Komunikaty PR

Niemal tysiąc osób pobiegnie jako pomarańczowi bohaterowie

2024-08-08  |  15:00
Biuro prasowe

Zapoczątkowana dziesięć lat temu przez Fundację „Maraton Warszawski” akcja #BiegamDobrze jest dziś największym charytatywnym, cyklicznym, biegowym wydarzeniem w Polsce. Nic dziwnego – wspieranie szczytnego celu oraz dodatkowa motywacja podczas biegu to niezwykle ważne aspekty. Od początku inicjatywy wzięło w niej udział ponad 10 tysięcy osób, zbierając łącznie powyżej 8 milionów złotych na rzecz organizacji charytatywnych. Punkt kulminacyjny akcji już w ostatni weekend września w stolicy, podczas dwóch wielkich biegów. Nie zwlekaj dłużej – czas na zebranie kwoty minimalnej trwa do końca sierpnia!

 

#BiegamDobrze, czyli podwójny i szlachetny wymiar rywalizacji

 

Dzięki największej w kraju biegowej akcji charytatywnej – akcji #BiegamDobrze możliwe jest realizowanie dobroczynnych inicjatyw. To wszystko w ramach inicjatywy charytatywnej biegaczy i działalności takich fundacji jak na przykład Fundacja Rak’n’Roll, Fundacja Spartanie Dzieciom, Fundacja Synapsis czy Polska Akcja Humanitarna. Wynik finansowy zbiórek oraz przyszła - konkretna i mierzalna pomoc już dziś robią ogromne wrażenie. Jak podkreślają jednak organizatorzy najlepsze dopiero przed nami, ponieważ akcja rośnie, a pomaganie przez bieganie staje się w naszym kraju coraz bardziej popularne.

 

- Biegowe akcje charytatywne cieszą się ogromną popularnością na całym świecie. Jesteśmy dumni, że z roku na rok rośnie zainteresowanie podobnymi wydarzeniami również w Polsce. Te akcje angażują wszystkich – zarówno biegaczy, jak i osoby, które nie mogą uczestniczyć bezpośrednio. Ci, którzy nie biorą udziału w biegu, mają możliwość wsparcia uczestników poprzez wpłaty na wybrany cel charytatywny. Biegacze natomiast biegną nie tylko dla siebie, ale także dla organizacji pomocowej, którą wspierają swoim wysiłkiem. Dzięki akcji #BiegamDobrze mają poczucie spełnionej misji, dodatkowej wartości płynącej z treningu i startu. To wyjątkowa inicjatywa, która jednoczy ludzi, wspiera szczytne cele i niesie wiele radości – mówi Magda Skrocka, COO w Fundacji „Maraton Warszawski”.

 

Dołącz do wyjątkowej społeczności i wesprzyj organizację charytatywną, która jest Ci bliska

 

Najbliższa okazja, żeby pomóc najbardziej potrzebującym nadarza się już teraz! Jeśli ktokolwiek szuka dodatkowej motywacji do wzięcia udziału w 46. Nationale-Nederlanden Maratonie Warszawskim lub Nice To Fit You Warszawskiej Dysze, które odbędą się w ostatni weekend września w stolicy, to akcja #BiegamDobrze jest właśnie dla niego!

 

Do tej pory na oba wrześniowe biegi charytatywną ścieżką zapisało się już niemal tysiąc osób. Co należy zrobić, aby do nich dołączyć? Wystarczy zarejestrować się do biegu na wybranym dystansie poprzez ścieżkę charytatywną. Należy wybrać jedną z kilku zaangażowanych organizacji dobroczynnych i założyć wirtualną zbiórkę, zachęcając swoich bliskich i znajomych do wpłat na ważny dla Ciebie cel. Po zebraniu kwoty minimalnej określonej w regulaminie biegacz otrzymuje pakiet startowy. Twój numer będzie wyjątkowy – pobiegniesz z wyróżniającym się, pomarańczowym numerem startowym! Dodatkowo, czekają na Ciebie również niespodzianki od wybranej fundacji charytatywnej i strefa masażu po biegu.

 

Zawalcz o dodatkową nagrodę!

 

Wirtualna zbiórka nie kończy się po uzbieraniu kwoty minimalnej – trwa dalej! Im bliżej biegu, tym motywacja do wpłat wyższa. Uczestnicy prześcigają się w pomysłach na kreatywne i zabawne sposoby promowania swoich zbiórek i zachęcanie do wpłat. Zasilać zbiórkę można również samodzielnie. Uzbierane środki zostaną przekazane wspieranej przez Ciebie fundacji charytatywnej. Co więcej, jak co roku sponsor tytularny biegu na królewskim dystansie - Nationale-Nederlanden nagrodzi najwyższe zbiórki. Warto powalczyć więc o dodatkowy finansowy boost!

 

- Już po raz trzeci angażujemy się w akcję #BiegamDobrze, co sprawia nam wiele radości i satysfakcji. Kolejny raz jako Nationale-Nederlanden przekażemy trzem największym zbiórkom na dystansie maratonu odpowiednio kwoty 5, 10 i 15 tysięcy złotych. Cieszymy się, że możemy nieść pomoc finansową organizacjom charytatywnym, które każdego dnia otaczają opieką i wsparciem potrzebujących. Promujemy tym samym bezinteresowną pomoc, ale też dopingujemy maratończyków, którzy podjęli trud przebiegnięcia ponad 40 km – mówi Marta Pokutycka-Mądrala, dyrektorka komunikacji korporacyjnej oraz rzeczniczka prasowa w Nationale-Nederlanden.

 

Nie zwlekaj, czasu pozostało niewiele!

 

Zapisy do udziału we wrześniowych biegach – 46. Nationale-Nederlanden Maratonie Warszawskim i Nice To Fit You Warszawskiej Dysze trwają! Wejdź na stronę rejestracji: rejestracja.maratonwarszawski.com i wybierz ścieżkę charytatywną. Pamiętaj – czas na uzbieranie kwoty minimalnej trwa do końca sierpnia!

 

Lista wszystkich organizacji charytatywnych, które można wesprzeć w ramach akcji #BiegamDobrze dostępna jest pod adresem: https://biegamdobrze.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.