Komunikaty PR

NOVA PRO PREMIUM – kolejny krok w stronę perfekcyjnej łazienki

2020-04-02  |  13:50
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Do pobrania jpg ( 0.26 MB )

Serię ceramiki łazienkowej Nova Pro śmiało można porównać do któregoś z flagowych modeli aut. Blisko trzydzieści lat obecności na rynku, stale udoskonalana w kolejnych odsłonach funkcjonalność i design, a także cenowa przystępność, zapewniły kolekcji popularność i pozycję lidera sprzedaży wśród produktów marki KOŁO. Rok 2020 przynosi nie tylko kolejną generację serii: NOVA PRO PREMIUM, oznacza również przemianę linii produktów do łazienki w prawdziwą platformę ceramiczną marki KOŁO.

Nova Pro Premium to kolejny krok w stronę perfekcyjnej łazienki: funkcjonalnej i odpowiadającej najnowszym wzorniczym trendom. Nowa rodzina produktów łączy najlepsze, sprawdzone i doceniane przez użytkowników rozwiązania dotychczasowych linii spod szyldu Nova Pro, a przy tym wnosi zupełnie nową jakość w rozwój kolekcji. Produkty Nova Pro Premium odnajdziemy m.in. w liniach ceramicznych Bez Barier i Pico, dzięki czemu kolekcja idealnie dopasowuje się do dowolnego rodzaju łazienek. Warto też podkreślić, że jeszcze większą funkcjonalność oraz jakość produktów, a także ciekawy, dostosowany do najnowszych trendów design uzyskano zachowując atrakcyjne ceny.

Sprawdzone rozwiązania i jeszcze lepszy design

Nova Pro Premium oznacza szereg nowych produktów, wśród których warto zwrócić uwagę na nowe modele misek WC. W kolekcji Premium znajdziemy miski stojące i wiszące, miski o krótkim wysięgu (49 cm), podwyższone (+ 5 cm) oraz miski dla segmentu bez barier. Każdą z nich wyróżniają zakryte lub półotwarte mocowania, co zapewnia toaletom jeszcze lepszy wygląd, dzięki eksponowaniu jedynie estetycznie zaprojektowanych, prostych i eleganckich elementów ceramicznych. Zastosowanie wysokiej klasy ceramiki powoduje, że miski linii Nova Pro Premium są wyjątkowo wytrzymałe. Z kolei technologia Rimfree®, którą odnajdziemy w każdym modelu nowej serii, gwarantuje łatwe czyszczenie i jeszcze wyższy poziom higieny, dzięki usunięciu kołnierza.

Pełna modułowość w zgodzie z trendami

Kolekcja Nova Pro Premium to także nowe modułowe zestawy meblowe z umywalkami o niskim rancie (slim-rim, 17 mm). Cztery szerokości szafek (55, 60, 80 i 100 cm) w wersji z drzwiami lub z szufladami, a także cztery dostępne warianty kolorystyczne dają szerokie pole w aranżacji przestrzeni łazienki. Serię uzupełniają szafki boczne oraz szafki z lustrami. Wszystkie meble z rodziny Nova Pro Premium wykonano z wysokiej jakości płyty wilgocioodpornej. Dodatkowo szuflady można wyposażyć w praktyczne organizery, a do szafek z lustrem opcjonalnie przewidziano oświetlenie. Istnieje też możliwość montażu wszystkich szafek w wersji stojącej.

Rozbudowana i przemyślana w najdrobniejszym szczególe oferta modułowych zestawów meblowo-ceramicznych, a także absolutna spójność wszystkich elementów serii pozwala łączyć je ze sobą w dowolny sposób – zawsze uzyskując równie efektowną aranżację łazienki. Już wkrótce kolekcja wzbogaci się również o nowe modele wanien.

Konsekwencja i progres

Od 1993 roku marka KOŁO pod szyldem kolekcji NOVA PRO tworzy wyjątkowo nowoczesne i wzorniczo pionierskie łazienki. I choć dzisiejsze umywalki Nova Pro Premium w niczym nie przypominają swoich poprzedniczek sprzed trzydziestu lat, w działaniach marki wyraźnie widać konsekwentne rozwijanie koncepcji, jaka przyświecała twórcom pierwszej linii produktów.

Dzięki połączeniu wszystkich dotychczasowych zalet, kolekcję Nova Pro Premium wyróżniają wyłącznie sprawdzone rozwiązania. Jej znakiem rozpoznawczym jest także jeszcze bardziej dopracowany, elegancki design, który równie dobrze wypada w łazienkach nowoczesnych, jak i tych bardziej klasycznych. Zobacz, jak może odmienić także Twoją łazienkę!

Dodatkowe informacje o marce KOŁO

Od ponad 50 lat KOŁO jest wiodącym na rynku producentem i dystrybutorem wyrobów wyposażenia łazienek w Polsce. W 2015 roku marka stała się częścią Grupy Geberit – europejskiego lidera technologii sanitarnych. Zakres produktów Grupy Geberit obejmuje linię systemów sanitarnych (systemy instalacyjne, spłuczki, baterie umywalkowe, systemy spłukiwania, syfony, toalety myjące), wyposażenie łazienek (ceramikę sanitarną, meble łazienkowe, kabiny i wanny) oraz systemy rurowe (systemy wodociągowe i systemy kanalizacyjne). Pod marką KOŁO dostępne są ceramika i meble łazienkowe, wanny i brodziki akrylowe, kabiny prysznicowe oraz systemy instalacyjne. Pod marką KOŁO podejmowanych jest również szereg działań prospołecznych i proekologicznych. Od ponad 20 lat organizuje konkurs dla młodych architektów i studentów „Projekt Łazienki”, którego celem jest zwrócenie uwagi na problem deficytu toalet publicznych w polskich miastach. W ramach tej cieszącej się uznaniem społecznym inicjatywy powstały m.in. Pawilon Plażowy w Warszawie, toaleta w Kazimierzu Dolnym oraz toaleta przy Rondzie Mogilskim w Krakowie. Marka KOŁO pełni także funkcję mecenasa wielu przedsięwzięć kulturalnych. Nowoczesne salony firmowe Geberit i KOŁO w Warszawie i Krakowie to nie tylko miejsca, w których można zapoznać się z ofertą produktową firmy. Odbywają się w nich interesujące wystawy i spotkania poświęcone tematyce designu i architektury, a także szkolenia dla dystrybutorów, instalatorów i projektantów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Proste przyjemności na zimowe wieczory Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:40

Proste przyjemności na zimowe wieczory

Zima to idealna pora na spędzanie długich wieczorów w domu w „przytulny” sposób. Wygodne ubranie, pyszny rozgrzewający napój, nieskomplikowana rozrywka - to
Dom Sylwester poza domem? Sprawdź, czy twój dom jest przygotowany na włamanie
2024-12-27 | 01:00

Sylwester poza domem? Sprawdź, czy twój dom jest przygotowany na włamanie

Zbliża się Sylwester – czas zabawy, podróży i odpoczynku. Jednak podczas naszej nieobecności dom i posesja mogą stać się łatwym celem dla złodziei. Jak skutecznie
Dom Łazienka inspirowana kolorem roku 2025 – jak ją urządzić?
2024-12-24 | 00:21

Łazienka inspirowana kolorem roku 2025 – jak ją urządzić?

Czy łazienka może być modna i ponadczasowa jednocześnie? Kluczem do takiego efektu jest odpowiednia paleta barw, która łączy w sobie harmonię, elegancję i przytulność - element

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

S. Karpiel-Bułecka: Sam talent nie wystarczy, by odnieść sukces w branży muzycznej. Trzeba też mieć trochę szczęścia i spotkać odpowiednich ludzi

Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad, między innymi za sprawą streamingu i powszechnego dostępu do internetu, rynek muzyczny w Polsce przeszedł prawdziwą rewolucję. Zauważają to zarówno doświadczeni artyści, jak Sebastian Karpiel-Bułecka, jak i młodsze pokolenie, reprezentowane przez Miuosha. Obaj wokaliści podkreślają, że sukces w branży muzycznej jest wynikiem wielu czynników. Lider zespołu Zakopower zaznacza, że niezależnie od sytuacji młodzi artyści powinni być konsekwentni i wierzyć w swoje możliwości, bo to jest kluczowe w budowaniu kariery.

Problemy społeczne

Strach przed porażką i brak wiary we własne siły blokują rozwój przedsiębiorczości kobiet. Częściej zakładają za to firmy z misją

Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też niż mężczyźni zakładają własne działalności gospodarcze. W UE na taki krok decyduje się 10 proc. pracujących pań, w Polsce – 13 proc. – wynika z raportu „Biznes na wysokich obcasach” PIE. Strach przed porażką i brak wiary w swoje umiejętności powstrzymują kobiety częściej niż mężczyzn przed założeniem działalności. Kluczową rolę mogą pełnić programy mentoringowe prowadzone przez kobiety.

Muzyka

Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy

Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.