Nieprzemijający wymiar piękna – kolekcje Cersanit inspirowane ponadczasowymi st
Aranżując swoją przestrzeń poszukujemy piękna, które nie ulegnie próbie czasu. Właśnie dlatego świetnym pomysłem będzie wybór estetyki, która od lat pozostaje aktualna i zachwyca swoim urokiem. W nowym koncepcie płytek ceramicznych, LIFE DESIGNED od marki Cersanit, obok natury, to właśnie ponadczasowe wzory miały ogromny wpływ na wygląd oferowanych w kolekcji gresów. Możemy być pewni, że kolekcje TWISTER, PRIMERO oraz CARRARA SOFT wypełnią nasze wnętrze nieprzemijającym pięknem.
Decydując się na remont chcemy, aby wybrane przez nas produkty służyły nam jak najdłużej. Stawiając na płytki z konceptu LIFE DESIGNED od Cersanit możemy być pewni, że z biegiem lat będą one cieszyć oko równie mocno jak w dzień zakupu. Poszukując inspiracji projektanci postawili na nieprzemijającą estetykę, ale wykorzystującą nowoczesne rozwiązania. W trzech kolekcjach TWISTER, PRIMERO oraz CARRARA SOFT zamknięte zostały dekady stylu, a z każdym kolejnym rokiem jeszcze bardziej zaznaczają one swoje miejsce w panteonie designu.
Wdzięk lat 70.
W ostatnich kilku latach możemy zauważyć wielki powrót lastryko. Materiał mocno kojarzony z kolorowymi latami 70. W kolekcji TWISTER, z nowego konceptu gresów LIFE DESIGNED od marki Cersanit, uzyskał on nowy, odświeżony charakter. Wyraziste detale w odcieniach szarości, czerni oraz brązu dodadzą wnętrzu dynamizmu i podkreślą białą ceramikę. Płytka o wymiarach 60x60 cm, dodatkowy aspekt elegancji, zyskuje także dzięki matowej powierzchni oraz delikatnej strukturze. Jest to propozycja idealna dla odważnych klientów, którzy nie boją się wyrażenia siebie w formie oryginalnego wnętrza. Dużym atutem kolekcji jest również wysoka klasa antypoślizgowości – dzięki niej możemy być spokojni o bezpieczeństwo naszych bliskich.
Blask portugalskiego słońca
Marka Cersanit przygotowała również coś dla miłośników bardziej rustykalnych klimatów. W kolekcji PRIMERO, płytki ozdobione zostały wzorem portugalskiego patchworka, który ożywi aranżacje zastrzykiem koloru. Motyw zachwyca swoją złożonością, pobudza zmysły przeplatając elementy roślinne geometrycznymi kształtami oraz mozaikowymi kompozycjami. Zwieńczeniem tej dbałości o najmniejszy szczegół jest modne wykończenie lappato, które będzie błyszczeć pod padającym na nie światłem. Płytka o wymiarach 60x60 cm jest również niezwykle wytrzymała na ścieranie – dlatego nie musimy się obawiać o wpływ czasu na produkt. Stawiając na tę opcję z każdą wizytą w łazience przeniesiemy się do rozświetlonej blaskiem słońca portugalskiej wioski.
Klarowność marmuru
Miasto Carrara w Toskanii kojarzone jest ze stylem już ponad 2 tysiące lat. To wszystko zasługa wydobywanego tam marmuru, który zachwyca swoją nieskazitelnością. Właśnie tym, cenionym od wieków materiałem inspirowana jest kolekcja CARRARA SOFT z konceptu LIFE DESIGNED marki Cersanit. Delikatne, szare użyłowanie podkreśla biel płytki, która dostępna jest w dwóch formatach – dzięki temu rozwiązanie będzie idealne zarówno do dużych salonów, jak i mniejszych łazienek. Niezwykła jakość połączona z tak ponadczasowym designem sprawi, że wnętrze stanie się domeną piękna. Sięgając po kolekcję CARRARA SOFT staniemy się kontynuatorami niezliczonych lat wyjątkowej estetyki w naszych wnętrzach.
Efektowne połączenie kolorystyczne w aranżacji wnętrz
Design w kolorze. Artu na PTAK EXPO Warsaw Home
Szybka i efektywna budowa przegród z H+H TEMPO PRO
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Uroda
M. Klajda (Miss Polonia 2024): Medycyna estetyczna to forma leczenia kompleksów. Każdy powinien sam zadecydować o ingerencji w swój wygląd
Choć medycyna estetyczna jest branżą bardzo atrakcyjną i perspektywiczną, to jednak taka ścieżka kariery nie była dla Miss Polski 2024 idealnym rozwiązaniem. Nie zdecydowała się rozwijać w tym właśnie kierunku, ale śledzi rozwój tej dziedziny. Maja Klajda nie krytykuje, ani też nie chwali tych, którzy decydują się na poszczególne zabiegi. Jej zdaniem, to indywidualna sprawa, zachęca jednak do podejmowania mądrych decyzji.
Konsument
Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie
Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.
Ochrona środowiska
Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat
Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.