NOBONOBO wprowadza ekskluzywne wzornictwo do Bielska-Białej
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
NOBONOBO, specjalizujące się w produkcji wysokiej klasy sof i mebli, z dumą ogłasza otwarcie swojego drugiego fabrycznego showroomu w Polsce. Po świetnie przyjętej przez architektów i klientów przestrzeni w Warszawie, Monika Struska i Tomasz Matejczyk inwestują w rozwój marki w Bielsku-Białej – mieście tworzącym idealne warunki dla rozwoju współczesnych trendów. Nowa przestrzeń znajduje się w odrestaurowanym głównym budynku historycznej Fabryki Wódek i Likierów, założonej przez żydowskiego kupca Jacoba Grossa. Po latach popadania w ruinę, budynek z 1857 roku przeszedł generalną rewitalizację i otrzymał nazwę Manufaktura Grossa. Dziś stał się drugim domem NOBONOBO, marki konsekwentnie wyznaczającej standardy współczesnego wzornictwa.
Bielsko-Biała, miasto położone u stóp Beskidów, łączy tradycję ze współczesną myślą projektową, co sprzyja tworzeniu nowych, ciekawych inicjatyw z zakresu architektury i designu. Prężnie działają tu zarówno lokalni rzemieślnicy, jak i duże firmy zajmujące się produkcją mebli. W mieście, znajdującym się zaledwie 15 minut od fabryki NOBONOBO w Łodygowicach, potencjał do rozwoju marki dostrzegli właściciele NOBONOBO, decydując się na otwarcie w tym miejscu swojego drugiego showroomu. Podczas oficjalnego otwarcia, z właścicielami i zespołem NOBONOBO świętowało około 160 osób, w tym architekci, partnerzy biznesowi, przedstawiciele mediów oraz najbliżsi przyjaciele.
Nowa przestrzeń stanowi doskonały przykład zaangażowania marki w rozwój współczesnego wzornictwa. Showroom NOBONOBO mieści się w dawnym pomieszczeniu beczkowni, zajmując imponującą powierzchnię 273 m², co nadaje mu unikalny charakter. Jego wnętrza zostały starannie zaprojektowane przez biuro Wiewióra i Golczyk Architekci z Żywca, które umiejętnie połączyło nowoczesną estetykę z historycznym duchem miejsca. Zachowano oryginalne elementy architektury, podkreślając industrialne korzenie budynku, jednocześnie wprowadzając eleganckie, współczesne rozwiązania aranżacyjne, idealnie współgrające z luksusowymi meblami.
Nowa przestrzeń na mapie Podbeskidzia stała się nie tylko miejscem sprzedaży, ale także źródłem inspiracji dla architektów i klientów, którzy mogą teraz na własne oczy przekonać się, jak tradycja i nowoczesny design współistnieją razem w harmonii. Showroom oferuje możliwość zapoznania się z najnowszymi kolekcjami marki, które odzwierciedlają dbałość producenta o najwyższą jakość i wzornictwo, sygnowane najlepszymi nazwiskami designerów. To miejsce, gdzie zakupy stają się doświadczeniem estetycznym, a odwiedzający mogą zanurzyć się w nowoczesnym designie, eksplorując funkcjonalne rozwiązania dla swoich wnętrz.
Atutem lokalizacji nowego showroomu NOBONOBO, znajdującego się przy ul. Księdza Stanisława Stojałowskiego 63/1, jest nie tylko jego unikalna architektura i historia, ale również doskonała lokalizacja w centrum miasta. Budynek usytuowany jest przy głównej arterii komunikacyjnej miasta (zbieg ulic Stojałowskiego, Żywieckiej i Lwowskiej), stanowiąc zwieńczenie historycznego traktu pieszego, jakim jest ulica 11-go Listopada. Niewątpliwym atutem budynku jest mieszczący się przed nim parking – miejsce jest osiągalne łatwo zarówno pieszo, jak i samochodem.
Otwarcie showroomu wsparły firmy, takie jak Browar Pinta z Wieprza – największy browar rzemieślniczy w Polsce, HIFI Studio z Bielska-Białej – najstarszy i największy salon audio na południu Polski, oraz BMW Sikora, który zaprezentował przed salonem najnowsze modele BMW Series 5 i Series X.
Więcej informacji na stronie: https://nobonobo.pl/

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.