Nieprzemijający wymiar piękna – kolekcje Cersanit inspirowane ponadczasowymi st
Aranżując swoją przestrzeń poszukujemy piękna, które nie ulegnie próbie czasu. Właśnie dlatego świetnym pomysłem będzie wybór estetyki, która od lat pozostaje aktualna i zachwyca swoim urokiem. W nowym koncepcie płytek ceramicznych, LIFE DESIGNED od marki Cersanit, obok natury, to właśnie ponadczasowe wzory miały ogromny wpływ na wygląd oferowanych w kolekcji gresów. Możemy być pewni, że kolekcje TWISTER, PRIMERO oraz CARRARA SOFT wypełnią nasze wnętrze nieprzemijającym pięknem.
Decydując się na remont chcemy, aby wybrane przez nas produkty służyły nam jak najdłużej. Stawiając na płytki z konceptu LIFE DESIGNED od Cersanit możemy być pewni, że z biegiem lat będą one cieszyć oko równie mocno jak w dzień zakupu. Poszukując inspiracji projektanci postawili na nieprzemijającą estetykę, ale wykorzystującą nowoczesne rozwiązania. W trzech kolekcjach TWISTER, PRIMERO oraz CARRARA SOFT zamknięte zostały dekady stylu, a z każdym kolejnym rokiem jeszcze bardziej zaznaczają one swoje miejsce w panteonie designu.
Wdzięk lat 70.
W ostatnich kilku latach możemy zauważyć wielki powrót lastryko. Materiał mocno kojarzony z kolorowymi latami 70. W kolekcji TWISTER, z nowego konceptu gresów LIFE DESIGNED od marki Cersanit, uzyskał on nowy, odświeżony charakter. Wyraziste detale w odcieniach szarości, czerni oraz brązu dodadzą wnętrzu dynamizmu i podkreślą białą ceramikę. Płytka o wymiarach 60x60 cm, dodatkowy aspekt elegancji, zyskuje także dzięki matowej powierzchni oraz delikatnej strukturze. Jest to propozycja idealna dla odważnych klientów, którzy nie boją się wyrażenia siebie w formie oryginalnego wnętrza. Dużym atutem kolekcji jest również wysoka klasa antypoślizgowości – dzięki niej możemy być spokojni o bezpieczeństwo naszych bliskich.
Blask portugalskiego słońca
Marka Cersanit przygotowała również coś dla miłośników bardziej rustykalnych klimatów. W kolekcji PRIMERO, płytki ozdobione zostały wzorem portugalskiego patchworka, który ożywi aranżacje zastrzykiem koloru. Motyw zachwyca swoją złożonością, pobudza zmysły przeplatając elementy roślinne geometrycznymi kształtami oraz mozaikowymi kompozycjami. Zwieńczeniem tej dbałości o najmniejszy szczegół jest modne wykończenie lappato, które będzie błyszczeć pod padającym na nie światłem. Płytka o wymiarach 60x60 cm jest również niezwykle wytrzymała na ścieranie – dlatego nie musimy się obawiać o wpływ czasu na produkt. Stawiając na tę opcję z każdą wizytą w łazience przeniesiemy się do rozświetlonej blaskiem słońca portugalskiej wioski.
Klarowność marmuru
Miasto Carrara w Toskanii kojarzone jest ze stylem już ponad 2 tysiące lat. To wszystko zasługa wydobywanego tam marmuru, który zachwyca swoją nieskazitelnością. Właśnie tym, cenionym od wieków materiałem inspirowana jest kolekcja CARRARA SOFT z konceptu LIFE DESIGNED marki Cersanit. Delikatne, szare użyłowanie podkreśla biel płytki, która dostępna jest w dwóch formatach – dzięki temu rozwiązanie będzie idealne zarówno do dużych salonów, jak i mniejszych łazienek. Niezwykła jakość połączona z tak ponadczasowym designem sprawi, że wnętrze stanie się domeną piękna. Sięgając po kolekcję CARRARA SOFT staniemy się kontynuatorami niezliczonych lat wyjątkowej estetyki w naszych wnętrzach.

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu
W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.
Bankowość
Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.
Konsument
Prawie 2/3 Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze. Kojarzy im się to z pracowitością i zaradnością

64 proc. Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze, a 78 proc. sądzi, że ludzie w naszym kraju są przedsiębiorczy – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie ING Banku Śląskiego. Na przestrzeni 30 lat postrzeganie przedsiębiorcy znacząco się zmieniło – od prywaciarza w latach 80. do startupowca i innowatora obecnie. Przedsiębiorczość dla dużej grupy badanych oznacza pracowitość i zaradność, jednak – co ciekawe – każde pokolenie ma inne skojarzenia z pojęciem „przedsiębiorca”.