Komunikaty PR

NOVA PRO PREMIUM – kolejny krok w stronę perfekcyjnej łazienki

2020-04-02  |  13:50
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Do pobrania jpg ( 0.26 MB )

Serię ceramiki łazienkowej Nova Pro śmiało można porównać do któregoś z flagowych modeli aut. Blisko trzydzieści lat obecności na rynku, stale udoskonalana w kolejnych odsłonach funkcjonalność i design, a także cenowa przystępność, zapewniły kolekcji popularność i pozycję lidera sprzedaży wśród produktów marki KOŁO. Rok 2020 przynosi nie tylko kolejną generację serii: NOVA PRO PREMIUM, oznacza również przemianę linii produktów do łazienki w prawdziwą platformę ceramiczną marki KOŁO.

Nova Pro Premium to kolejny krok w stronę perfekcyjnej łazienki: funkcjonalnej i odpowiadającej najnowszym wzorniczym trendom. Nowa rodzina produktów łączy najlepsze, sprawdzone i doceniane przez użytkowników rozwiązania dotychczasowych linii spod szyldu Nova Pro, a przy tym wnosi zupełnie nową jakość w rozwój kolekcji. Produkty Nova Pro Premium odnajdziemy m.in. w liniach ceramicznych Bez Barier i Pico, dzięki czemu kolekcja idealnie dopasowuje się do dowolnego rodzaju łazienek. Warto też podkreślić, że jeszcze większą funkcjonalność oraz jakość produktów, a także ciekawy, dostosowany do najnowszych trendów design uzyskano zachowując atrakcyjne ceny.

Sprawdzone rozwiązania i jeszcze lepszy design

Nova Pro Premium oznacza szereg nowych produktów, wśród których warto zwrócić uwagę na nowe modele misek WC. W kolekcji Premium znajdziemy miski stojące i wiszące, miski o krótkim wysięgu (49 cm), podwyższone (+ 5 cm) oraz miski dla segmentu bez barier. Każdą z nich wyróżniają zakryte lub półotwarte mocowania, co zapewnia toaletom jeszcze lepszy wygląd, dzięki eksponowaniu jedynie estetycznie zaprojektowanych, prostych i eleganckich elementów ceramicznych. Zastosowanie wysokiej klasy ceramiki powoduje, że miski linii Nova Pro Premium są wyjątkowo wytrzymałe. Z kolei technologia Rimfree®, którą odnajdziemy w każdym modelu nowej serii, gwarantuje łatwe czyszczenie i jeszcze wyższy poziom higieny, dzięki usunięciu kołnierza.

Pełna modułowość w zgodzie z trendami

Kolekcja Nova Pro Premium to także nowe modułowe zestawy meblowe z umywalkami o niskim rancie (slim-rim, 17 mm). Cztery szerokości szafek (55, 60, 80 i 100 cm) w wersji z drzwiami lub z szufladami, a także cztery dostępne warianty kolorystyczne dają szerokie pole w aranżacji przestrzeni łazienki. Serię uzupełniają szafki boczne oraz szafki z lustrami. Wszystkie meble z rodziny Nova Pro Premium wykonano z wysokiej jakości płyty wilgocioodpornej. Dodatkowo szuflady można wyposażyć w praktyczne organizery, a do szafek z lustrem opcjonalnie przewidziano oświetlenie. Istnieje też możliwość montażu wszystkich szafek w wersji stojącej.

Rozbudowana i przemyślana w najdrobniejszym szczególe oferta modułowych zestawów meblowo-ceramicznych, a także absolutna spójność wszystkich elementów serii pozwala łączyć je ze sobą w dowolny sposób – zawsze uzyskując równie efektowną aranżację łazienki. Już wkrótce kolekcja wzbogaci się również o nowe modele wanien.

Konsekwencja i progres

Od 1993 roku marka KOŁO pod szyldem kolekcji NOVA PRO tworzy wyjątkowo nowoczesne i wzorniczo pionierskie łazienki. I choć dzisiejsze umywalki Nova Pro Premium w niczym nie przypominają swoich poprzedniczek sprzed trzydziestu lat, w działaniach marki wyraźnie widać konsekwentne rozwijanie koncepcji, jaka przyświecała twórcom pierwszej linii produktów.

Dzięki połączeniu wszystkich dotychczasowych zalet, kolekcję Nova Pro Premium wyróżniają wyłącznie sprawdzone rozwiązania. Jej znakiem rozpoznawczym jest także jeszcze bardziej dopracowany, elegancki design, który równie dobrze wypada w łazienkach nowoczesnych, jak i tych bardziej klasycznych. Zobacz, jak może odmienić także Twoją łazienkę!

Dodatkowe informacje o marce KOŁO

Od ponad 50 lat KOŁO jest wiodącym na rynku producentem i dystrybutorem wyrobów wyposażenia łazienek w Polsce. W 2015 roku marka stała się częścią Grupy Geberit – europejskiego lidera technologii sanitarnych. Zakres produktów Grupy Geberit obejmuje linię systemów sanitarnych (systemy instalacyjne, spłuczki, baterie umywalkowe, systemy spłukiwania, syfony, toalety myjące), wyposażenie łazienek (ceramikę sanitarną, meble łazienkowe, kabiny i wanny) oraz systemy rurowe (systemy wodociągowe i systemy kanalizacyjne). Pod marką KOŁO dostępne są ceramika i meble łazienkowe, wanny i brodziki akrylowe, kabiny prysznicowe oraz systemy instalacyjne. Pod marką KOŁO podejmowanych jest również szereg działań prospołecznych i proekologicznych. Od ponad 20 lat organizuje konkurs dla młodych architektów i studentów „Projekt Łazienki”, którego celem jest zwrócenie uwagi na problem deficytu toalet publicznych w polskich miastach. W ramach tej cieszącej się uznaniem społecznym inicjatywy powstały m.in. Pawilon Plażowy w Warszawie, toaleta w Kazimierzu Dolnym oraz toaleta przy Rondzie Mogilskim w Krakowie. Marka KOŁO pełni także funkcję mecenasa wielu przedsięwzięć kulturalnych. Nowoczesne salony firmowe Geberit i KOŁO w Warszawie i Krakowie to nie tylko miejsca, w których można zapoznać się z ofertą produktową firmy. Odbywają się w nich interesujące wystawy i spotkania poświęcone tematyce designu i architektury, a także szkolenia dla dystrybutorów, instalatorów i projektantów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Julia Kamińska: Elektrośmieci to duży problem. Sama mam w piwnicy zepsutą pralkę i muszę zorganizować jej wywóz

Piotr Zelt, Julia Kamińska i Klaudia Zioberczyk zauważają, że mimo wielu akcji informacyjnych i edukacyjnych nadal nie wszyscy Polacy zdają sobie sprawę z tego, że elektrośmieci, które nie są w odpowiedni sposób zutylizowane, stanowią ogromne zagrożenie dla środowiska. I choć istnieją różne możliwości przekazania zużytych, nieużywanych lub uszkodzonych urządzeń elektrycznych i elektronicznych do punktów zbiórki czy firm zajmujących się recyklingiem, to nie brakuje osób, które lekceważą wszelkie wytyczne i idą na łatwiznę. Wyrzucają takie sprzęty do zwykłych śmietników albo wywożą na przykład do lasu.

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Problemy społeczne

Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.