Komunikaty PR

NOBONOBO wprowadza ekskluzywne wzornictwo do Bielska-Białej

2024-10-09  |  15:15
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

NOBONOBO, specjalizujące się w produkcji wysokiej klasy sof i mebli, z dumą ogłasza otwarcie swojego drugiego fabrycznego showroomu w Polsce. Po świetnie przyjętej przez architektów i klientów przestrzeni w Warszawie, Monika Struska i Tomasz Matejczyk inwestują w rozwój marki w Bielsku-Białej – mieście tworzącym idealne warunki dla rozwoju współczesnych trendów. Nowa przestrzeń znajduje się w odrestaurowanym głównym budynku historycznej Fabryki Wódek i Likierów, założonej przez żydowskiego kupca Jacoba Grossa. Po latach popadania w ruinę, budynek z 1857 roku przeszedł generalną rewitalizację i otrzymał nazwę Manufaktura Grossa. Dziś stał się drugim domem NOBONOBO, marki konsekwentnie wyznaczającej standardy współczesnego wzornictwa.

Bielsko-Biała, miasto położone u stóp Beskidów, łączy tradycję ze współczesną myślą projektową, co sprzyja tworzeniu nowych, ciekawych inicjatyw z zakresu architektury i designu. Prężnie działają tu zarówno lokalni rzemieślnicy, jak i duże firmy zajmujące się produkcją mebli. W mieście, znajdującym się zaledwie 15 minut od fabryki NOBONOBO w Łodygowicach, potencjał do rozwoju marki dostrzegli właściciele NOBONOBO, decydując się na otwarcie w tym miejscu swojego drugiego showroomu. Podczas oficjalnego otwarcia, z właścicielami i zespołem NOBONOBO świętowało około 160 osób, w tym architekci, partnerzy biznesowi, przedstawiciele mediów oraz najbliżsi przyjaciele.

Nowa przestrzeń stanowi doskonały przykład zaangażowania marki w rozwój współczesnego wzornictwa. Showroom NOBONOBO mieści się w dawnym pomieszczeniu beczkowni, zajmując imponującą powierzchnię 273 m², co nadaje mu unikalny charakter. Jego wnętrza zostały starannie zaprojektowane przez biuro Wiewióra i Golczyk Architekci z Żywca, które umiejętnie połączyło nowoczesną estetykę z historycznym duchem miejsca. Zachowano oryginalne elementy architektury, podkreślając industrialne korzenie budynku, jednocześnie wprowadzając eleganckie, współczesne rozwiązania aranżacyjne, idealnie współgrające z luksusowymi meblami.

Nowa przestrzeń na mapie Podbeskidzia stała się nie tylko miejscem sprzedaży, ale także źródłem inspiracji dla architektów i klientów, którzy mogą teraz na własne oczy przekonać się, jak tradycja i nowoczesny design współistnieją razem w harmonii. Showroom oferuje możliwość zapoznania się z najnowszymi kolekcjami marki, które odzwierciedlają dbałość producenta o najwyższą jakość i wzornictwo, sygnowane najlepszymi nazwiskami designerów. To miejsce, gdzie zakupy stają się doświadczeniem estetycznym, a odwiedzający mogą zanurzyć się w nowoczesnym designie, eksplorując funkcjonalne rozwiązania dla swoich wnętrz.

Atutem lokalizacji nowego showroomu NOBONOBO, znajdującego się przy ul. Księdza Stanisława Stojałowskiego 63/1, jest nie tylko jego unikalna architektura i historia, ale również doskonała lokalizacja w centrum miasta. Budynek usytuowany jest przy głównej arterii komunikacyjnej miasta (zbieg ulic Stojałowskiego, Żywieckiej i Lwowskiej), stanowiąc zwieńczenie historycznego traktu pieszego, jakim jest ulica 11-go Listopada. Niewątpliwym atutem budynku jest mieszczący się przed nim parking – miejsce jest osiągalne łatwo zarówno pieszo, jak i samochodem.

Otwarcie showroomu wsparły firmy, takie jak Browar Pinta z Wieprza – największy browar rzemieślniczy w Polsce, HIFI Studio z Bielska-Białej – najstarszy i największy salon audio na południu Polski, oraz BMW Sikora, który zaprezentował przed salonem najnowsze modele BMW Series 5 i Series X.

Więcej informacji na stronie: https://nobonobo.pl/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek Biuro prasowe
2025-07-23 | 13:15

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Łotewski producent wysokiej klasy domów prefabrykowanych MyCabin rozszerza sieć oddziałów i dostaw na Polskę. To odpowiedź na rosnący popyt mieszkaniowy w Europie.
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.