Nobonobo i Miloni pokazało w Warszawie swoje najnowsze kolekcje
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
13 czerwca 2024 r. w pełnym najlepszego polskiego wzornictwa showroomie Nobonobo i Miloni odbyła się uroczysta premiera nowych kolekcji mebli obu marek. Wydarzenie zgromadziło licznych gości, w tym czołowych architektów, dziennikarzy branżowych oraz miłośników designu. Showroom dwóch doskonale znanych architektom brandów, po raz kolejny stał się miejscem spotkania sztuki i designu. W trakcie wieczoru zaprezentowano najnowsze projekty stołów i foteli, które zachwyciły gości swą innowacyjnością, elegancją i funkcjonalnością.
W sercu Warszawy, w showroomie Nobonobo i Miloni, odbyło się wyjątkowe wydarzenie, które przyciągnęło szerokie grono entuzjastów designu i architektury wnętrz. Podczas spotkania wielokrotnie nagradzana polska marka Nobonobo, zaprezentowała najnowsze kolekcje foteli, zaprojektowanych przez włoskich projektantów, braci EPCD Italy. Fotele wykonane zostały z utwardzanej na zimno pianki poliuretanowej, co zapewnia ich wyjątkową trwałość i ognioodporność. Dzięki temu meble te znajdują szerokie zastosowanie, od obiektów użyteczności publicznej, po wnętrza domowe. Jednym z kluczowych atutów nowych kolekcji jest możliwość personalizacji podstawy foteli, które dostępne są w różnych wariantach drewnianych i metalowych. Podczas wieczoru zaprezentowano m.in.: BUTTERFLY, fotel łączący najwyższy komfort z właściwościami izolacji akustycznej, idealnie uzupełniający zatłoczone strefy wypoczynku, salony i wnętrza. SLOT LOW, kompaktowy, wygodny model do domu i przestrzeni biurowych. SLOT z harmonijną linią, CLASSIC, obszerny fotel o organicznym kształcie, który dodaje nowoczesnej wielkości każdemu otoczeniu. MIMI, propozycję, która uosabia współczesną elegancję dzięki otaczającej sylwetce i płynnym liniom, MIMI OPEN z prostą i czystą sylwetką oraz ALIO z konstrukcją przenoszącą minimalistyczną, ponadczasową klasykę na zupełnie nowy poziom.
Drugi gospodarz spotkania, firma MILONI, znana z produkcji najwyższej jakości stołów, przedstawiła zgromadzonym swoje najnowsze kolekcje: ARTO, BOWL, TUCANO i JAKKU. Do współpracy przy tworzeniu premierowych modeli MILONI zaprosiło trzech wybitnych projektantów. Ariel Śliwiński to uznany polski projektant mebli, który zasłynął swoimi nowoczesnymi i funkcjonalnymi rozwiązaniami. Jego prace cechuje minimalizm oraz dbałość o detal, co sprawia, że są nie tylko estetyczne, ale i praktyczne w codziennym użytkowaniu. Kabo & Pydo to z kolei doskonale znany duet, który tworzą Katarzyna Kabo i Piotr Pydo. Ich wspólne projekty charakteryzują się innowacyjnością i unikalnym podejściem do formy i funkcji. Prace trzeciego z zaproszonych twórców, portugalskiego projektanta Nelsona De Araújo, znane są z elegancji i wyrafinowania. Jego podejście do designu opiera się na harmonii między formą a funkcją, co sprawia, że meble, które tworzy są zarówno piękne, jak i ergonomiczne. De Araújo ma na swoim koncie liczne nagrody i wyróżnienia za swoje innowacyjne projekty.
Zaprojektowany przez Ariela Śliwińskiego, stół ARTO to kwintesencja minimalizmu i elegancji. Jego uproszczona konstrukcja i brak tradycyjnej oskrzyni sprawiają, że jest lekki i łatwy w montażu, co również ogranicza jego ślad węglowy. Stół BOWL, również dzieło Ariela Śliwińskiego, zachwycił gości subtelnym zagłębieniem w blacie, tworzącym integralną misę. Blacha na rewersie misy może służyć jako podkładka pod gorące naczynia, a otwór na okablowanie sprzętu elektronicznego czyni go idealnym miejscem do pracy. Kolejna z nowości, stół TUCANO – zaprojektowany przez Nelsona De Araújo, łączy solidną konstrukcję z oryginalnym designem. Naturalne kolory drewna w połączeniu z żywymi barwami podstawy czynią go centralnym punktem każdego wnętrza. JAKKU – dzieło studia projektowego Kabo & Pydo, to harmonijne połączenie stylów Japandi i Memphis. Nowa paleta barw inspirowana owocami, dodaje mu unikalnego charakteru.
Po prezentacji najnowszych kolekcji i koncercie muzycznym, obecni na premierze architekci, dziennikarze i przyjaciele obu marek mieli okazję poznać bliżej właścicieli obu marek i stojących za nowymi modelami projektantów. A wszystko to na tle nowych kolekcji Nobonobo i Miloni, które w showroomie przy. Ul. Piusa Dziekońskiego 1 można już zobaczyć, dotknąć i utwierdzić się w ich jakości.

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Zdrowie

Katarzyna Dowbor: Jak najszybciej muszę się zaszczepić przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu. Do tej pory zabezpieczałam przed tymi pasożytami tylko moje zwierzęta
Prezenterka przyznaje, że do tej pory nie zdawała sobie sprawy, że kleszczowe zapalenie mózgu to taka podstępna i groźna choroba. Jest ona wywoływana przez wirusa, który dostaje się do naszego organizmu w wyniku ukłucia przez kleszcza. Dlatego tak ważne jest, by przed tymi pajęczakami zabezpieczać nie tylko naszych pupili, ale także siebie. Katarzyna Dowbor już umówiła się na przyjęcie odpowiedniej szczepionki. Z danych opracowanych przez Ośrodek Badań Socjomedycznych Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW wynika, że na taki krok decyduje się zaledwie co dziesiąty Polak.
Moda
Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie

Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.
Infrastruktura
Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.