polacy najbardziej boją się chorób nowotworowych, ale nie doceniają roli profilaktyki, która ma największe znaczenie dla skutecznego leczenia raka – wynika z badania „Polki i Polacy a choroby i zdrowie”. Dane Ministerstwa Zdrowia i Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego,, wskazują, że problem niskiego uczestnictwa w badaniach przesiewowych związany jest raczej z przekonaniami oraz poziomem wiedzy na ich temat, a nie wydolnością systemu czy brakiem dostępu do badań. Zmianie tej sytuacji ma służyć kampania „Nie gadaj, tylko się zbadaj” uruchomiona przez PZU. Eksperci chcą zachęcać nie tylko do regularnych badań, ale też zmiany stylu życia na zdrowszy.